Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » Liefde » Versieren? (Pagina 1)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 5 pagina's: 1  2  3  4  5   
Auteur Onderwerp: Versieren?
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik wil hier graag versiertips.
Wat vinden jullie vrouwen / mannen nu wel leuk als je versierd word. Dus ik wil graag andersom de opmerking.
Dus: Hoe wil je graag versierd worden??

(ipv. hoe versier je)

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ehm...dat er een meisje op me afkomt en me direct zoent..ideaal. en daarna telnr en elkaar leren kennen. das voor mij DE manier. of....er komt meisje op me af die lekker kan kletsen (aangezien ik nogal vaak vastloop in me woorden als ik een meisje leuk vindt [Embarrassed] ) Das voor mij manier nr 2 [Smile]
Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Hoe ik graag versierd wil worden:
Leuk meisje spreekt mij aan, raken gezellig aan de praat en klikt goed. En dan kijk je elkaar diep in de ogen, en komt er zo'n spannende
[kiss_1]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Wat een vraag juul, hoe wil je versierd worden??

Nou ja..hoe? is wel ff een leuke vraag joh..
Pff lekker kort maar krachtig dan he..
- meisje komt op me af..praat, praat
- zoenen en dansen/drinken or whatever
- ben een echte heer, dus breng ik dr ook naar huis
- eindigen met tel.nrs uitwisselen
Eventueel:
- overnachten bij haar [Wink]

Morgen meer denk ik [Wink]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 13 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Steven-H@rddrive:
ehm...dat er een meisje op me afkomt en me direct zoent..ideaal. en daarna telnr en elkaar leren kennen. das voor mij DE manier.

ik snap niet dat er meisjes zijn die dat zo doen eigenlijk [Confused]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van vitamin:
ik snap niet dat er meisjes zijn die dat zo doen eigenlijk [Confused]

Die zijn er ook niet, maar het is wel graag hoe een jonge versierd zou willen worden.
Maar karen, hoe zou jij het willen?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
eh hoe ik t nu zou willen? niet denk ik.
(tenminste ik neem aan dat jullie bedoelen, versierd worden door iemand die je nog niet kent)
bij mij moet t gewoon groeien ofzow [Smile]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 7 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van vitamin:
quote:
Origineel van Steven-H@rddrive:
ehm...dat er een meisje op me afkomt en me direct zoent..ideaal. en daarna telnr en elkaar leren kennen. das voor mij DE manier.

ik snap niet dat er meisjes zijn die dat zo doen eigenlijk [Confused]
zijn er wel..is me 1x gebeurd, alleen was zij nogal dronken dus ja.
Maar over het algemeen groeit het bij mij ook allemaal, ben zelf al niet zo'n versierder en zo kreeg ik ook met me vorige vriendin (van korte duur maaja).

Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van vitamin:
eh hoe ik t nu zou willen? niet denk ik.
(tenminste ik neem aan dat jullie bedoelen, versierd worden door iemand die je nog niet kent)
bij mij moet t gewoon groeien ofzow [Smile]

Nee, het hoeft niet te zijn door iemand die je nog niet kent. Ook als je die wel kent, hoe zou je dan versierd willen worden?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
hmm wat Kaatje zegt over groeien dat is wel een goeie ja...niet es over nagedacht. Maar das ook wel een optie bij mij.
Thx Ka [Kiss]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
hmm wat Kaatje zegt over groeien dat is wel een goeie ja...niet es over nagedacht. Maar das ook wel een optie bij mij.
Thx Ka [Kiss]

W8 ff, er moet eerst iets bij jou groeien? hmm. ....

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van LilWiz:
hmm wat Kaatje zegt over groeien dat is wel een goeie ja...niet es over nagedacht. Maar das ook wel een optie bij mij.
Thx Ka [Kiss]

W8 ff, er moet eerst iets bij jou groeien? hmm. ....
daar hebben ze middeltjes voor om dat proces te versnellen [Wink] [Big Grin]
Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Steven-H@rddrive:
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van LilWiz:
hmm wat Kaatje zegt over groeien dat is wel een goeie ja...niet es over nagedacht. Maar das ook wel een optie bij mij.
Thx Ka [Kiss]

W8 ff, er moet eerst iets bij jou groeien? hmm. ....
daar hebben ze middeltjes voor om dat proces te versnellen [Wink] [Big Grin]
hahaha..wat doe ik nu weer verkeerd..stelletje maniaken...Ka gaf gewoon een antwoord hoe ik het liefst ook zie dat een relatie start
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
is al goed lil: Effe weer ontopic.
Hoe willen jullie graag versierd worden?
En beachbabe, nieuwe moderator, ook een antwoord van jou?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
BeachBabe
Moderator


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor BeachBabe     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Naja.. als ik de persoonniet ken wil ik niet dat hij met neppe openingszinnen enzo komt.. of met klef / macho gedoe.. Sowieso niet.. ik wil hem eigenlijk wel beter via de telefoon leren kennen of via msn en dan zie ik wel voor een relatie.. of wat dan ook

Maar just voo rfun versieren moet je gewoon jezelf zijn. En dat moet mij aanstaan.. Enne meestal zijn dat bij mij mensen die gewoon enigzins een normaal gesprek aankunnen en waarbij het niet eindigt na 3 woorden [Big Grin]

Dat ist wel een beetje

--------------------
Sex is the Key 2 life Communication = sex

Berichten: 80 | Plaats: weesp | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 5 pagina's: 1  2  3  4  5   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS