Dit is onderwerp Vertel wat over de persoon boven je! in forum Leden & Moderators bij Goedzo?! NiMS Forum.


Om dit onderwerp te bezoeken gebruik deze URL:
http://forum.goedzo.com/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi/ubb/get_topic/f/26/t/000009.html

Gereageerd door LPChip op :
 
Tis heel simpel. Vertel iets dat je over de persoon boven je weet. En dat betekent dat als je die persoon NIET kent, je in iedergeval zijn naam wel eens gezien hebt! schrijf je daar wat over [Wink]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
Hmm...meneer LPChip...geen idee wie dat is ken hem alleen maar van het forum zijn naam en ij is ook moderator, het zal wel een vriend van NiMS zijn denk ik zo
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Lilwiz:
Echte naam: Patrick
Woont: Venray
Vaak te zien op het nims forum, heeft het zelfs als home-page ingesteld. Heeft geen goede inet verbinding maar een 56k6 verbinding. Misbruikt dus vaak zijn stage verbinding om te forummen. Houdt van feesten en kan je erg mee lachen.
 
Gereageerd door Stokkie op :
 
boven me julien aka nims...
hij schijnt een eigen site te hebben waar die weleens wat doet, met eigen forum met van die computersukkeltjes...
Verder heeft ie een broertje, waar ik geen woord meer over wil schrijven....(sorry Leon [beerchug] )
En verder heeft ie al flink wat jaartjes een vaste relatie enzo...en is een een goede chauffeeur [naughty]
Verders kan ik nog wel een A4 voltikken enzo....mar daar ben ik te lui voor
 
Gereageerd door LPChip op :
 
^ heeft een vette avetar. Echte naam Aart, en met hem kan je flink lol maken [Smile]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
^ is een echte tracker die nu ook moderator van het muziek gedeelte is geworden. Verder heeft ie een gare icoon [Wink] die die maar is moet gaan updaten [Razz]
 
Gereageerd door Stokkie op :
 
^ is een slet, die wint met kolonisten... [Big Grin]
 
Gereageerd door GoedeWiet op :
 
^ Stokkie: een naam die ik al lang tegenkom op het q-dance forum. Gelukkig iemand met humor, want ik heb me er nog nooit aan geirriteerd. Verder ooit op 1 foto gezien, en zijn figuur is d8 ik beslist geen stokkie [Wink]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
^Goede wiet
Post met vlagen is wat op het NimsForum. Volgens mij nog nooit gemeet, maar wordt is tijd denk ik. Heeft een coole eigen site gemaakt, waarop een hoop hardstyle van te downloaden valt.
Verder houdt ie denk ik van blowen [Wink] .
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
^NiMS:
NO COMMENT
 
Gereageerd door NiMS op :
 
^Lilwiz:
Ik voel een hete adem wat betreft post count. Ik ben ook bang dat wanneer ik geen internet meer heb, dat ^^^ mij in gaat halen wat betreft aantal berichten..
 
Gereageerd door Steven-H@rddrive op :
 
^NIMS
degene met wie ik Patrick af en toe flink kan stangen [Big Grin]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
^Steven-H...(teveel typwerk [Wink] )
Deze gast is wel top...vaak heel moe, maar dat zal wel door de leeftijd komen. in veel gevallen kan ik mezelf in hem trug vinden..daarom is het wel een topgozer. Vooral als ik em op feesten zie dan is het juist altijd lachen (denk aan QT @ Hem)
Enige minpunt is wel dat ie op dat eiland woont [Razz] ergens in NL...hahaha
 
Gereageerd door ThApocalypse op :
 
Lilwiz: GaKKKKKK [Razz]
 
Gereageerd door Croaton op :
 
thacopalypse: icoon van een breezah-figuur [Big Grin]
 
Gereageerd door Natasha op :
 
^Croaton:

Een leuk gezelli persoon maar doet soms wel wat vaag over zn naam. We weten wat meer dankzij t topic van NIMS [Big Grin]

Verder wel vaak te zien, maar nooit super lange berichten. En iemand die blijkbaar niet met lullo wiz omgaat [Big Grin]

(haha shiiiiiit ik ken Krotjuh helemaal ni oor)hahahaow sorry maar kheb voor iedereen hier n bijnaampje sorry sorry hahaaha

[ 10.03.2003, 15:45: Bericht ge-edit door: Natasha ]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
Natas of Natasha of Claudia or whatever ze heet..hahaha...in het begin heel weinig hier op het forum gezien..waarom weet ik ook niet...daarna best benieuwd wie ze nu was eigenlijk..na lange tijd kwam ze weer uit het niets opgedoken en met foto..kreeg wat gemengde gevoelens dat ze een breezah typje was..maar dit blijkt niezzo te zijn...verder is het wel een leuke aardige meid denk ik zo
 
Gereageerd door NiMS op :
 
^Lilwiz
Verliefd op alles wat maar een beetje vrouwelijk en schoon is [Wink]
Lekker vaak aanwezig en ook erg gezellig altijd. Misschien iets te snel op de kast, maar dat is de laatste tijd wel beter geworden.
 
Gereageerd door ThApocalypse op :
 
quote:
Origineel van Croaton:
thacopalypse: icoon van een breezah-figuur [Big Grin]

Final Fantsay [Razz]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
^ThApocalypse:
Deze gast ken ik nu alweer een kleine 7 jaar denk ik zo...we hebben altijd veel lol samen..kwa muziek smaak zijn we gelijk..verder is dit wel een relaxte gozer, die je wel af en toe voor de grap kan houden...haahha
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
^Lilwiz
Verliefd op alles wat maar een beetje vrouwelijk en schoon is [Wink]
Lekker vaak aanwezig en ook erg gezellig altijd. Misschien iets te snel op de kast, maar dat is de laatste tijd wel beter geworden.

hohohohoho....niezzo overdreven he NiMSje...dr is er eentje op dit mmt he..meer niet [Razz]
 
Gereageerd door Croaton op :
 
^^lilwiz

persoon die nu weer op de kast is gejaagd door Nims [Wink]
 
Gereageerd door Budha op :
 
^ Krotun

Gezellige poster die mede er voor verantwoordelijk is dat het forum levendig blijft [Smile]
 
Gereageerd door Stokkie op :
 
^budha
de man die ik gisteravond rond 22.30 cafe de schavuit in zag wandelen [Big Grin] in zeist dus [Smile]
 
Gereageerd door Croaton op :
 
^stokkie

gezellige persoon die ik bijna op elk feest wel tegenkom
 
Gereageerd door NiMS op :
 
^Croaton
Ik dacht eerst ook dat het Kro-a-ton was, totdat ik je sig las [Big Grin]
Maar wel een relaxte forum hanger, die volgens mij hier al meer gezegd heeft dan op q-dance.
 
Gereageerd door Croaton op :
 
^nims

een persoon die mij heeft onderschat door te veronderstellen dat ik hier al meer gezegd heb, blijkt dus al dat hij niet in de producerthreads (in totaal 3) is geweest op het Q-forum
 
Gereageerd door NiMS op :
 
^Croaton

Persoon waaraan ik niet duidelijk heb uitgelegd wat ik bedoel. Omdat ik bedoelde dat croaton nu al veel diverser heeft gereageerd dan op Q-dance. Wat ik overigens wel erg leuk vind.
 
Gereageerd door Croaton op :
 
^nims, persoon die ik nu begrijp en ik zal het even toelichten, bij het Q-forum waarom sommige threads niet te volgen omdat er na 1 dag weer 5 pagina's bijwaren en er te veel onzinthreads waren.......... mijn postgedrag staat al ergens beschreven [Smile]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
wil nieuwe mensen hier...ik heb geen zin om over nims iets te zeggen [Big Grin]
 
Gereageerd door Croaton op :
 
^lilwiz, persoon die het niet kon hebben dat ik zijn voornaam wel wist en hij de mijne niet [Smile]

dit keer is hij te langzaam, ik ben hem voor om iets over nims te zeggen
 
Gereageerd door Stokkie op :
 
^ iemand die ik lekker kro-a-ton blijf noemen [Big Grin]
 
Gereageerd door vitamin op :
 
Aart, vriendelijk jongen met een afschuwelijk icon hier!
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
^Vitamin:
Een apart meisje dat graag een dominante rol wil hebbe [Roll Eyes] Verder heeft ze het heel druk met school de hele tijd, maar buiten school doet ze aan tennis en paardrijden en is ze zeer sportief. Een leuke meid waarmee je kan lachen. en ze houd natuurlijk van Techno, Industrial en Hardcore. Verder is ze vegetarisch en houdt ze van groene thee
 
Gereageerd door Budha op :
 
quote:
Origineel van vitamin:
Aart, vriendelijk jongen met een afschuwelijk icon hier!

Heeft ie nog een andere dan, want deze kun je niet bedoelen [Big Grin] [Wink]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
^Budha, Dombo die deze thread niet heeft begrepen [Wink] Heeft ook al jaren lang [Razz] dezelfde icoon, die die maar niet wilt veranderen. Verder wel een gezellig persoon om een biertje mee te drinken.
 
Gereageerd door Budha op :
 
^ NiMS,

Brutaaltje die alleen duffe ^%#&$* iconen langer dan een dag aanhoudt. De leuke maken het niet lang bij hem. [Frown]

Maar altijd leuk om bij meerdere biertjes samen te filosoferen over buitenaards leven [Big Grin]
 
Gereageerd door vitamin op :
 
quote:
Origineel van Budha:
quote:
Origineel van vitamin:
Aart, vriendelijk jongen met een afschuwelijk icon hier!

Heeft ie nog een andere dan, want deze kun je niet bedoelen [Big Grin] [Wink]
nou toch wel hoor [Smile]
 
Gereageerd door LPChip op :
 
^Vitamen,

Leuke poster, en ken haar van het liefde forum [Razz]
 
Gereageerd door Croaton op :
 
^lpchip

persoon die ik heb leren kennen bij het muziekgedeelte van dit forum. hij is iemand van het uitstervend soort, want hij maakt nog muziek met impulse tracker [Wink]
 
Gereageerd door LPChip op :
 
^Croaton

Ik ken hem ook via het Muziek forum. Maakte muziek met andere trackers dan de mijne, als is FT2 ook oer oud [Razz] en tegenwoordig met een wat nieuwere tracker genaamd Mad tracker [Smile]

Vindt het belangrijk dat mensen weten dat je Croaton op z'n engels zegt als: Krotun [Wink]
 
Gereageerd door Natasha op :
 
hahaha ja precies ja, dat krotun is very important
 
Gereageerd door Croaton op :
 
quote:
Origineel van LPChip:
^Croaton

Ik ken hem ook via het Muziek forum. Maakte muziek met andere trackers dan de mijne, als is FT2 ook oer oud [Razz] en tegenwoordig met een wat nieuwere tracker genaamd Mad tracker [Smile]

Vindt het belangrijk dat mensen weten dat je Croaton op z'n engels zegt als: Krotun [Wink]

vind jij het dan nie irritant als iedereen je naam verkeerd uitspreekt..............
 
Gereageerd door LPChip op :
 
ik wel...

iedereen zegt elpee chip. maar het is elpie chip [Wink]

maarruh.... LP of chip is ook goed [Crazy]
 
Gereageerd door Natasha op :
 
LP......

en moet je dat dan als ELPEE of als EL PIE uitspreken??
[Crazy] [bounce]
 
Gereageerd door Da Pief op :
 
een meid met een kick-ass icon [Wink]
en houdt van breezahs ofzo?
 
Gereageerd door NiMS op :
 
^Dapief
Een pinda [Wink] die altijd lacht. Verder niet vaak dingetjes te lezen van hem, maar af en toe laat ie toch nog zijn neus zien..
 
Gereageerd door Da Pief op :
 
nims, zijn forum, zit ook op q-dance. daar vinden m vervelend maar ik kan er om lachen.
 
Gereageerd door LPChip op :
 
^ da pief... ken em niet.... persoonlijk, maar heeft wel een geinige avetar.


quote:
Origineel van Natasha:
LP......

en moet je dat dan als ELPEE of als EL PIE uitspreken??
[Crazy] [bounce]

mag allebij, want het zijn me initialen [Wink]
 
Gereageerd door Natasha op :
 
Da Pief: als dr 1 drankje vies is is het wel de breezah! (die ananas of wat het mag zijn smaakt naar nat karton)

nee geef mij nou maar gewoon n biertje, of campari, malibu, flugel, boswandeling (soms, ligt aan waar ik ben) en DROPSHOT ooooooh 40 achtermekaar heeeeeerlijk!

en over dat icoontje: I really kick ass hahahahhaa
 
Gereageerd door NiMS op :
 
^Natasha, in het echt heet ze claudia, wat ik ook grappig vind, dat ze alter ego heeft. Ik denk dat ze in het echt best verlegen is, maar dat ze hier haar "stoute" kant laat zien. [Wink]
 
Gereageerd door Natasha op :
 
hahahahha ooooooh laat me even rustig in n hoekje doodgaan!!!

IK? VERLEGEN? natuurlijk hahahahahhahahha

kom ik eg zo over, dat ik irl zo anders ben? mijn god. Dit is niet bezig

PRACHTIG!!
 
Gereageerd door LPChip op :
 
the all mighty forum strikes again [Razz]

ja, op een forum kun je posten wat je wilt, zonder bang te zijn een klap in je gezicht te krijgen [Razz]

wat? huh? waarom wordt ik gebanned? [Razz] j/k
 
Gereageerd door Natasha op :
 
ik zeg wat ik wil het is meningsuiting toch? ik kwets dr niemand mee en de dingen die echt grof zijn denk ik dus ook wel en zeg ik niet hardop hoor. Maar verlegen......ooooh vergis je es niet zo in me nims!
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van Natasha:
Maar verlegen......ooooh vergis je es niet zo in me nims!

We'll c [Smile]
 
Gereageerd door Natasha op :
 
OH , NO MORE!!!
 
Gereageerd door NiMS op :
 
^Natasha eindelijk zal ik haar IRL ontmoeten op de beach party [Smile]
 
Gereageerd door LPChip op :
 
^Heeft een avetar waarvan ik eindelijk zie wat het moet voorstellen... Eerst dacht ik dat het een "the life" simulatie was, maar het is een vogel en een mannetje.
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van LPChip:
^Heeft een avetar waarvan ik eindelijk zie wat het moet voorstellen... Eerst dacht ik dat het een "the life" simulatie was, maar het is een vogel en een mannetje.

Lpchip is zijn roots alweer vergeten en kan niet zien dat mijn avatar een lemming is.
 
Gereageerd door Natasha op :
 
vogeltje? scheel ofsow???/
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van Natasha:
vogeltje? scheel ofsow???/

Ik kan me wel voorstellen dat jij niet weet wat een lemming is natas, aangezien jij jonger bent dan 20. Maar de ouderen onder ons moeten wel weten wat het is.
 
Gereageerd door Punksmurf op :
 
een lemming is niet groter dan een paar pixels!!!!

DIT IS DUS GEEN LEMMING *puh*

enneh.. die d3wd is een very busy programmer die msn heeft geprobeerd na te maken en das best al redelijk gelukt [Razz]
ook heeftie een handje van webappli's bouwen en da schopt kont [Smile]
owwwjaaah nims heeft een mooie vriendin, maar die van mij is mooier [bounce] [Razz]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Dit was wel een lemming hoor:
 -
Dit was namelijk eerst mijn pofiel pic.

Verder ^Punksmurf:
Lange tijd weggeweest die ineens weer zijn koppie hier laat zien. Mag van zijn ouders niet zoveel computeren.
 
Gereageerd door Punksmurf op :
 
jaaaah das idd een lemming [Big Grin] [Big Grin] [Big Grin]

lemmings pwn4g3!!!!

maja die post was van 30/4 ofzow dus ik had niet bedacht dat je van avatar had gewisselt...

k kon er al geen lemming in zien :/

ow enneh ^^ nims had ooit een lemming als avatar [Wink]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
^Punksmurf houd ook wel van nostalgie aangezien hij een nog ouder icoontje heb als ik met z'n space-invaders icoontje [Smile]

Enneh, ik wissel nogal vaak van icoon, komt omdat er zoveel leuk tussen zitten [Big Grin]
 
Gereageerd door Punksmurf op :
 
[offtopic]ik zal binnenkort wel weer ff een leuke avatar fixen [Smile] hoewel deze ook leuk is [Smile] [/offtopic]
 
Gereageerd door Stokkie op :
 
^punksmurf nooit eerder van gehoord...


TECHNO roels!!!!!!!!!!
 
Gereageerd door NiMS op :
 
^Stokkie is ingehaald door budha wat betreft aantal posts [Smile]
Verder is ie bang dat ie nu gaat verliezen met Ricochet nu ik een nieuw racket heb [Wink]
 
Gereageerd door Isabitch op :
 
^^ Nims zal best een aardige gozer zijn, maar hij moet dat icoontje van Remcow van Fok maar eens weghalen bij zichzelf. Die arme jongen heeft er hard aan gewerkt. Als hij dan toch bezig is moet hij ook alle andere fok-icoontjes maar eens verwijderen. Veel zijn door mensen zelf gemaakt en het was vast niet de bedoeling dat anderen ze op een ander forum gaan gebruiken.

Oh, en ontvanger is met een t, niet met een d.
 
Gereageerd door Natasha op :
 
een aardige jongen? goed dan is hij die aardige jongen die er zo hard aan heeft gewerkt. Prima. maar dan is Nims wel die slimme jongen die em zonder pardon jat!
WAT BOEIT HET?!

en pleur op man, met je spelfouten. Maak je eigen forum. Oh had je die al? maak dan een leuke. Heb effe rondgekeken daar en heb me suf verveeld.
 
Gereageerd door Yvonne op :
 
quote:
Origineel van Natasha:
een aardige jongen? goed dan is hij die aardige jongen die er zo hard aan heeft gewerkt. Prima. maar dan is Nims wel die slimme jongen die em zonder pardon jat!
WAT BOEIT HET?!

er bestaat zoiets als "eigendom". Of vindt je 't niet erg als ik je auto of fiets zou jatten. Ben ik dan ook die "slimme jongen die 'm zonder pardon jat".

quote:
maak dan een leuke. Heb effe rondgekeken daar en heb me suf verveeld.

komt waarschijnlijk omdat je zelfs te dom bent voor 't niveau daar. en dat zegt wel heel veel [Big Grin]
 
Gereageerd door Natasha op :
 
dom ben ik niet. Ik weet wel hoe ik me kan gedragen op n forum, dat kan ik van jullie niet zeggen. Je bent eg van harte welkom hier hoor, maar er zijn wel regeles. En die ben je nu allemaal aan het overtreden. (niet dat het mij uitmaakt, maar als je n x ni meer op t forum komt dan ligt dat niet aan mij)
 
Gereageerd door Yvonne op :
 
quote:
Origineel van Natasha:
dom ben ik niet. Ik weet wel hoe ik me kan gedragen op n forum, dat kan ik van jullie niet zeggen. Je bent eg van harte welkom hier hoor, maar er zijn wel regeles. En die ben je nu allemaal aan het overtreden. (niet dat het mij uitmaakt, maar als je n x ni meer op t forum komt dan ligt dat niet aan mij)

lol, je denkt serieus dat ik na vandaag hier nog eens terugkom?

als ik nog een account zou willen maak ik wel weer een nieuwe aan.
 
Gereageerd door Natasha op :
 
whahaha eigendom..... tsja owkeej... hey ik kwam alleen effe op t forum mn mening hierover geven... Niet dat dr strax n steen door mn ruit ligt ofsow. Is mijn icoon 1 van die van jullie? [blink] [Razz] [Wink] hahaha grapjuhhhhhh kommop mensen effe gezelligheid. PB nims maar en maak maar effe n deal OK?
 
Gereageerd door DD op :
 
quote:
Origineel van Natasha:
whahaha eigendom..... tsja owkeej... hey ik kwam alleen effe op t forum mn mening hierover geven... Niet dat dr strax n steen door mn ruit ligt ofsow. Is mijn icoon 1 van die van jullie? [blink] [Razz] [Wink] hahaha grapjuhhhhhh kommop mensen effe gezelligheid. PB nims maar en maak maar effe n deal OK?

Even terughalen:

Origineel van Natasha:
dom ben ik niet.

Toch wel want het gaat nog steeds om iconen en niet om smileys breezah doos [blink]
 
Gereageerd door Natasha op :
 
lee"s: icoon+smiley=voor mij t zelfdeeeee wat rot mij die dingen nou man!!! Zeg tegen nims welke ie niet mag gebruiken, haalt ie ze weg, ist opgelost en EXCUSES dat ik niet op jou SUPERHOGEniveau zit... pfff... kheb maar Havo eej.....
 
Gereageerd door Natasha op :
 
Zucht....... Goed, om effe n samenvatting te maken van vandaag en weet ik al hoelang t bezig is: Er zijn usericoontjes gejat van FOK. Klopt toch? En FOK wil ze graag terug, (Dat Nims ze dus verwijderd) Klopt ook? Nou wil ik ni lastig zijn hoor.... maarre... we hebben ze al n tijdje... redelijk lang, zo’n anderhalve maand ofsow? maybe wel langer zelfs.... Hoe kan het dan dat FOK er nu pas achterkomt? Beetje raar hoor, het was echt geen groot geheim ofzo dacht ik [Big Grin] , (nee natuurlijk niet, anders zouden ze niet op NIMS staan.) Maar goed. Weet je, simpele oplossing met Havo brein: we verwijderen ze. Of nog beter voor ONS: we vragen even netjes welke we mogen “lenen” .
ohw ja NIMS-luitjes: ni denken dat ik t nou helemaal voor ze op ga nemen, maar ik zou me redelijk lullig voelen als ik iets maakte en t werd voor me ogen gejat door n ander forum. Kwee ni, beetje scheef..... :S En dan nog wat: Nims, wist je niet dat ze van hun waren? Maybe was vragen praktisch geweest :S Ooh ik begeef me nu echt op glad ijs maar Nims je vroeg om mn reactie hierop dus je krijgt em nu:

Geef terug die dingen of maak n deal want ze verneuken heel je forum als je ni oppast. denk maar niet dat ze weggaan voordat ze hun zin hebben, t zijn dr minstens dertig!!!!!

oh ja MG: reageer nou effe op mn PBtje joh..... of mag je ook ni vriendelijk tegen mij praten??? [Frown] beetje jammer.... *kijkt lief*

iedereen weer vriendjes?? -NEE wahaha ik hebbet nu eg verzaakt bij ‘t Nims-Forum... Ach ja... n vrij land he?!
 
Gereageerd door Floyty op :
 
quote:
Origineel van Natasha:
Geef terug die dingen of maak n deal want ze verneuken heel je forum als je ni oppast. denk maar niet dat ze weggaan voordat ze hun zin hebben, t zijn dr minstens dertig!!!!

Klopt, en aantal groeiende...

Lees sig [smoke]
 
Gereageerd door Natasha op :
 
muhahahhaa het is toch zo?! Alles is weer opgelost mensen, Ik hoop dat iedereen zich nu voortaan aan de regels gaat houden en zich nit met andere dingetjes gaat bemoeien. Thnx to MG en Kut Forum (moet nogsteeds lachen als ik t typ)
dikke kus voor beide!
 
Gereageerd door MG op :
 
quote:
Origineel van Natasha:
muhahahhaa het is toch zo?! Alles is weer opgelost mensen, Ik hoop dat iedereen zich nu voortaan aan de regels gaat houden en zich nit met andere dingetjes gaat bemoeien. Thnx to MG en Kut Forum (moet nogsteeds lachen als ik t typ)
dikke kus voor beide!

Graag gedaan. [Razz]
En nog veel plezier met jullie icoontjes.

Helaas is het nog steeds niet mogelijk gebleken om lullige probleempjes als deze op een normale manier op te lossen.

Ik ben voorlopig op geen enkel forum meer te vinden, want zoals nu wederom blijkt zitten daar voornamelijk idioten die het verpesten voor de gewone mensen.

Vaarwel.
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
*hik* over wie nu?

Sweetammy?
Een meid dat weet wat belangrijk is en ook open staat voor dingen..iemnad die luister en veel lacht (ervaring mee) Ze mag er zeker zijn..soms wat chaotisch maar ze bedoeld het goed...echt een meid die je als vriendin kan beschouwen... [Kiss] voor dat

*hik*
 


Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS