Dit is onderwerp Snowboarden in forum De Kroeg bij Goedzo?! NiMS Forum.


Om dit onderwerp te bezoeken gebruik deze URL:
http://forum.goedzo.com/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi/ubb/get_topic/f/8/t/000023.html

Gereageerd door Budha op :
 
Na de kerst gaan we met een groepje van 11 snowboarden in Frankrijk.

Om een beetje te oefenen ben ik al eens bij Snowworld in Landgraaf geweest. Ik vind het echt cool! [Ok]

Wie board er wel eens? Nog tips voor een newbee als ik?
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Tips kan ik je nog niet geven want ik ga het ook voor het eerst doen (ik ben dus 1 van die 11 mensen [Wink] ) maar ik wil wel vanavond mijn snowboard kleren gaan kopen.
 
Gereageerd door Budha op :
 
In eerste instantie wilden we naar een indoor baan in Duitsland gaan, maar ze hadden geen boarden meer [Mad]

Je moet er dus echt voor 10 uur 's ochtends zijn om zeker te zijn van een board.

De wesites van die toko zijn:
http://www.alpincenter.nl/
http://www.alpincenter.com/
 
Gereageerd door Budha op :
 
quote:
Originally posted by NiMS:
Tips kan ik je nog niet geven want ik ga het ook voor het eerst doen (ik ben dus 1 van die 11 mensen [Wink] ) maar ik wil wel vanavond mijn snowboard kleren gaan kopen.

Die snowboard-broeken zijn echt super. Stevig, waterdicht, dun maar toch warm.

Heb jij geen (oud) ski-jack?
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Originally posted by Budha:

Heb jij geen (oud) ski-jack?

Nope, ben nog nooit op wintersport geweest. Dus ik koop gewoon een nieuwe [Smile]
 
Gereageerd door Budha op :
 
Dit is trouwens de website van het plaatsje waar we heen gaan:

http://www.lescarroz.com
 
Gereageerd door Budha op :
 
Sneeuwinfo Flaine

Leuk om in de gaten te houden voor de komende tijd. [Smile]
 
Gereageerd door Stokkie op :
 
Veel plezier vast!!! Over 2 jaar ofzo als ik eens geld heb ga ik ook wel een keer ofzo...
 
Gereageerd door LaDY DaNaFaN op :
 
Voorzichtig he..
ik zit nu al 2 maanden met klachten door o.a. vallen met snowboarden...
Voor mij voorlopig niet..
Oefen op bochtjes maken enne niet te hard van de berg af.. [Wink]
als je valt is niezzo goed namelijk..
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van LaDY DaNaFaN:
Voorzichtig he..
ik zit nu al 2 maanden met klachten door o.a. vallen met snowboarden...
Voor mij voorlopig niet..
Oefen op bochtjes maken enne niet te hard van de berg af.. [Wink]
als je valt is niezzo goed namelijk..

Ok bedankt, ik zal voorzichtig doen. Maar we krijgen wel les, dus ik hoop dat dat iets (veel) zal schelen.
 
Gereageerd door Dragon op :
 
Eyyyy... best geinig zo'n forum dinges... maareh ik heb een goeie tip ouwe budha... veeeeel oefenen... en vooral schijt aan alles hebben... angst [cry] is een van de grootste obstakels voor het leren van snowboarden.. ja en geen sneeuw natuurlijk... maar voorzichtigheid is natuurlijk ook belangrijk...
 
Gereageerd door Budha op :
 
Bedankt voor de tip. Ik was nog niet van plan om me te laten ontmoedigen en van dat vallen zie ik tot nu toe de humor in.

Coole usericon trouwens [Ok]

Heb je al zin in de vakantie [Wink]

[bounce] [Ok] [Razz] [Cool] [beerchug]
 
Gereageerd door Dragon op :
 
Zekersssss... ben helmaal in een Hype [blink] ... Op me werk tel ik de dagen... trek het sleeeeeecht [Confused] ... wil weg.. en alleen maar een ding voor me zien en dat is sneeuw [Cool] ... hey ga trouwens zaterdag me nieuwe spullen kopen ... snowboardjas, -broek -schoenen, termo shirt, wax... en dan.. dan ben ik blut [Euro] ... maar wel klaar om te boarden [bounce] ... hahaha
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van Dragon:
Zekersssss... ben helmaal in een Hype [blink] ... Op me werk tel ik de dagen... trek het sleeeeeecht [Confused] ... wil weg.. en alleen maar een ding voor me zien en dat is sneeuw [Cool] ... hey ga trouwens zaterdag me nieuwe spullen kopen ... snowboardjas, -broek -schoenen, termo shirt, wax... en dan.. dan ben ik blut [Euro] ... maar wel klaar om te boarden [bounce] ... hahaha

Cool man, ik heb er ook onwijs zin in! Heb je het al is eerder gedaan?
 
Gereageerd door Steven-H@rddrive op :
 
Ik ga eind januari met mn stage als personeelsuitje (teambuilding) naar een snowboard centre ofzoiets en krijg dan een cursus snowboarden. ben benieuwd echt, kheb dr veel zin in, maar lijkt me erg moeilijk
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van Steven-H@rddrive:
Ik ga eind januari met mn stage als personeelsuitje (teambuilding) naar een snowboard centre ofzoiets en krijg dan een cursus snowboarden. ben benieuwd echt, kheb dr veel zin in, maar lijkt me erg moeilijk

Het zal je verbazen hoe makkelijk het gaat. Ik ben ook naar Snowworld geweest, en de eerste keer ging ik gewoon zonder te vallen (wel recht natuurlijk, zonder bochtjes) de oefenheuvel af [Big Grin] !
 
Gereageerd door Smoker op :
 
snowboarden....whahaha... ik kan net lopen [smoke]
 
Gereageerd door Steven-H@rddrive op :
 
Ik ga wel even oefenen op me kreet als ik de heuvel afga: WATCH IT!, NO BREAKS !

[ 18.12.2002, 10:08: Bericht ge-edit door: Steven-H@rddrive ]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van Steven-H@rddrive:
Ik ga wel even oefenen op me kreet als ik de heuvel afga: WACHT IT!, NO BREAKS !

correctie: WATCH IT!, NO BREAKS ! [Wink] [Cool]
 
Gereageerd door Dragon op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van Dragon:
Zekersssss... ben helmaal in een Hype [blink] ... Op me werk tel ik de dagen... trek het sleeeeeecht [Confused] ... wil weg.. en alleen maar een ding voor me zien en dat is sneeuw [Cool] ... hey ga trouwens zaterdag me nieuwe spullen kopen ... snowboardjas, -broek -schoenen, termo shirt, wax... en dan.. dan ben ik blut [Euro] ... maar wel klaar om te boarden [bounce] ... hahaha

Cool man, ik heb er ook onwijs zin in! Heb je het al is eerder gedaan?
Jazeker... dit is mijn verslaving.... het is nu de 4e keer dat ik ga boarden... in de natuur dan... ben wel regelmatig naar de binnenbaan geweest...
 
Gereageerd door Dragon op :
 
quote:
Origineel van Smoker:
snowboarden....whahaha... ik kan net lopen [smoke]

Je moet toch ergens beginnen... [Big Grin]
 
Gereageerd door Steven-H@rddrive op :
 
quote:
Origineel van LilWiz:
quote:
Origineel van Steven-H@rddrive:
Ik ga wel even oefenen op me kreet als ik de heuvel afga: WACHT IT!, NO BREAKS !

correctie: WATCH IT!, NO BREAKS ! [Wink] [Cool]
mja, ik zie het nu pas ja [Embarrassed] tis nog vroeg
 
Gereageerd door Budha op :
 
Meer sneeuwinfo:

Skiinfo Flaine
Skiinfo Les Carroz

Skiinfo Top 25 Hoogste sneeuw in Frankrijk!!

Snow Forecast

[ 20.12.2002, 16:24: Bericht ge-edit door: Budha ]
 
Gereageerd door Budha op :
 
En nog maar wat meer info:

Ski Flaine

Het skigebied in Flaine schijnt uitstekend te zijn, maar de weer condities zijn helaas niet best.
 
Gereageerd door Montoya op :
 
Weet iemand wat dit betekent:

A perturbation is announced for that week-end.

Het moet iets zeggen over de weersverwachting in ons skigebied..
 
Gereageerd door Budha op :
 
Heel vrij vertaald betekend perturbation storing.

Ik had die opmerking ook gezien en vond het een wel heel onduidelijke weersverwachting [blink]
 
Gereageerd door Dragon op :
 
Oh jee... er is weer 10 cm van onze sneeuw gesmolten... godver... maarrr... ik heb begrepen dat er weer een koud front gaat komen van Pietje Paulusma... dus in de week dat wij er zijn dan wordt het een stuk kouder.... dus ook meer kans op goede sneeuw... hoop ik... anders heb ik ...godver... al mijn spullen voor niks gekocht...
 
Gereageerd door Steven-H@rddrive op :
 
quote:
Origineel van Dragon:
Oh jee... er is weer 10 cm van onze sneeuw gesmolten... godver... maarrr... ik heb begrepen dat er weer een koud front gaat komen van Pietje Paulusma... dus in de week dat wij er zijn dan wordt het een stuk kouder.... dus ook meer kans op goede sneeuw... hoop ik... anders heb ik ...godver... al mijn spullen voor niks gekocht...

pietje voorspelde ook een witte kerst maar dat gaat ook niet door [Big Grin] [Big Grin] [Big Grin] [Big Grin] [Big Grin]
 
Gereageerd door Dragon op :
 
quote:
Origineel van Steven-H@rddrive:
quote:
Origineel van Dragon:
Oh jee... er is weer 10 cm van onze sneeuw gesmolten... godver... maarrr... ik heb begrepen dat er weer een koud front gaat komen van Pietje Paulusma... dus in de week dat wij er zijn dan wordt het een stuk kouder.... dus ook meer kans op goede sneeuw... hoop ik... anders heb ik ...godver... al mijn spullen voor niks gekocht...

pietje voorspelde ook een witte kerst maar dat gaat ook niet door [Big Grin] [Big Grin] [Big Grin] [Big Grin] [Big Grin]
Ja das waar... die paulusma bakt er eigenlijk niks van [blink] ... maar goed... we houden de moed erin... en vertrouwen erop dat de weergoden snowboarders zijn [afro]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Ik verw8 dat het wel goed komt met de sneeuw. 3m is niet zomaar weg..
 
Gereageerd door Budha op :
 
quote:
Origineel van Dragon:
we houden de moed erin... en vertrouwen erop dat de weergoden snowboarders zijn [afro]

LOL [Big Grin]
 
Gereageerd door Dragon op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
Ik verw8 dat het wel goed komt met de sneeuw. 3m is niet zomaar weg..

Ja.. daar heb je gelijk in... zolang het maar koud blijft vind ik het eigenlijk ook wel ok...
 
Gereageerd door Budha op :
 
Volgens de Belgische teletext (pag 332) is het zeer goed wintersporten in Flaine.

Het komt allemaal goed [bounce]

Hé Iki, nog een pc kunnen vinden op 1e Kerstdag?
 
Gereageerd door Budha op :
 
Nou jongens, bijna is 't zover. Nog ff de laatste spullen bij elkaar zoeken en de laatste voorspellingen bekijken.

Op dit moment weet zowel Meteo France als Snow Forecast te melden dat het zaterdag zal sneeuwen in Flaine. Snow Forecast houdt het zelfs op 29 centimeter. Al zou daar maar de helft van vallen, dan hebben we toch nieuwe sneeuw [Smile]
Dat zou geen overbodige luxe zijn aangezien het sinds 18 december al niet meer gesneeuwd heeft en de regen heeft vast geen goed gedaan [Frown]

Zo, nu moet ik echt gaan slapen.
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Jawel mensen, nog 2 daagjes en dan ben ik voor een weekie aan het snowboarden [Big Grin] . Laten jullie dan wel het forum een beetje heel als ik weg ben?
 
Gereageerd door Mar op :
 
Wat n bofkonten zijn jullie allemaal op wintersport [Razz] k moet t maar doen met zaterdag n dagje snowboarden in snowworld [Razz] ..hiih Veel plezier voor de mensen die gaan, geniet r van! [Big Grin]
 
Gereageerd door Budha op :
 
Alvast superveel plezier daar toegewenst!!

Beschrijf de sneeuw eens voor me als je daar bent [cry]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Ik denk dat het wit is [Smile]

Maar komt helemaal goed, heb er superveel zin in [Big Grin]
 
Gereageerd door misterm op :
 
jaah idd allemaal veel plezier maar ik heb gehoord dat het a.s. week ook hier gaat sneeuwen ga ik lekker ook een sneeuwpop maken
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
Jawel mensen, nog 2 daagjes en dan ben ik voor een weekie aan het snowboarden [Big Grin] . Laten jullie dan wel het forum een beetje heel als ik weg ben?

ik breek het af, verander alles hier...want het ziet er niet naar uit alles [Razz]
Nee grapje ik hou overzicht voor je sjuul...veel plezier alvast daar in de sneeuw en blijf heel wil je
 
Gereageerd door misterm op :
 
haha geen gebroken benen enz
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Laten we het hopen van niet nee. Dat zou wel erg naatje zijn.
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Doei mensen! tot over een week! Ben nu echt weg. Moet namelijk om 4 uur weer op.
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
Doei en veel plezier...

Zo nu zijn jullie in mijn macht allemaal hier [Crazy] [naughty]
 
Gereageerd door Budha op :
 
Jij bent niet de enige moddereter hier hoor [Wink]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van Budha:
Jij bent niet de enige moddereter hier hoor [Wink]

Login Name: LilWiz
Public Name: LilWiz
User Status: Administrator
 
Gereageerd door misterm op :
 
haha kijk hem trots zijn [Razz]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
wat doen jullie nog zolaat
 
Gereageerd door misterm op :
 
uhm forummen [Razz] en jij?
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
film afkijken >> School of Rock
 
Gereageerd door misterm op :
 
okeej [Wink]
 


Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS