Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Uitgaan » Feesten & Concerten. » HouseQlassics (Pagina 3)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 3 pagina's: 1  2  3   
Auteur Onderwerp: HouseQlassics
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
volgende week misschien weer foto's als ik met dat ding binne kom [Confused] (Zit geen verpakking meer om nl.)
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Kheb er zin in1!!!! ik wil iedereen zien ook morgen die gaat! Alles is aanwezig om er een vet feest van te maken:
-Vrienden + forum [Razz]
-goeie Muziek (geen Screamer [Big Grin] )
-PIZZA'S
-ben redelijk uitgeslapen (sinds 6 maanden)
-Geen Ex die er zal zijn [Big Grin]

niks zal mn avond verpesten!

Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Iedereen heel veel plezier!!

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
quote:
Origineel van NiMS:
Volgens mij heeft ze dat tegen mij gezegd. Maar ik weet dat niet meer zeker. Dus ik zou zo zeggen, grijp je kans [Wink]

Je weet het antw. wel NiMS...hier ga ik niet over discussieren met je..althans niet hier
Hé NiMS,

Nou ben ik toch wel heel nieuwsgierig gemaakt [Razz]
Heb je iets uit te leggen thuis [Wink]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
GoedeWiet
Member


Beoordeel
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor GoedeWiet   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
W E R E L D - F E E S T

Ik blijf deze muziek toch wel vetjes vinden hoor,
bij de echte platen als 303 en Brrr.. komt nog geen hardstyle plaat ook maar een béétje in de buurt ...

En es een keer LilWiz gezien,
volgende keer ga ik meeten nu ik gezien heb dat het allemaal best meevalt [Big Grin] [Big Grin]

--------------------
goedewiet.no-ip.com

Berichten: 95 | Plaats: Arsse | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van GoedeWiet:
W E R E L D - F E E S T

Ik blijf deze muziek toch wel vetjes vinden hoor,
bij de echte platen als 303 en Brrr.. komt nog geen hardstyle plaat ook maar een béétje in de buurt ...

En es een keer LilWiz gezien,
volgende keer ga ik meeten nu ik gezien heb dat het allemaal best meevalt [Big Grin] [Big Grin]

Ja dit was me 1e Q feesje en ik moet zegge dat het een superfeest was ja..pcies de platen wat ik wilde horen enzo..enne was leuk je te ontmoeten, damn dat je me herkende...haha..maar we spreken elkaar vast nog wel es..aangzien dat je redelijk in de buurt woont bij me, zal dat wel goed komen [Smile]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
GoedeWiet
Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor GoedeWiet   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ckkrs, zie je wel een keer op apocalyps ofzo..
enne, als je jou 1x op de foto gezien hebt, ben je wel te herkennen [Wink]

--------------------
goedewiet.no-ip.com

Berichten: 95 | Plaats: Arsse | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van GoedeWiet:
Ckkrs, zie je wel een keer op apocalyps ofzo..
enne, als je jou 1x op de foto gezien hebt, ben je wel te herkennen [Wink]

ah ja tuurlijk ja das waar ook...die foto's.
Enne zeg maar als je naar Apocalypse gaat...dan ben ik dr ook wel

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
ThApocalypse
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor ThApocalypse     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
29 maart??

Vanaf dan is het weer om de 2 maanden...

--------------------
Hardhouse Music Makes Me HoRNeY........ohhhhh YeaH!!

Berichten: 119 | Plaats: VenraY | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Dit was echt een super heerlijk feest. Voor ik t wist was het 0700. En nog steeds heb ik het gevoel dat ik terugwil. Dat heb ik normaal nooit. van 01:30 tot 0700 was het "all systems go" en rammen met die muziek. Darkraver, BuzzFuzz, BassD & King Mtthw, stelden me niet teleur, heerlijk gedraaid hun. Prophet als laatste man en dat was echt zoals "the good old Hardcore times were". Mijn favo nrtje gehoord, disreaction - Jiieehaa, ik heb 4 jr lopen zoeken naar die titel! [Smile] Achteraf op station Duivendrecht nog gezellig met Karen gekletst, was gezellig! Voor degenen die niet geweest zijn.....ik leef met jullie mee [cry] [Big Grin] Volgend jaar voor mij zeker weer HQ
Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
uhmm....u vergeet mij te noemen [Wink]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 3 pagina's: 1  2  3   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS