quote:Origineel van Stevun-H@rddrive: [QUOTE] het publiek minder. daarom was XQ op zich wel goed, maar geen toppertje
Waren wij niet goed genoeg voor je?
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
|
geplaatst 21-11-2002 03:32
Uhmmmmm..jullie moderator spreekt hier: Exen op feesten ga je maar discussieren in het sex topic Niet hier Jullie moderator heeft gesproken
|
quote:Origineel van Stevun-H@rddrive: [QUOTE] het publiek minder. daarom was XQ op zich wel goed, maar geen toppertje
Waren wij niet goed genoeg voor je?
????? hij geeft zelf toch al aan waarom het voor hem minder is???
Nou mn ex was ook bij die meeting (dacht ik) dus ik moest kiezen: jullie en ex, of gewoon met vrienden en degenen die ik tegenkom van de meetings: de laatste keuze werd het dus. Verder zijn jullie uiteraard de PartyFriends no.1 (slijm slijm) maar genoeg hierover Pat. heeft gelijk.
|
geplaatst 22-11-2002 03:31
Toch goed van me dat ik naar je toe kwam he in zaal 2...Alleen jammer dat je niet langer kon blijven...en wat betreft je ex..die was ook op de meeting ja, althans die stond steeds vooraan
|