Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » De Kroeg » Snowboarden (Pagina 1)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 4 pagina's: 1  2  3  4   
Auteur Onderwerp: Snowboarden
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Na de kerst gaan we met een groepje van 11 snowboarden in Frankrijk.

Om een beetje te oefenen ben ik al eens bij Snowworld in Landgraaf geweest. Ik vind het echt cool! [Ok]

Wie board er wel eens? Nog tips voor een newbee als ik?

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Tips kan ik je nog niet geven want ik ga het ook voor het eerst doen (ik ben dus 1 van die 11 mensen [Wink] ) maar ik wil wel vanavond mijn snowboard kleren gaan kopen.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
In eerste instantie wilden we naar een indoor baan in Duitsland gaan, maar ze hadden geen boarden meer [Mad]

Je moet er dus echt voor 10 uur 's ochtends zijn om zeker te zijn van een board.

De wesites van die toko zijn:
http://www.alpincenter.nl/
http://www.alpincenter.com/

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by NiMS:
Tips kan ik je nog niet geven want ik ga het ook voor het eerst doen (ik ben dus 1 van die 11 mensen [Wink] ) maar ik wil wel vanavond mijn snowboard kleren gaan kopen.

Die snowboard-broeken zijn echt super. Stevig, waterdicht, dun maar toch warm.

Heb jij geen (oud) ski-jack?

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by Budha:

Heb jij geen (oud) ski-jack?

Nope, ben nog nooit op wintersport geweest. Dus ik koop gewoon een nieuwe [Smile]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Dit is trouwens de website van het plaatsje waar we heen gaan:

http://www.lescarroz.com

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Sneeuwinfo Flaine

Leuk om in de gaten te houden voor de komende tijd. [Smile]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 7 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Veel plezier vast!!! Over 2 jaar ofzo als ik eens geld heb ga ik ook wel een keer ofzo...

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LaDY DaNaFaN
Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LaDY DaNaFaN   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Voorzichtig he..
ik zit nu al 2 maanden met klachten door o.a. vallen met snowboarden...
Voor mij voorlopig niet..
Oefen op bochtjes maken enne niet te hard van de berg af.. [Wink]
als je valt is niezzo goed namelijk..

--------------------
~~ ¤¤ !! SPOOK !! ¤¤ ~~

Berichten: 63 | Plaats: Amsterdam,Q-dance Capital | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LaDY DaNaFaN:
Voorzichtig he..
ik zit nu al 2 maanden met klachten door o.a. vallen met snowboarden...
Voor mij voorlopig niet..
Oefen op bochtjes maken enne niet te hard van de berg af.. [Wink]
als je valt is niezzo goed namelijk..

Ok bedankt, ik zal voorzichtig doen. Maar we krijgen wel les, dus ik hoop dat dat iets (veel) zal schelen.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Dragon
Junior Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Dragon   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Eyyyy... best geinig zo'n forum dinges... maareh ik heb een goeie tip ouwe budha... veeeeel oefenen... en vooral schijt aan alles hebben... angst [cry] is een van de grootste obstakels voor het leren van snowboarden.. ja en geen sneeuw natuurlijk... maar voorzichtigheid is natuurlijk ook belangrijk...
Berichten: 8 | Plaats: Amsterdam | Geregistreerd: Dec 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 7 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Bedankt voor de tip. Ik was nog niet van plan om me te laten ontmoedigen en van dat vallen zie ik tot nu toe de humor in.

Coole usericon trouwens [Ok]

Heb je al zin in de vakantie [Wink]

[bounce] [Ok] [Razz] [Cool] [beerchug]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Dragon
Junior Member


Beoordeel
Icoon 6 geplaatst      Profiel voor Dragon   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Zekersssss... ben helmaal in een Hype [blink] ... Op me werk tel ik de dagen... trek het sleeeeeecht [Confused] ... wil weg.. en alleen maar een ding voor me zien en dat is sneeuw [Cool] ... hey ga trouwens zaterdag me nieuwe spullen kopen ... snowboardjas, -broek -schoenen, termo shirt, wax... en dan.. dan ben ik blut [Euro] ... maar wel klaar om te boarden [bounce] ... hahaha
Berichten: 8 | Plaats: Amsterdam | Geregistreerd: Dec 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Dragon:
Zekersssss... ben helmaal in een Hype [blink] ... Op me werk tel ik de dagen... trek het sleeeeeecht [Confused] ... wil weg.. en alleen maar een ding voor me zien en dat is sneeuw [Cool] ... hey ga trouwens zaterdag me nieuwe spullen kopen ... snowboardjas, -broek -schoenen, termo shirt, wax... en dan.. dan ben ik blut [Euro] ... maar wel klaar om te boarden [bounce] ... hahaha

Cool man, ik heb er ook onwijs zin in! Heb je het al is eerder gedaan?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik ga eind januari met mn stage als personeelsuitje (teambuilding) naar een snowboard centre ofzoiets en krijg dan een cursus snowboarden. ben benieuwd echt, kheb dr veel zin in, maar lijkt me erg moeilijk
Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 4 pagina's: 1  2  3  4   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS