Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Uitgaan » Feesten & Concerten. » HouseQlassics (Pagina 1)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 3 pagina's: 1  2  3   
Auteur Onderwerp: HouseQlassics
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
22 feb. HouseQlassics in de Heineken Music Hall.

Line up:
Blackbox
Franky Jones
Bountyhunter
Darkraver
Bass-D & King Matthew
Buzz Fuzz
Re-quez
The Prophet

Blue box
DJ Stanton
Waxweazle
Weirdo
Beastyboy & Da Vinci
DJ BMC


Ben er nog nooit geweest, maar die line up leek me wel goed dat ik me kaartje maar gehaald heb [Razz]

Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 11 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Dit gaat cker weten gruwelijk feest worden!
Maar ik kan waarschijnlijk niet! [cry] [cry]
moet volgende dag vroeg op schiphol staan ivm wintersport [frusty]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van vitamin:
Dit gaat cker weten gruwelijk feest worden!
Maar ik kan waarschijnlijk niet! [cry] [cry]
moet volgende dag vroeg op schiphol staan ivm wintersport [frusty]

jammer [Frown] kheb je nog steeds niet gemeet [cry]
Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Zal ik hierbij zijn????
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van vitamin:
Dit gaat cker weten gruwelijk feest worden!
Maar ik kan waarschijnlijk niet! [cry] [cry]
moet volgende dag vroeg op schiphol staan ivm wintersport [frusty]

Nou is ook niet verkeerd! Ga je snowboarden of ski-en?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
Zal ik hierbij zijn????

JAH! [Big Grin] is maar 1x per jaar joh nu, en met zo'n line up mag je het eigenlijk niet missen
Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van vitamin:
Dit gaat cker weten gruwelijk feest worden!
Maar ik kan waarschijnlijk niet! [cry] [cry]
moet volgende dag vroeg op schiphol staan ivm wintersport [frusty]

Nou is ook niet verkeerd! Ga je snowboarden of ski-en?
of langlaufen, apres ski-en, sneeuwballen gooien, sneeuwpoppen bouwen, roddelen of crashen?
Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Steven-H@rddrive:
quote:
Origineel van LilWiz:
Zal ik hierbij zijn????

JAH! [Big Grin] is maar 1x per jaar joh nu, en met zo'n line up mag je het eigenlijk niet missen
nou ja..ik zal er over piekeren [Wink]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
GoedeWiet
Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor GoedeWiet   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Houseqlassics is alweer een klassieker opzich vind ik.
Het 1e feest van Q-lass Elite ..
Wordt zeker tof, ga wel zeker erheen denk,
heb er gelukkig nog niet veel gemist

--------------------
goedewiet.no-ip.com

Berichten: 95 | Plaats: Arsse | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van GoedeWiet:
Houseqlassics is alweer een klassieker opzich vind ik.
Het 1e feest van Q-lass Elite ..
Wordt zeker tof, ga wel zeker erheen denk,
heb er gelukkig nog niet veel gemist

hmm als ik ga..dan wil ik jou zeker eens meeten...kijken wie GoedeWiet nu pcies is [Big Grin]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 2 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van vitamin:
Dit gaat cker weten gruwelijk feest worden!
Maar ik kan waarschijnlijk niet! [cry] [cry]
moet volgende dag vroeg op schiphol staan ivm wintersport [frusty]

Nou is ook niet verkeerd! Ga je snowboarden of ski-en?
dunno yet, maybe alletwee, maar snowboarden kan ik niet goed

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van vitamin:
dunno yet, maybe alletwee, maar snowboarden kan ik niet goed

Snowboarden is echt leuk! Heb me echt super vermaakt [Ok]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
daar is een andere thread voor snowboarden.... [Razz]
Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Steven-H@rddrive:
daar is een andere thread voor snowboarden.... [Razz]

Excuses! Wij moeten wat meer op de regels letten.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van Steven-H@rddrive:
daar is een andere thread voor snowboarden.... [Razz]

Excuses! Wij moeten wat meer op de regels letten.
Pas maar op he..want ik bijt!Waf! [Wink]

Zijn er mensen al eerder naar HQ geweest hier...ik ga nu voor de 1e keer nl ben wel benieuwd hoe het is qua publiek, sfeer en nrs die ik kan verwachten(heb wel een idee, maar wil weten of mn idee ook daadwerkelijk zo is)

Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 3 pagina's: 1  2  3   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS