geplaatst
22 feb. HouseQlassics in de Heineken Music Hall.
Line up: Blackbox Franky Jones Bountyhunter Darkraver Bass-D & King Matthew Buzz Fuzz Re-quez The Prophet
Blue box DJ Stanton Waxweazle Weirdo Beastyboy & Da Vinci DJ BMC
Ben er nog nooit geweest, maar die line up leek me wel goed dat ik me kaartje maar gehaald heb
| IP: Gelogd |
quote:Origineel van vitamin: Dit gaat cker weten gruwelijk feest worden! Maar ik kan waarschijnlijk niet! moet volgende dag vroeg op schiphol staan ivm wintersport
jammer kheb je nog steeds niet gemeet
quote:Origineel van vitamin: Dit gaat cker weten gruwelijk feest worden! Maar ik kan waarschijnlijk niet! moet volgende dag vroeg op schiphol staan ivm wintersport
Nou is ook niet verkeerd! Ga je snowboarden of ski-en?
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
quote:Origineel van LilWiz: Zal ik hierbij zijn????
JAH! is maar 1x per jaar joh nu, en met zo'n line up mag je het eigenlijk niet missen
of langlaufen, apres ski-en, sneeuwballen gooien, sneeuwpoppen bouwen, roddelen of crashen?
geplaatst
Houseqlassics is alweer een klassieker opzich vind ik. Het 1e feest van Q-lass Elite .. Wordt zeker tof, ga wel zeker erheen denk, heb er gelukkig nog niet veel gemist
quote:Origineel van GoedeWiet: Houseqlassics is alweer een klassieker opzich vind ik. Het 1e feest van Q-lass Elite .. Wordt zeker tof, ga wel zeker erheen denk, heb er gelukkig nog niet veel gemist
hmm als ik ga..dan wil ik jou zeker eens meeten...kijken wie GoedeWiet nu pcies is
dunno yet, maybe alletwee, maar snowboarden kan ik niet goed
quote:Origineel van vitamin: dunno yet, maybe alletwee, maar snowboarden kan ik niet goed
Snowboarden is echt leuk! Heb me echt super vermaakt
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
quote:Origineel van Steven-H@rddrive: daar is een andere thread voor snowboarden....
Excuses! Wij moeten wat meer op de regels letten.
quote:Origineel van Steven-H@rddrive: daar is een andere thread voor snowboarden....
Excuses! Wij moeten wat meer op de regels letten.
Pas maar op he..want ik bijt!Waf!
Zijn er mensen al eerder naar HQ geweest hier...ik ga nu voor de 1e keer nl ben wel benieuwd hoe het is qua publiek, sfeer en nrs die ik kan verwachten(heb wel een idee, maar wil weten of mn idee ook daadwerkelijk zo is)