Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » Liefde » Liefdes problemen (Pagina 13)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 16 pagina's: 1  2  3  ...  10  11  12  13  14  15  16   
Auteur Onderwerp: Liefdes problemen
Red Girl
Poster


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Red Girl     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Hmmm, maar bij mij was het dus anders. We hadden half half wat, maar ik had dus oko een vriendje en toen ik eht uitgemaakt had voor hem had hij net een nieuw vriendinnetje. Tja, dan moet het voor hem toch makkelijker te zijn om met mij om te gaan dan ik met hem. Nou is het voor mij heel duidelijk, nee = nee. Dus dan wil ik nog wel vrienden blijven (en hij had het ook als hardste geroepen), dus ik sms en mailde nog wel, maar nooit meer iets van hem gehoord en hij woonde nou ook niet echt om de hoek. Beetje lullig. Kom ik hem zaterdag tegen, bleek dat hij zijn vriendinnetje liever had dat hij geen contact meer met mij had [Confused] weirdo. Ze was gewoon hartstikke jaloers. Dan heb ik zoiets van [Confused]

--------------------
~~~~SPOOKY~~~~

Berichten: 109 | Plaats: Leeuwarden | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Red Girl:
bleek dat hij zijn vriendinnetje liever had dat hij geen contact meer met mij had [Confused] weirdo. Ze was gewoon hartstikke jaloers. Dan heb ik zoiets van [Confused]

Lijkt me wel logisch, jullie zijn samen vreemdgegaan. Dus kan jij best een grote bedreiging voor haar zijn.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Red Girl
Poster


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Red Girl     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van Red Girl:
bleek dat hij zijn vriendinnetje liever had dat hij geen contact meer met mij had [Confused] weirdo. Ze was gewoon hartstikke jaloers. Dan heb ik zoiets van [Confused]

Lijkt me wel logisch, jullie zijn samen vreemdgegaan. Dus kan jij best een grote bedreiging voor haar zijn.
is helemaal niet logisch, want hij had dus dat vriendinnetje nog niet toen hij met mij ging, hmmm snap je eht nog een beetje??? Ik had vriendje, maar zoende met hem, vaker dan een keer dus. Op een gegeven moment dacht hij van, tja, dat wordt toch nooit iets, zij woont zoveel km verderop. Dus toen kreeg hij net een ander vriendinnetje en had hij dat meteen tegen mij gezegd. Maar ja, dat vriendinnetje wist dus wel hoe het had gezeten tussen ons... Snapst? Vandaar de jaloezie. Hij is dus niet vreemdgegaan met mij...

--------------------
~~~~SPOOKY~~~~

Berichten: 109 | Plaats: Leeuwarden | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Dan nog is t wel een beetje begrijpelijk dat zij 'jaloers' is, hij is immers toch ooit voor jou gevallen en wat als hij dat nou weer zou doen..

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Red Girl
Poster


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Red Girl     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ja een beetje wel, maar hij woont 120 km verderop, dus nee, kom hem niet dagelijks tegen :S
Verder zag ik hem dit weekend, toen had ik ewl zoiets van *slik* was niet echt leuk of zo. Maar zijn vriendin was er dus ook, het is intussen half jaar terug en zij voelt zich nog niet op haar gemak als ik in de buurt ben dan heb ik toch zoiets van, lekkere relatie heb je dan...
Lijkt me nou ook niet echt prettig begin van je relatie.

--------------------
~~~~SPOOKY~~~~

Berichten: 109 | Plaats: Leeuwarden | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 2 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Hm ja, dan zal t wel niet een al te beste relatie zijn ofzow.. [Confused]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Red Girl:
Ja een beetje wel, maar hij woont 120 km verderop, dus nee, kom hem niet dagelijks tegen :S
Verder zag ik hem dit weekend, toen had ik ewl zoiets van *slik* was niet echt leuk of zo. Maar zijn vriendin was er dus ook, het is intussen half jaar terug en zij voelt zich nog niet op haar gemak als ik in de buurt ben dan heb ik toch zoiets van, lekkere relatie heb je dan...
Lijkt me nou ook niet echt prettig begin van je relatie.

lijkt erop dat zij hem dan nog niet echt vertrouwd?
Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Red Girl:
Waar ikt rouewns ook ziek van wordt dat zijn jongens die na een relatie niet meer een normale vriendschap kunnen hebben. Alle keren dat het nu over is gegaan leek het hen maar beter om overal dan maar mee te kappen. Terwijl ik meestal wel zoiets heb van over is over en dan gaan we nu op een andere mnier verder. ligt dit aan mij of zijn er echt zo weinig jongens die daar tegen kunnen

Ik weet niet hoe dat in het algemeen is, maar ik heb dus nog een gewone vriendschap met mijn ex...
Dus het kan zeker wel, ik vind het allemaal wel best zo eigenlijk maar misschien dat sommige jongens er gewoon moeite mee hebben...
Kan andersom net zo zijn hoor...

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Stokkie:
Ik weet niet hoe dat in het algemeen is, maar ik heb dus nog een gewone vriendschap met mijn ex...
Dus het kan zeker wel, ik vind het allemaal wel best zo eigenlijk maar misschien dat sommige jongens er gewoon moeite mee hebben...
Kan andersom net zo zijn hoor...

Maar dan de vriend/vriendin van je ex zien, gaat dat wel goed, en kan dat wel?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Opzich kan dit wel je ex zien..maar het ligt er ook maar net aan of je zelf besluit om een gewone vriendschap of geen vriendschap, en vaak ligt het er ook aan hoe die relatie toen verliep..Zelf heb ik al een 'gewone' vriendschap geweigerd met mijn ex..aangezien dat het toch niet zou opschieten dan. Rede: Ik voelde nog wat voor haar
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Maar dan de vriend/vriendin van je ex zien, gaat dat wel goed, en kan dat wel?

Wat mij betreft vraag je nu naar de bekende weg sjuul aangezien je dat van mij al weet...

Ik heb daar weinig behoefte aan, en tevens doet de situatie zich nooit voor, ik zie haar alleen doordeweeks en nooit in het weekend. Dan heb ik betere dingen te doen. En zij ziet hem alleen in het weekend...

Het komt er heus ooit wel van, en ach, weet niet hoe ik zou reageren, maar zowel voor mij als voor hem is het ff aftasten dat moment...
Zelf denk ik dat het me allemaal vrij weinig doet, maar misschien is dat wel anders. (ligt er ook aan wat je nog voor je ex voelt, in mijn geval, gewoon vriendschap, thats it)

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 5 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Wat als je ex jou opeens terugwilt? (niet dat dat t geval nu is bij mij hoor, maar heb t wel een aantal x meegemaakt)

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Karen:
Wat als je ex jou opeens terugwilt? (niet dat dat t geval nu is bij mij hoor, maar heb t wel een aantal x meegemaakt)

Dan moet ze wel met een hele goede rede aan komen zetten...maar dan nog moet er gevoelens van mijn kant uitkomen om de relatie weer opnieuw te starten
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 5 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ja maar wat nou als er nog een heleboel gevoelens vanuit jouw kant uitkomen? (t liefst had je gewild dat t nooit uit was geweest)

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Karen:
Ja maar wat nou als er nog een heleboel gevoelens vanuit jouw kant uitkomen? (t liefst had je gewild dat t nooit uit was geweest)

hmmm....mijn bedenkingen hoor, maar dan zou ik eerst een heel goed gesprek met dr aangaan.
Verder zou ik het ff niet weten nu.
Maar het blijkt dus dat ik het uitgemaakt moest hebben en zij mij trugwilde, waarom zou ik dan willen dat het nooit was uitgegaan [Confused] )

[ 05.12.2002, 14:47: Bericht ge-edit door: LilWiz ]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 16 pagina's: 1  2  3  ...  10  11  12  13  14  15  16   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS