Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » Liefde » Versieren? (Pagina 3)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 5 pagina's: 1  2  3  4  5   
Auteur Onderwerp: Versieren?
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van vitamin:
eh hoe ik t nu zou willen? niet denk ik.
(tenminste ik neem aan dat jullie bedoelen, versierd worden door iemand die je nog niet kent)
bij mij moet t gewoon groeien ofzow [Smile]

Nee, het hoeft niet te zijn door iemand die je nog niet kent. Ook als je die wel kent, hoe zou je dan versierd willen worden?
Als ik diegene al ken, lijkt t me niet dat diegene mij opeens uit t niets wil versieren, in dat geval zal t groeien lijkt mij.

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van BeachBabe:
Betere neus aanschaffen misschien [Wink] hhahaha Nee maar vrouwen zijn meetstal wel mysterieus.. dat trekt mannen vlgs mij ook wel aan in de vrouw.. Maar als je duidelijkheid wil moet je dat inderdaad vragen

Idd, mysterieuze vrouwen boeien mij inderdaad wel. Maar ze moeten niet te vaag zijn. Je moet er nog wel gezellig mee kunnen kletsen.
En ik ben idd wel zo iemand die het gewoon vraagt aan [Wink] .

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Ik ben trouwens van mening dat het wanneer het om versieren gaat, de vrouwen de touwtjes in handen hebben. Het zijn namelijk de mannen die het steeds proberen (ik weet dat er een paar uitzonderingen zijn), en dan worden afgewezen of succes hebben. Hoe zit dit eigenlijk?

Op zich ben ik het er helemaal mee eens, alleen is het echt een standpunt van de kant van de mannen. ik denk dat de vrouwen daar weer heeeeel anders over denken. Je kan maar beter niet versieren .. je loopt vanzelf wel tegen iemand aan ofzo [Razz] als ik sommige vrienden van me van die idiote openingszinnen hoor uitspreken dan vraag ik me meestal af; hoe krijg je die onzin over je lippen
Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Steven-H@rddrive:
als ik sommige vrienden van me van die idiote openingszinnen hoor uitspreken dan vraag ik me meestal af; hoe krijg je die onzin over je lippen

Maar lukt het ze dan wel?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van Steven-H@rddrive:
als ik sommige vrienden van me van die idiote openingszinnen hoor uitspreken dan vraag ik me meestal af; hoe krijg je die onzin over je lippen

Maar lukt het ze dan wel?
nope...meestal lullen ze de longen uit het lijf en eindigt het in iets als" ik ga ff naar me vriendin daar..zie je zo nog wel ok" en dat was het dan voor de rest van de avond
Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van vitamin:
quote:
Origineel van LilWiz:
ik heb toch vaak het gevoel dat het meer van de jongens moet komen die eerste zet...heb het ooit es meegemaakt dat het van beide kanten kwam

hm is niet waar, ik iig heb wel vaker de 1e stap genomen
heheh..iemand met lef [Big Grin]
where have you been all my life [Wink] [Razz] [Kiss]

Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Steven-H@rddrive:
nope...meestal lullen ze de longen uit het lijf en eindigt het in iets als" ik ga ff naar me vriendin daar..zie je zo nog wel ok" en dat was het dan voor de rest van de avond

Ha ha, einde verhaal dus.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van Steven-H@rddrive:
nope...meestal lullen ze de longen uit het lijf en eindigt het in iets als" ik ga ff naar me vriendin daar..zie je zo nog wel ok" en dat was het dan voor de rest van de avond

Ha ha, einde verhaal dus.
Gwoon meelopen of dr moeten ideeën van jouw kant uitkomen he..dus nix einde verhaal
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van vitamin:
quote:
Origineel van LilWiz:
ik heb toch vaak het gevoel dat het meer van de jongens moet komen die eerste zet...heb het ooit es meegemaakt dat het van beide kanten kwam

hm is niet waar, ik iig heb wel vaker de 1e stap genomen
Dan ben jij een uitzondering voor mij dan Ka
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
BeachBabe
Moderator


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor BeachBabe     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
1e stap nemen ligt aan de onzekerheidsgraad van de persoon... vinik dan

--------------------
Sex is the Key 2 life Communication = sex

Berichten: 80 | Plaats: weesp | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van BeachBabe:
1e stap nemen ligt aan de onzekerheidsgraad van de persoon... vinik dan

Helemaal mee eens. Maar het heeft ook te maken met hoeveel je je van andere mensen aantrekt. Het is toch een beetje angs om af te gaan denk ik.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Val je op iemand die mysterieus is, ondeugend, of enorm stoer?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Sweetammy
Moderator


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Sweetammy     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik denk dat een jonge een beetje van alles moet hebbe.. Mysterieus op sommige vlakke, om het een beetje spannend te houde.. Ontdeugens op de juiste momenten [Wink] En stoer als ie voor je moet opkome..

--------------------
Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen!

Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Kortom, perfect [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Sweetammy
Moderator


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Sweetammy     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Nee ik ben nie zo perfectionistisch hoor :S [Wink]

--------------------
Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen!

Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 5 pagina's: 1  2  3  4  5   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS