geplaatst
volgende week misschien weer foto's als ik met dat ding binne kom (Zit geen verpakking meer om nl.)
| IP: Gelogd |
geplaatst
Kheb er zin in1!!!! ik wil iedereen zien ook morgen die gaat! Alles is aanwezig om er een vet feest van te maken: -Vrienden + forum -goeie Muziek (geen Screamer ) -PIZZA'S -ben redelijk uitgeslapen (sinds 6 maanden) -Geen Ex die er zal zijn
niks zal mn avond verpesten!
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
Ik blijf deze muziek toch wel vetjes vinden hoor, bij de echte platen als 303 en Brrr.. komt nog geen hardstyle plaat ook maar een béétje in de buurt ...
En es een keer LilWiz gezien, volgende keer ga ik meeten nu ik gezien heb dat het allemaal best meevalt
quote:Origineel van GoedeWiet: W E R E L D - F E E S T
Ik blijf deze muziek toch wel vetjes vinden hoor, bij de echte platen als 303 en Brrr.. komt nog geen hardstyle plaat ook maar een béétje in de buurt ...
En es een keer LilWiz gezien, volgende keer ga ik meeten nu ik gezien heb dat het allemaal best meevalt
Ja dit was me 1e Q feesje en ik moet zegge dat het een superfeest was ja..pcies de platen wat ik wilde horen enzo..enne was leuk je te ontmoeten, damn dat je me herkende...haha..maar we spreken elkaar vast nog wel es..aangzien dat je redelijk in de buurt woont bij me, zal dat wel goed komen
quote:Origineel van GoedeWiet: Ckkrs, zie je wel een keer op apocalyps ofzo.. enne, als je jou 1x op de foto gezien hebt, ben je wel te herkennen
ah ja tuurlijk ja das waar ook...die foto's. Enne zeg maar als je naar Apocalypse gaat...dan ben ik dr ook wel
geplaatst
Dit was echt een super heerlijk feest. Voor ik t wist was het 0700. En nog steeds heb ik het gevoel dat ik terugwil. Dat heb ik normaal nooit. van 01:30 tot 0700 was het "all systems go" en rammen met die muziek. Darkraver, BuzzFuzz, BassD & King Mtthw, stelden me niet teleur, heerlijk gedraaid hun. Prophet als laatste man en dat was echt zoals "the good old Hardcore times were". Mijn favo nrtje gehoord, disreaction - Jiieehaa, ik heb 4 jr lopen zoeken naar die titel! Achteraf op station Duivendrecht nog gezellig met Karen gekletst, was gezellig! Voor degenen die niet geweest zijn.....ik leef met jullie mee Volgend jaar voor mij zeker weer HQ