quote:Origineel van vitamin: eh hoe ik t nu zou willen? niet denk ik. (tenminste ik neem aan dat jullie bedoelen, versierd worden door iemand die je nog niet kent) bij mij moet t gewoon groeien ofzow
Nee, het hoeft niet te zijn door iemand die je nog niet kent. Ook als je die wel kent, hoe zou je dan versierd willen worden?
Als ik diegene al ken, lijkt t me niet dat diegene mij opeens uit t niets wil versieren, in dat geval zal t groeien lijkt mij.
quote:Origineel van BeachBabe: Betere neus aanschaffen misschien hhahaha Nee maar vrouwen zijn meetstal wel mysterieus.. dat trekt mannen vlgs mij ook wel aan in de vrouw.. Maar als je duidelijkheid wil moet je dat inderdaad vragen
Idd, mysterieuze vrouwen boeien mij inderdaad wel. Maar ze moeten niet te vaag zijn. Je moet er nog wel gezellig mee kunnen kletsen. En ik ben idd wel zo iemand die het gewoon vraagt aan .
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
| IP: Gelogd |
quote:Origineel van NiMS: Ik ben trouwens van mening dat het wanneer het om versieren gaat, de vrouwen de touwtjes in handen hebben. Het zijn namelijk de mannen die het steeds proberen (ik weet dat er een paar uitzonderingen zijn), en dan worden afgewezen of succes hebben. Hoe zit dit eigenlijk?
Op zich ben ik het er helemaal mee eens, alleen is het echt een standpunt van de kant van de mannen. ik denk dat de vrouwen daar weer heeeeel anders over denken. Je kan maar beter niet versieren .. je loopt vanzelf wel tegen iemand aan ofzo als ik sommige vrienden van me van die idiote openingszinnen hoor uitspreken dan vraag ik me meestal af; hoe krijg je die onzin over je lippen
quote:Origineel van Steven-H@rddrive: als ik sommige vrienden van me van die idiote openingszinnen hoor uitspreken dan vraag ik me meestal af; hoe krijg je die onzin over je lippen
Maar lukt het ze dan wel?
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
quote:Origineel van Steven-H@rddrive: als ik sommige vrienden van me van die idiote openingszinnen hoor uitspreken dan vraag ik me meestal af; hoe krijg je die onzin over je lippen
Maar lukt het ze dan wel?
nope...meestal lullen ze de longen uit het lijf en eindigt het in iets als" ik ga ff naar me vriendin daar..zie je zo nog wel ok" en dat was het dan voor de rest van de avond
quote:Origineel van LilWiz: ik heb toch vaak het gevoel dat het meer van de jongens moet komen die eerste zet...heb het ooit es meegemaakt dat het van beide kanten kwam
hm is niet waar, ik iig heb wel vaker de 1e stap genomen
heheh..iemand met lef where have you been all my life
quote:Origineel van Steven-H@rddrive: nope...meestal lullen ze de longen uit het lijf en eindigt het in iets als" ik ga ff naar me vriendin daar..zie je zo nog wel ok" en dat was het dan voor de rest van de avond
Ha ha, einde verhaal dus.
quote:Origineel van Steven-H@rddrive: nope...meestal lullen ze de longen uit het lijf en eindigt het in iets als" ik ga ff naar me vriendin daar..zie je zo nog wel ok" en dat was het dan voor de rest van de avond
Ha ha, einde verhaal dus.
Gwoon meelopen of dr moeten ideeën van jouw kant uitkomen he..dus nix einde verhaal
quote:Origineel van LilWiz: ik heb toch vaak het gevoel dat het meer van de jongens moet komen die eerste zet...heb het ooit es meegemaakt dat het van beide kanten kwam
hm is niet waar, ik iig heb wel vaker de 1e stap genomen
Dan ben jij een uitzondering voor mij dan Ka
quote:Origineel van BeachBabe: 1e stap nemen ligt aan de onzekerheidsgraad van de persoon... vinik dan
Helemaal mee eens. Maar het heeft ook te maken met hoeveel je je van andere mensen aantrekt. Het is toch een beetje angs om af te gaan denk ik.
geplaatst
Val je op iemand die mysterieus is, ondeugend, of enorm stoer?
geplaatst
Ik denk dat een jonge een beetje van alles moet hebbe.. Mysterieus op sommige vlakke, om het een beetje spannend te houde.. Ontdeugens op de juiste momenten En stoer als ie voor je moet opkome..
-------------------- Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen! Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003
geplaatst
Nee ik ben nie zo perfectionistisch hoor :S
-------------------- Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen! Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003