Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » Liefde » What is Love? (Pagina 3)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 3 pagina's: 1  2  3   
Auteur Onderwerp: What is Love?
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik heb het thuis wel gehoord, en dat scheelt toch wel. Je zegt het daardoor wel makkelijker tegen iemand anders. Maar toch wel raar dat het toch zo moeilijk is om het tegen iemand te zeggen als het wel zo voelt.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Red Girl
Poster


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Red Girl     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Tja vind het in het Fries eigenlijk ook niet echt klinken. mijn moeder zegt dan nog wel eens lieve dingen, ik kan het niet echt vertalen (weird), maar het komt er niet zo uit als ik hou van je. Mijn vader heb ik het 1 keer horen zeggen geloof ik en mijn broer? Ach wij klieren elkaar alleen amar, maar hij weet dondersgoed dat ik hem beslist niet kwijt wil en ik weet het wel van hem. Zelf schrijf ik wel gedichten en alat die dan lezen aan mijn ouwe lui, dan weten ze ook weer even hoe eht zit [Smile] [Smile] [Smile]

Heb pas 1 keer in mijn leven echt tegen een jongen gezegd dat ik van hem hield.
En tegen een andere jongen heb ik alles eerlijk verteld hoe ik over hem dacht, hij was ook heel open. Had nog nooit zoiets meegemaakt, dat was wel heel erg fijn, dat je wel alles kunt zeggen, zeg nu nog alles tegen hem over wat ik voel, al zie ik hem bijna nooit...jammergenoeg [Frown]

--------------------
~~~~SPOOKY~~~~

Berichten: 109 | Plaats: Leeuwarden | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 3 pagina's: 1  2  3   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS