quote:Origineel van LilWiz: Wie moest hier ooit nog ooit es wat gaan zeggen dan??
Beachbabe
kan het zo vragen of ze wat vaker hier komt hoor no problemo
Doe maar, ze heeft toch niets te doen, nu ze gebanned is op Q ..
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
| IP: Gelogd |
geplaatst
weet ik sjuul...vraag het zo wel..ze is nu aan het bellen.. En al Kaatje gespot hierzo?? Heb dr ff een mailtje gestuurd nl.
quote:Origineel van LilWiz: weet ik sjuul...vraag het zo wel..ze is nu aan het bellen.. En al Kaatje gespot hierzo?? Heb dr ff een mailtje gestuurd nl.
Geen enkel spoor van Karen. Ze was wel even op het Q forum. Ik weet niet wat er met haar aan de hand is.
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
geplaatst
Heeeeeeeeeee Juul (K)(K) Miste je me.. hahah maar misschien dat ik maar hier blijf... heheh trar heb ik ook niks aan.. en jouwe heb veeeeeeeeel meer smileys... Maar ik ben er...
-------------------- Sex is the Key 2 life Communication = sex Berichten: 80 | Plaats: weesp | Geregistreerd: Nov 2002
quote:Origineel van BeachBabe: Heeeeeeeeeee Juul (K)(K) Miste je me.. hahah maar misschien dat ik maar hier blijf... heheh trar heb ik ook niks aan.. en jouwe heb veeeeeeeeel meer smileys... Maar ik ben er...
Heej Wat leuk dat je er weer bent! Gezellig. Het is hier toch veel gezelliger Hoe zat het nu met je love story?
geplaatst
whaha..ik zei toch Sjuul dat Beachbabe ook weer een kijkje kwam nemen..ze had het alleen druk. Uiteindelijk is ze toch maar weer gekomen he
quote:Origineel van LilWiz: whaha..ik zei toch Sjuul dat Beachbabe ook weer een kijkje kwam nemen..ze had het alleen druk. Uiteindelijk is ze toch maar weer gekomen he
Inderdaad. Nu maar hopen dat ze ook blijft
quote:Origineel van LilWiz: ff offtopic bij deze Waarom maken we haar geen mod ook van deze thread: Sex ?? Ze zal er zeker wel inpassen...meid met veel verstand
Maar dan moet ze het ook nog wel willen...ik zal het dr wel vragen asap ok?
Is prima, ik maak haar wel moderator als ze dat wil.
quote:Origineel van LilWiz: ff offtopic bij deze Waarom maken we haar geen mod ook van deze thread: Sex ?? Ze zal er zeker wel inpassen...meid met veel verstand
Maar dan moet ze het ook nog wel willen...ik zal het dr wel vragen asap ok?
Is prima, ik maak haar wel moderator als ze dat wil.
ik vraag het haar wel zodra ik thuis komen of als ze online hier is bij me
geplaatst
So so daar ben ik dan weer Tnx Jules nogmaals Zal ik jullie dan is ff gaan adviseren .. Ik weet bijna alles hierover.. Maar euh als de vragen niet in het forum kunnen .. Msn ben ik ook altijd wel ff voor je :)Dus kom maar op ik wacht erop
-------------------- Sex is the Key 2 life Communication = sex Berichten: 80 | Plaats: weesp | Geregistreerd: Nov 2002
Ok beach babe. Dan nu de vraag, wat wilde je hier zeggen?
quote:Origineel van vitamin: als ik dan als moderator hier moet zeuren bij deze: wat een offtopic gedoe allemaal !!!!
Je hebt helemaal gelijk Karen, sorry. Laten we weer ontopic gaan.