Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » Liefde » Versieren? (Pagina 2)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 5 pagina's: 1  2  3  4  5   
Auteur Onderwerp: Versieren?
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik ben trouwens van mening dat het wanneer het om versieren gaat, de vrouwen de touwtjes in handen hebben. Het zijn namelijk de mannen die het steeds proberen (ik weet dat er een paar uitzonderingen zijn), en dan worden afgewezen of succes hebben. Hoe zit dit eigenlijk?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
BeachBabe
Moderator


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor BeachBabe     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Ik ben trouwens van mening dat het wanneer het om versieren gaat, de vrouwen de touwtjes in handen hebben. Het zijn namelijk de mannen die het steeds proberen (ik weet dat er een paar uitzonderingen zijn), en dan worden afgewezen of succes hebben. Hoe zit dit eigenlijk?

Ja maar voor de vrouwen is het ook maar afwachten of die man die ze leuk vinden een stap gaat maken.. zelfde principe.. Enne vrouwen kenne ook best o piemand afstappen hoor .. als ze een beetje lef hebben [Wink]

--------------------
Sex is the Key 2 life Communication = sex

Berichten: 80 | Plaats: weesp | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik heb toch vaak het gevoel dat het meer van de jongens moet komen die eerste zet...heb het ooit es meegemaakt dat het van beide kanten kwam
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
BeachBabe
Moderator


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor BeachBabe     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
ik heb toch vaak het gevoel dat het meer van de jongens moet komen die eerste zet...heb het ooit es meegemaakt dat het van beide kanten kwam

Maar jongens willen dat ook meestal.. soort jacbtinstinct he.. als een vrouw hun versiert kan hun ego zelfs aangetast raken..

--------------------
Sex is the Key 2 life Communication = sex

Berichten: 80 | Plaats: weesp | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van BeachBabe:
quote:
Origineel van LilWiz:
ik heb toch vaak het gevoel dat het meer van de jongens moet komen die eerste zet...heb het ooit es meegemaakt dat het van beide kanten kwam

Maar jongens willen dat ook meestal.. soort jacbtinstinct he.. als een vrouw hun versiert kan hun ego zelfs aangetast raken..
pff...mij zou het dus echt nix uitmaken he...als een vrouw mij versiert of andersom..ik ben niet bang om me ego te tasten als het voor een beginende relatie is..en die jachtinstinct..bullshit. ik zie vrouwen als gelijken en behandel ze ook zo
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
tt
Half way Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor tt     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
haha lekker puh uh, ik hoef nooit iemand te versieren.

Want ik heb lekker geen fucking sociaal leven en ben i-net verslaafd. Puh uh [bounce]

Berichten: 26 | Geregistreerd: Jan 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van tt:
haha lekker puh uh, ik hoef nooit iemand te versieren.

Want ik heb lekker geen fucking sociaal leven en ben i-net verslaafd. Puh uh [bounce]

Hmm..jij zit dus 24/7 achter je pc te koekeloeren?
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Versieren... hm, wat was dat ook weer [blink]

Al weer 6 jaar verkering hè [Smile]

Trouwens, mijn vriendin versierde mij. [Big Grin]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Budha:
Versieren... hm, wat was dat ook weer [blink]

Al weer 6 jaar verkering hè [Smile]

Trouwens, mijn vriendin versierde mij. [Big Grin]

kijk hier is een geval dat een meisje een jongen versierd..dus het bestaat wel degelijk..btw hoe oud ben je als ik vragen mag, want 6 jaar..pff bijna trouwen zeker?
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
quote:
Origineel van Budha:
Versieren... hm, wat was dat ook weer [blink]

Al weer 6 jaar verkering hè [Smile]

Trouwens, mijn vriendin versierde mij. [Big Grin]

kijk hier is een geval dat een meisje een jongen versierd..dus het bestaat wel degelijk..btw hoe oud ben je als ik vragen mag, want 6 jaar..pff bijna trouwen zeker?
Net 26, dus nog niet zo heel oud. Trouwen is een optie voor de toekomst.

NiMS heeft trouwens al langer verkering dan ik hoor!

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ouwe mensen jullie 2 [Big Grin]
Maar goed..ik wist wel dat NiMS langer een relatie had ja.

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Tja tijd voor verandering hè [Wink] . Nee hoor grapje, ik vind het prima zoals het nu is.
Maar ik vind wel dat vrouwen is wat meer initiatief zouden mogen tonen hoor [Smile] Want ik kan nooit ruiken of ze nou wel of niet iets willen.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Tja tijd voor verandering hè [Wink] . Nee hoor grapje, ik vind het prima zoals het nu is.
Maar ik vind wel dat vrouwen is wat meer initiatief zouden mogen tonen hoor [Smile] Want ik kan nooit ruiken of ze nou wel of niet iets willen.

je heb een mond Juul..vragen kan dus nooit kwaad in mijn ogen dan he
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
BeachBabe
Moderator


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor BeachBabe     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Tja tijd voor verandering hè [Wink] . Nee hoor grapje, ik vind het prima zoals het nu is.
Maar ik vind wel dat vrouwen is wat meer initiatief zouden mogen tonen hoor [Smile] Want ik kan nooit ruiken of ze nou wel of niet iets willen.

Betere neus aanschaffen misschien [Wink] hhahaha Nee maar vrouwen zijn meetstal wel mysterieus.. dat trekt mannen vlgs mij ook wel aan in de vrouw.. Maar als je duidelijkheid wil moet je dat inderdaad vragen

--------------------
Sex is the Key 2 life Communication = sex

Berichten: 80 | Plaats: weesp | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
ik heb toch vaak het gevoel dat het meer van de jongens moet komen die eerste zet...heb het ooit es meegemaakt dat het van beide kanten kwam

hm is niet waar, ik iig heb wel vaker de 1e stap genomen

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 5 pagina's: 1  2  3  4  5   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS