Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » Liefde » What is Love? (Pagina 2)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 3 pagina's: 1  2  3   
Auteur Onderwerp: What is Love?
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by Stokkie:
Wat zal zij toch een fijn leven hebben zeg.... [Wink]

Oh stokmans voel jij je een beetje alleen?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Liefde is een chemische reactie in de hersenen die er voor zorgt dat een mannetje en een vrouwtje toenadering zoeken.

Het beoogde gevolg is nageslacht wat weer nodig is om de soort in stand te houden.

Romantisch hè [Crazy] [Crazy]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by Budha:
Liefde is een chemische reactie in de hersenen die er voor zorgt dat een mannetje en een vrouwtje toenadering zoeken.

Het beoogde gevolg is nageslacht wat weer nodig is om de soort in stand te houden.

Romantisch hè [Crazy] [Crazy]

Volgens mij is dit de definitie van verliefdheid en voortplantingsdrang.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by LilWiz:
Kijk Karen daar heb je al 3 aanhangers [Big Grin]

haha [Crazy] aanhangers zelfs... [Big Grin]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by Budha:
Liefde is een chemische reactie in de hersenen die er voor zorgt dat een mannetje en een vrouwtje toenadering zoeken.

Het beoogde gevolg is nageslacht wat weer nodig is om de soort in stand te houden.

Romantisch hè [Crazy] [Crazy]

oftewel liefde heeft alles met sex te maken??? [Confused]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by Karen:
quote:
Originally posted by LilWiz:
Kijk Karen daar heb je al 3 aanhangers [Big Grin]

haha [Crazy] aanhangers zelfs... [Big Grin]
haha [Big Grin] [Big Grin]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by NiMS:
Oh stokmans voel jij je een beetje alleen?[/QB]

leven zonder gezeur bevalt me nog uitstekend, doen en laten wat ik wil heeft ook hoge waarden...
Ik mis niemand momenteel hoor...

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by Stokkie:
leven zonder gezeur bevalt me nog uitstekend, doen en laten wat ik wil heeft ook hoge waarden...
Ik mis niemand momenteel hoor...

mja mee eens, maar ik ga niet ontkennen dat ik t soms wel mis om gewoon een vriend te hebben, maar alles heeft zo zijn voor- en nadelen hè [Wink]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Originally posted by Karen:
quote:
Originally posted by Stokkie:
leven zonder gezeur bevalt me nog uitstekend, doen en laten wat ik wil heeft ook hoge waarden...
Ik mis niemand momenteel hoor...

mja mee eens, maar ik ga niet ontkennen dat ik t soms wel mis om gewoon een vriend te hebben, maar alles heeft zo zijn voor- en nadelen hè [Wink]
ja ik weet wel wat je bedoeld hoor, soms ff die arm om je heen en de warmte van de ander...das ook wel erg fijn, maar vooralsnog red ik me prima zo, en zoieso ben ik niet op zoek, want dat schiet niet op...
Het leven loopt zoals het loopt, als ik morgen iemand tegen kom waar ik verliefd op wordt of weet ik het loopt het allemaal anders dan ik nu denk....

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Red Girl
Poster


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Red Girl     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Tja, liefde is gemeen. Verliefd zijn is namelijk hartstikke leuk, vooral als het wederzijds is maar het kan in een keer uitelkaar spatten, die hele roze wolk waar je die hele tijd op geleefd hebt.En das dan weer hartstikke vervelend. Want ja, dan heb je weer liefdesverdriet. En liefdesverdriet, tja dat kan weer allemaal heel erg lang duren. Zelf was ik namleijk ook zo'n persoon die er altijd nuchter over nadacht, van ja, nou mag het wel eens gebeurd zijn (als een vriendin dan na 4 weken nog steeds zat te rouwen om hem...), maar ben er nu ook achter dat het heeeeeeeel erg lang kan duren allemaal, jammergenoeg. maar ja, dan denk je er komt nooit meer zo'n leuk persoon in mijn leven, maar ik ben er heilig van overtuigd dat er nog veeeeeeeel leukere mensen zijn, waar je dus nog verliefder op wordt [Smile] [Smile] [Smile] Dus ja liefde is leuk, maar ook weer niet.

--------------------
~~~~SPOOKY~~~~

Berichten: 109 | Plaats: Leeuwarden | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik vind verliefdheid wel iets lastigs. Wanneer ben je nu echt verliefd? En heb je het ook nodig in je relatie? Ik ben zelf namelijk niet zo heel vaak echt zo verliefd geweest als je wel is hoort. Dat je niet meer kan slapen / eten etc.
Hoe kan dit? En heeft het wel iets met "houden van" te maken? Ik denk namelijk van niet. Je kan goed van iemand houden zonder er verliefd op te zijn geweest.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Red Girl:
Tja, liefde is gemeen. Verliefd zijn is namelijk hartstikke leuk, vooral als het wederzijds is maar het kan in een keer uitelkaar spatten, die hele roze wolk waar je die hele tijd op geleefd hebt.En das dan weer hartstikke vervelend. Want ja, dan heb je weer liefdesverdriet. En liefdesverdriet, tja dat kan weer allemaal heel erg lang duren. Zelf was ik namleijk ook zo'n persoon die er altijd nuchter over nadacht, van ja, nou mag het wel eens gebeurd zijn (als een vriendin dan na 4 weken nog steeds zat te rouwen om hem...), maar ben er nu ook achter dat het heeeeeeeel erg lang kan duren allemaal, jammergenoeg. maar ja, dan denk je er komt nooit meer zo'n leuk persoon in mijn leven, maar ik ben er heilig van overtuigd dat er nog veeeeeeeel leukere mensen zijn, waar je dus nog verliefder op wordt [Smile] [Smile] [Smile] Dus ja liefde is leuk, maar ook weer niet.

Ik ben het er zeker mee eens hoor Neel wat je hierboven typt. Liefde is altijd of helemaal geweldig en dan voel je je echt zwaar goed, of je kunt je door liefde zo erg klote voelen, echt heel erg...
Maar das liefde he....hetgeen met de 2 uitersten...

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Red Girl
Poster


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Red Girl     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik denk dat je heel erg goed van iemand kunt houden zonder verliefd te zijn geweest. houdt namelijk errrug veel van mijn vriendinnen en ook van mijn dierbare vriendjes (en dan gewone vriendjes). Maar das toch een andere houden van dan van je vriendje. Snap je wat ik bedoel. ik weet het inet. ik vind houden van ook zo'n raar begrip, ik ben helemaal niet een psersoon die dat snel zegt. Misschien komt dat wel door mijn familie, heb het denk ik nog amar een keer gehoord in mijn leven van mijn ouwe lui??? ik weet wel dat ze van me houden, dat laten ze me wel merken, daar zijn geen woorden voor nodig. daarom vind ik het moeilijk om zelf te zeggen tegen iemand (behalve mijn vriendinnen). Voor de rest verliefd, als je verliefd bent dan weet je gewoon dat je het bent. Dat is gewoon een gevoel waarvan je gewoon zeker weet dat het verliefd is. heb namelijk wel altijd heel veel jongens leuk gevonden, maar ben op 2 maar echt verliefd geweest. Met alles er op en eraan. Zenuwachtig als de telefoon ging, smsjes, trillen op mijn benen, je kunt het zo gek niet bedenken...

--------------------
~~~~SPOOKY~~~~

Berichten: 109 | Plaats: Leeuwarden | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 2 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Red Girl:
Misschien komt dat wel door mijn familie, heb het denk ik nog amar een keer gehoord in mijn leven van mijn ouwe lui??? ik weet wel dat ze van me houden, dat laten ze me wel merken, daar zijn geen woorden voor nodig. daarom vind ik het moeilijk om zelf te zeggen tegen iemand (behalve mijn vriendinnen

denk dat dat er cker mee te maken heeft ja, ik heb t zelf nog nooit gehoord van mijn familie ofzow (of ik ben gewoon niet geliefd natuurlijk [Wink] )

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 14 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik heb het hiero thuis ook nooit echt gehoord ofzo...maar goed, je weet het wel dus dat scheelt dan...

En zeggen dat je van iemand houd is toch wel iets speciaals...dus misschien dat je het daarom niet snel zegt...

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 3 pagina's: 1  2  3   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS