Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » Liefde » Liefdes problemen (Pagina 12)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 16 pagina's: 1  2  3  ...  9  10  11  12  13  14  15  16   
Auteur Onderwerp: Liefdes problemen
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 4 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Stevun-H@rddrive:
Het lijkt de Story wel hier [Mad] [Wink] [Wink]

Ja dat krijg je ervan als je een gek als julien in de kinderdisco op je 16e ofzo tegenkomt....je samen met elkaar als vreemde flink lam zuipt aan de apfelkorn, wat ik sindsdien dus smerig vind...
Was wel een erg gezellige avond trouwens, en het begin van een goede vriendschap...
Heb hem na die tijd aan een (ex)vriendin van mij voorgesteld...wat een levensverhaal weer..

nu maar weer ontopic... [Wink]

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik heb genoeg aapjes uit de mouw gezien... en besluit me ff op een afstand te doen van de persoon waar ik gek op was. Het was denk ik toch een bevlieging van mijn gevoelens [Eek!] ...ik kijk nu ff verder dan mijn neus lang is..
Hahaha..wat een idee van mij zeg

[ 14-11-2002, 22:01: Bericht ge-edit door: LilWiz ]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LaDY DaNaFaN
Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LaDY DaNaFaN   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Zijn er nog mensen met problemen dan???

Tis bij mij al weer een poosje uit en das maar beter zo [Smile]
Kan tenminste weer lekker feesten enzow..
Greetz

--------------------
~~ ¤¤ !! SPOOK !! ¤¤ ~~

Berichten: 63 | Plaats: Amsterdam,Q-dance Capital | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Niet te geloven, ik ben een weekje weg, en er wordt meteen over mij geroddeld zeg!

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Niet te geloven, ik ben een weekje weg, en er wordt meteen over mij geroddeld zeg!

Whahah...krijg je daarvan he [Wink]
Maar wat Stookie zegt klopt wel zo'n beetje??

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Wat stokkie zegt klopt helemaal. Hij weet alles van mij.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 12 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Wat stokkie zegt klopt helemaal. Hij weet alles van mij.

Beangstigend! [Wink]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
lieve mensen, ik ben dr weer! Nimz heeft me picca al gezien dus vraag hem maar aan hem haha. jahaa, ik maka me beloftes wel waar! aangezien dit n subject is die vel mensen lezen, zet ik t hier neer.

dikke kussssssssssss Natas

ow ja btw: met mijn love life gaat t ook ni goed dussss:D:D:D:D niet alleen Karen heft dr verstand van;)

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 5 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Natasha:
ow ja btw: met mijn love life gaat t ook ni goed dussss:D:D:D:D niet alleen Karen heft dr verstand van;)

ik snap em niet? [Confused]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Natasha:


dikke kussssssssssss Natas

ow ja btw: met mijn love life gaat t ook ni goed dussss:D:D:D:D niet alleen Karen heft dr verstand van;)

Natas..leg dit es ff uit van Karen begrijp er helemaal nix van [Confused]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Karen:
quote:
Origineel van Natasha:
ow ja btw: met mijn love life gaat t ook ni goed dussss:D:D:D:D niet alleen Karen heft dr verstand van;)

ik snap em niet? [Confused]
hahaha, ze denkt dat jij er verstand van hebt omdat je love life klote is denk ik, altans, zo interpreteer ik het...

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 12 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Als dat t is,
Nee t is gewoon een gave [Smile]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Red Girl
Poster


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Red Girl     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Wat mij betreft is liefde dus echt niet leuk. en het is al helemaal niet leuk om je ex tegen te komen. ja het is me van het weekend weer gebeurd iiiieeeew, dat had voor mij dus echt niet gehoeven. Waar ikt rouewns ook ziek van wordt dat zijn jongens die na een relatie niet meer een normale vriendschap kunnen hebben. Alle keren dat het nu over is gegaan leek het hen maar beter om overal dan maar mee te kappen. Terwijl ik meestal wel zoiets heb van over is over en dan gaan we nu op een andere mnier verder. ligt dit aan mij of zijn er echt zo weinig jongens die daar tegen kunnen

O ja, wat helemaal uit den boze is zijn jaloers vriendinnen van exen van je :s:S:S

--------------------
~~~~SPOOKY~~~~

Berichten: 109 | Plaats: Leeuwarden | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik heb dit nog nooit meegemaakt, aangezien de enige serieuze relatie die ik heb, nog steeds heb. Dus ik heb geen ex.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Red Girl:
Wat mij betreft is liefde dus echt niet leuk. en het is al helemaal niet leuk om je ex tegen te komen. ja het is me van het weekend weer gebeurd iiiieeeew, dat had voor mij dus echt niet gehoeven. Waar ikt rouewns ook ziek van wordt dat zijn jongens die na een relatie niet meer een normale vriendschap kunnen hebben. Alle keren dat het nu over is gegaan leek het hen maar beter om overal dan maar mee te kappen. Terwijl ik meestal wel zoiets heb van over is over en dan gaan we nu op een andere mnier verder. ligt dit aan mij of zijn er echt zo weinig jongens die daar tegen kunnen

O ja, wat helemaal uit den boze is zijn jaloers vriendinnen van exen van je :s:S:S

Ok, ben het grootendeels met je eens hier, all1 op het "vriendschap" gebeuren niet. Mijn ex wilde o zo graag vrienden zijn, maar deed er geen moeite voor. Als het dan maar van 1 kant moet komen (mijnes dus) terwijl ik liever meer dan vrienden ben werkt het niet. En dan wordt het frustratiegehalte alleen maar groter. Bovendien is het zeker niet leuk om je ex met een ander te zien als je nog voor dr voelt.
Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 16 pagina's: 1  2  3  ...  9  10  11  12  13  14  15  16   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS