Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Uitgaan » Feesten & Concerten. » HouseQlassics (Pagina 2)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 3 pagina's: 1  2  3   
Auteur Onderwerp: HouseQlassics
GoedeWiet
Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor GoedeWiet   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
HouseQlassics is gewoon een prima feest naar mijn mening. De line-up is altijd ok, en de opbouw van de muziek gaat ook altijd lekker. Van rustig naar hard.

Ze beginnen meestal met de echt ouwe school, iig veel platen die alweer vergeten waren. En op het eind van de avond sluipen er nog wat actuele knallers tussen.

HouseQlassics in HK48 vond ik het gezelligst, in Vechtsebanen het vetst en HMH staat garant voor het beste geluid.
Als je niet van ouwe school houd, moet je thuisblijven.
Wel jammer dat de line-up steeds hollandser wordt, want ze zijn ook destijds begonnen met Qlass-elite presents HouseQlassics INTERNATIONAL.

Ik hoop verder dat ze nooit meer vuurwerk afsteken, want in de HK ontplofde een keer een lawinepijl vlak bij ons, voor bij het podium.
Toen was ik wel behoorlijk paranoia deraan.. [Confused]

--------------------
goedewiet.no-ip.com

Berichten: 95 | Plaats: Arsse | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
aha klinkt goed in mijn oortjes! ik hou wel van opbouwend naar hard toe. dat mis ik trouwen sook op HS feesten tegenwoordig, dat is hs en trance door elkaar...geen touw aan vast te knopen. bovendien vind ik dat oldskool lekker klinken en tis weer s wat anders. dus wordt heeeeeeerlijk avondje [Razz]
Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ohhhhh...als ik dit lees dan MAG ik dit eigenlijk niet missen [Mad] [Embarrassed] Ik zal ff snel geld bij elkaar gaan sparen voor dit...dus Steven ik acht mijn kans best groot dat ik hierbij ben [emot-angel]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
ohhhhh...als ik dit lees dan MAG ik dit eigenlijk niet missen [Mad] [Embarrassed] Ik zal ff snel geld bij elkaar gaan sparen voor dit...dus Steven ik acht mijn kans best groot dat ik hierbij ben [emot-angel]

jonge..desnoods moet ik je uit dat gat van een venraydorp ophalen en je naar HQ meesleuren...je gaat gewoon mee [Wink] [Razz] [Big Grin] [Mad]
Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Steven-H@rddrive:
quote:
Origineel van LilWiz:
ohhhhh...als ik dit lees dan MAG ik dit eigenlijk niet missen [Mad] [Embarrassed] Ik zal ff snel geld bij elkaar gaan sparen voor dit...dus Steven ik acht mijn kans best groot dat ik hierbij ben [emot-angel]

jonge..desnoods moet ik je uit dat gat van een venraydorp ophalen en je naar HQ meesleuren...je gaat gewoon mee [Wink] [Razz] [Big Grin] [Mad]
hou ik je aan [Big Grin]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ja forget het maar he...ik ga hier hoe dan ook naartoe..dit ga ik zekerz niet missen...dus steven maak je maar klaar om me op te komen halen [Big Grin]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
This is next [bounce] [bounce] [bounce]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
melv
Becoming Member


Beoordeeld:
5
Icoon 14 geplaatst      Profiel voor melv     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Dit word hardcore versie, dus neem je cavello en aussi maar mee
Berichten: 13 | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Jajaja...nog een weekje [Big Grin] ik heb er gruwelijk zin in [bounce] eindelijk weer iedereen zien die ik wil zien en weer samen [Beer] & [hug] ...dus het kan niet beter!!!
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Je wilt mij niet zien?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Je wilt mij niet zien?

Zeg ik dat dan NiMS?? Je gaat toch weer sneaky ligge doen net als bij HB...maar Tamara is er niet bij hoor
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
quote:
Origineel van NiMS:
Je wilt mij niet zien?

Zeg ik dat dan NiMS?? Je gaat toch weer sneaky ligge doen net als bij HB...maar Tamara is er niet bij hoor
Volgens is Tamara er wel bij, maar ik ben lekker op wintersport [Razz] dus nee ik ben er dit keer echt niet bij hoor.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
hoe weet jij dat tamara er wel bij is?? ik weet alleen dat debby en marja er zijn maar tamara...dunno

Veel plezier dan he op je wintersport vakantie

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
hoe weet jij dat tamara er wel bij is?? ik weet alleen dat debby en marja er zijn maar tamara...dunno

Veel plezier dan he op je wintersport vakantie

Volgens mij heeft ze dat tegen mij gezegd. Maar ik weet dat niet meer zeker. Dus ik zou zo zeggen, grijp je kans [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Volgens mij heeft ze dat tegen mij gezegd. Maar ik weet dat niet meer zeker. Dus ik zou zo zeggen, grijp je kans [Wink]

Je weet het antw. wel NiMS...hier ga ik niet over discussieren met je..althans niet hier
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 3 pagina's: 1  2  3   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS