Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Dit forum » Leden & Moderators » Vertel wat over de persoon boven je! (Pagina 6)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 6 pagina's: 1  2  3  4  5  6   
Auteur Onderwerp: Vertel wat over de persoon boven je!
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
lee"s: icoon+smiley=voor mij t zelfdeeeee wat rot mij die dingen nou man!!! Zeg tegen nims welke ie niet mag gebruiken, haalt ie ze weg, ist opgelost en EXCUSES dat ik niet op jou SUPERHOGEniveau zit... pfff... kheb maar Havo eej.....

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Zucht....... Goed, om effe n samenvatting te maken van vandaag en weet ik al hoelang t bezig is: Er zijn usericoontjes gejat van FOK. Klopt toch? En FOK wil ze graag terug, (Dat Nims ze dus verwijderd) Klopt ook? Nou wil ik ni lastig zijn hoor.... maarre... we hebben ze al n tijdje... redelijk lang, zo’n anderhalve maand ofsow? maybe wel langer zelfs.... Hoe kan het dan dat FOK er nu pas achterkomt? Beetje raar hoor, het was echt geen groot geheim ofzo dacht ik [Big Grin] , (nee natuurlijk niet, anders zouden ze niet op NIMS staan.) Maar goed. Weet je, simpele oplossing met Havo brein: we verwijderen ze. Of nog beter voor ONS: we vragen even netjes welke we mogen “lenen” .
ohw ja NIMS-luitjes: ni denken dat ik t nou helemaal voor ze op ga nemen, maar ik zou me redelijk lullig voelen als ik iets maakte en t werd voor me ogen gejat door n ander forum. Kwee ni, beetje scheef..... :S En dan nog wat: Nims, wist je niet dat ze van hun waren? Maybe was vragen praktisch geweest :S Ooh ik begeef me nu echt op glad ijs maar Nims je vroeg om mn reactie hierop dus je krijgt em nu:

Geef terug die dingen of maak n deal want ze verneuken heel je forum als je ni oppast. denk maar niet dat ze weggaan voordat ze hun zin hebben, t zijn dr minstens dertig!!!!!

oh ja MG: reageer nou effe op mn PBtje joh..... of mag je ook ni vriendelijk tegen mij praten??? [Frown] beetje jammer.... *kijkt lief*

iedereen weer vriendjes?? -NEE wahaha ik hebbet nu eg verzaakt bij ‘t Nims-Forum... Ach ja... n vrij land he?!

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Floyty
Junior Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Floyty         Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Natasha:
Geef terug die dingen of maak n deal want ze verneuken heel je forum als je ni oppast. denk maar niet dat ze weggaan voordat ze hun zin hebben, t zijn dr minstens dertig!!!!

Klopt, en aantal groeiende...

Lees sig [smoke]

--------------------
No Sleep 'til Hammersmith...

Berichten: 2 | Plaats: Rotterdam | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
muhahahhaa het is toch zo?! Alles is weer opgelost mensen, Ik hoop dat iedereen zich nu voortaan aan de regels gaat houden en zich nit met andere dingetjes gaat bemoeien. Thnx to MG en Kut Forum (moet nogsteeds lachen als ik t typ)
dikke kus voor beide!

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
MG
Becoming Member


Beoordeeld:
4
Icoon 13 geplaatst      Profiel voor MG   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Natasha:
muhahahhaa het is toch zo?! Alles is weer opgelost mensen, Ik hoop dat iedereen zich nu voortaan aan de regels gaat houden en zich nit met andere dingetjes gaat bemoeien. Thnx to MG en Kut Forum (moet nogsteeds lachen als ik t typ)
dikke kus voor beide!

Graag gedaan. [Razz]
En nog veel plezier met jullie icoontjes.

Helaas is het nog steeds niet mogelijk gebleken om lullige probleempjes als deze op een normale manier op te lossen.

Ik ben voorlopig op geen enkel forum meer te vinden, want zoals nu wederom blijkt zitten daar voornamelijk idioten die het verpesten voor de gewone mensen.

Vaarwel.

--------------------
www.fok.nl

Berichten: 19 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
*hik* over wie nu?

Sweetammy?
Een meid dat weet wat belangrijk is en ook open staat voor dingen..iemnad die luister en veel lacht (ervaring mee) Ze mag er zeker zijn..soms wat chaotisch maar ze bedoeld het goed...echt een meid die je als vriendin kan beschouwen... [Kiss] voor dat

*hik*

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 6 pagina's: 1  2  3  4  5  6   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS