Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Muziek » Algemeen » Van welke muziekstyle houd jij? (Pagina 3)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 4 pagina's: 1  2  3  4   
Auteur Onderwerp: Van welke muziekstyle houd jij?
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 14 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik moet toch echt mijn lijssie ff bijschaven...

#1 hardcore
#2 techno/hardstyle

Ja ik luister nu achter me pc alleen maar naar techno eigenlijk en hardcore, HS vrijwel niet meer...
Me soulseek is alleen maar bezig met techno sets aan het downen [Big Grin]

Ik heb echt gruwelijke zin in TeQnology zeg!!!

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Red Girl
Poster


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Red Girl     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Wat feestmuziek betreft ben ik het volgende:

1 HC
2 HS
3 Techno

HC, tja dat staat sionds TD dus echt wel met stip op nummer 1, dacht ikd at ik er eerst niets meer van moest hebben, het blijft het goed doen [Smile] [Smile] [Smile]

Wat Techno en HS betreft. Op HS raak ik een beetje uitgekeken aangezien het weer veel van hetzelfde is. Er worden op feestjes weer veel dezelfde nummers gedraaid en ja, als het mij al begint op te vallen dan is het einde echt zoek hahaha. Techno, ja dit ken ik niet echt goed. Ben nog niet echt naar TeQ feestje geweest, op Shockers na dan, maar goed. hier heb ik me overigens wel prima vermaakt hoor [Smile] Vooral in de kleine zaal [Smile] Maar verder heb ik het nog té weinig gehoord om nu echt een oordeel te geven, dus ja, dat moet dan maar na TeQ, misschien dat ik dan wel hetzelfde lijstje als Stok krijg hahaha

Thuis blijft het Robbie (Natasha, jij bent ziek [Wink] ), MB, Acda en de Munnik en verer van alles en nog wat. Chemical Brothers is ook errug lekker, Shakira, Macy Gray, jaren 60 is ook geweldig. M.a.w. van alle markten voorzien whehe

--------------------
~~~~SPOOKY~~~~

Berichten: 109 | Plaats: Leeuwarden | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 4 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik heb trouwens echt en hekel aan NL-talige muziek!!!! Echt geheel verschrikkelijk gewoon...

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Stokkie:
Ik heb trouwens echt en hekel aan NL-talige muziek!!!! Echt geheel verschrikkelijk gewoon...

Ik niet alle hoor, sommige nummers van blof (met zo'n streepie erdoor) vind ik wel relaxed om naar te luisteren.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van Stokkie:
Ik heb trouwens echt en hekel aan NL-talige muziek!!!! Echt geheel verschrikkelijk gewoon...

Ik niet alle hoor, sommige nummers van blof (met zo'n streepie erdoor) vind ik wel relaxed om naar te luisteren.
Nee dat ook niet, helemaal nix...weet niet hoe het komt...maar voor mij....

there's only HOUSEMUSIC!!!

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Stokkie:
Ik moet toch echt mijn lijssie ff bijschaven...

#1 hardcore
#2 techno/hardstyle

Ja ik luister nu achter me pc alleen maar naar techno eigenlijk en hardcore, HS vrijwel niet meer...
Me soulseek is alleen maar bezig met techno sets aan het downen [Big Grin]

Ik heb echt gruwelijke zin in TeQnology zeg!!!

wij gaan dezelfde fase door [Wink]
ik denk dat HS nu best wel op de 3e plaats mag zelfs

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
The-Q
Half way Member


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor The-Q     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
nr.1 Industrial!!!!
nr.2 Hardcore
nr.3 Hardstyle

en techno luister ik ook wel s is wel relaxed.verder luister ik eigenlijk niet veel anders:)

--------------------
Vaag???niet meer... ;)

Berichten: 34 | Plaats: venlo | Geregistreerd: Sep 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
X-Ception
Junior Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor X-Ception     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik vind alles mooi!!!!

maar vooral hardstyle
en van die lekkere dromigere trance

Berichten: 7 | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Red Girl
Poster


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Red Girl     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Karen:
quote:
Origineel van Stokkie:
Ik moet toch echt mijn lijssie ff bijschaven...

#1 hardcore
#2 techno/hardstyle

Ja ik luister nu achter me pc alleen maar naar techno eigenlijk en hardcore, HS vrijwel niet meer...
Me soulseek is alleen maar bezig met techno sets aan het downen [Big Grin]

Ik heb echt gruwelijke zin in TeQnology zeg!!!

wij gaan dezelfde fase door [Wink]
ik denk dat HS nu best wel op de 3e plaats mag zelfs

Me 2!!! Denk dat het na de 30e anders wordt [Smile]

--------------------
~~~~SPOOKY~~~~

Berichten: 109 | Plaats: Leeuwarden | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Red Girl:
quote:
Origineel van Karen:
quote:
Origineel van Stokkie:
Ik moet toch echt mijn lijssie ff bijschaven...

#1 hardcore
#2 techno/hardstyle

Ja ik luister nu achter me pc alleen maar naar techno eigenlijk en hardcore, HS vrijwel niet meer...
Me soulseek is alleen maar bezig met techno sets aan het downen [Big Grin]

Ik heb echt gruwelijke zin in TeQnology zeg!!!

wij gaan dezelfde fase door [Wink]
ik denk dat HS nu best wel op de 3e plaats mag zelfs

Me 2!!! Denk dat het na de 30e anders wordt [Smile]
Denk dat na komend weekend HS uit mijn top 3 valt
Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 7 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Stevun-H@rddrive:
Denk dat na komend weekend HS uit mijn top 3 valt

arme HS... [Wink]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Karen:
quote:
Origineel van Stevun-H@rddrive:
Denk dat na komend weekend HS uit mijn top 3 valt

arme HS... [Wink]
Haha [Big Grin] , tja na QT 10 had ik eigenlijk al zoiets van: neej, dit is t geld niet meer waard, totaal anders als de Qt van een jaar geleden. ik verwacht toch hetzelfde gevoel aan qt 12 over te houden. Maar than again...tis bij mij ook altijd zo dat als ik een slecht feest verwacht dat ik dan enorm uit me dak ga (beetje cliche maar ja)
Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Maar wat vond je dan van XQ-ita? Dat was toch wel een super HS feestje?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Het was zeker een leuk feestje...deze vergeet ik niet meer zosnel denk hoop ik [Big Grin]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Maar wat vond je dan van XQ-ita? Dat was toch wel een super HS feestje?

XQ Ita was op zich wel goed feestje ja, alleen door wat andere omstandigheden (me ex die er helaas was en die ik niet wilde tegenkomen) was ik toch ietwat afgeleid. De muziek was goed; het publiek minder. daarom was XQ op zich wel goed, maar geen toppertje
Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 4 pagina's: 1  2  3  4   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS