Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Dit forum » Leden & Moderators » Vertel wat over de persoon boven je! (Pagina 5)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 6 pagina's: 1  2  3  4  5  6   
Auteur Onderwerp: Vertel wat over de persoon boven je!
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Natasha:
vogeltje? scheel ofsow???/

Ik kan me wel voorstellen dat jij niet weet wat een lemming is natas, aangezien jij jonger bent dan 20. Maar de ouderen onder ons moeten wel weten wat het is.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Punksmurf
Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Punksmurf   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
een lemming is niet groter dan een paar pixels!!!!

DIT IS DUS GEEN LEMMING *puh*

enneh.. die d3wd is een very busy programmer die msn heeft geprobeerd na te maken en das best al redelijk gelukt [Razz]
ook heeftie een handje van webappli's bouwen en da schopt kont [Smile]
owwwjaaah nims heeft een mooie vriendin, maar die van mij is mooier [bounce] [Razz]

--------------------
Een leven, waar kan ik dat downloaden?

Berichten: 74 | Plaats: Holland | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Dit was wel een lemming hoor:
 -
Dit was namelijk eerst mijn pofiel pic.

Verder ^Punksmurf:
Lange tijd weggeweest die ineens weer zijn koppie hier laat zien. Mag van zijn ouders niet zoveel computeren.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Punksmurf
Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Punksmurf   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
jaaaah das idd een lemming [Big Grin] [Big Grin] [Big Grin]

lemmings pwn4g3!!!!

maja die post was van 30/4 ofzow dus ik had niet bedacht dat je van avatar had gewisselt...

k kon er al geen lemming in zien :/

ow enneh ^^ nims had ooit een lemming als avatar [Wink]

--------------------
Een leven, waar kan ik dat downloaden?

Berichten: 74 | Plaats: Holland | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
^Punksmurf houd ook wel van nostalgie aangezien hij een nog ouder icoontje heb als ik met z'n space-invaders icoontje [Smile]

Enneh, ik wissel nogal vaak van icoon, komt omdat er zoveel leuk tussen zitten [Big Grin]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Punksmurf
Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Punksmurf   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
[offtopic]ik zal binnenkort wel weer ff een leuke avatar fixen [Smile] hoewel deze ook leuk is [Smile] [/offtopic]

--------------------
Een leven, waar kan ik dat downloaden?

Berichten: 74 | Plaats: Holland | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
^punksmurf nooit eerder van gehoord...


TECHNO roels!!!!!!!!!!

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
^Stokkie is ingehaald door budha wat betreft aantal posts [Smile]
Verder is ie bang dat ie nu gaat verliezen met Ricochet nu ik een nieuw racket heb [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Isabitch
Junior Member


Beoordeeld:
4
Icoon 8 geplaatst      Profiel voor Isabitch     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
^^ Nims zal best een aardige gozer zijn, maar hij moet dat icoontje van Remcow van Fok maar eens weghalen bij zichzelf. Die arme jongen heeft er hard aan gewerkt. Als hij dan toch bezig is moet hij ook alle andere fok-icoontjes maar eens verwijderen. Veel zijn door mensen zelf gemaakt en het was vast niet de bedoeling dat anderen ze op een ander forum gaan gebruiken.

Oh, en ontvanger is met een t, niet met een d.

--------------------
Blijf met je rot poten van onze rot icons af.

Berichten: 9 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
een aardige jongen? goed dan is hij die aardige jongen die er zo hard aan heeft gewerkt. Prima. maar dan is Nims wel die slimme jongen die em zonder pardon jat!
WAT BOEIT HET?!

en pleur op man, met je spelfouten. Maak je eigen forum. Oh had je die al? maak dan een leuke. Heb effe rondgekeken daar en heb me suf verveeld.

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Yvonne
Becoming Member


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Yvonne   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Natasha:
een aardige jongen? goed dan is hij die aardige jongen die er zo hard aan heeft gewerkt. Prima. maar dan is Nims wel die slimme jongen die em zonder pardon jat!
WAT BOEIT HET?!

er bestaat zoiets als "eigendom". Of vindt je 't niet erg als ik je auto of fiets zou jatten. Ben ik dan ook die "slimme jongen die 'm zonder pardon jat".

quote:
maak dan een leuke. Heb effe rondgekeken daar en heb me suf verveeld.

komt waarschijnlijk omdat je zelfs te dom bent voor 't niveau daar. en dat zegt wel heel veel [Big Grin]

--------------------
Let op je woorden ja!

Berichten: 12 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
dom ben ik niet. Ik weet wel hoe ik me kan gedragen op n forum, dat kan ik van jullie niet zeggen. Je bent eg van harte welkom hier hoor, maar er zijn wel regeles. En die ben je nu allemaal aan het overtreden. (niet dat het mij uitmaakt, maar als je n x ni meer op t forum komt dan ligt dat niet aan mij)

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Yvonne
Becoming Member


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Yvonne   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Natasha:
dom ben ik niet. Ik weet wel hoe ik me kan gedragen op n forum, dat kan ik van jullie niet zeggen. Je bent eg van harte welkom hier hoor, maar er zijn wel regeles. En die ben je nu allemaal aan het overtreden. (niet dat het mij uitmaakt, maar als je n x ni meer op t forum komt dan ligt dat niet aan mij)

lol, je denkt serieus dat ik na vandaag hier nog eens terugkom?

als ik nog een account zou willen maak ik wel weer een nieuwe aan.

--------------------
Let op je woorden ja!

Berichten: 12 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
whahaha eigendom..... tsja owkeej... hey ik kwam alleen effe op t forum mn mening hierover geven... Niet dat dr strax n steen door mn ruit ligt ofsow. Is mijn icoon 1 van die van jullie? [blink] [Razz] [Wink] hahaha grapjuhhhhhh kommop mensen effe gezelligheid. PB nims maar en maak maar effe n deal OK?

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
DD
Junior Member


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor DD     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Natasha:
whahaha eigendom..... tsja owkeej... hey ik kwam alleen effe op t forum mn mening hierover geven... Niet dat dr strax n steen door mn ruit ligt ofsow. Is mijn icoon 1 van die van jullie? [blink] [Razz] [Wink] hahaha grapjuhhhhhh kommop mensen effe gezelligheid. PB nims maar en maak maar effe n deal OK?

Even terughalen:

Origineel van Natasha:
dom ben ik niet.

Toch wel want het gaat nog steeds om iconen en niet om smileys breezah doos [blink]

Berichten: 9 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 6 pagina's: 1  2  3  4  5  6   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS