Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Muziek » Algemeen » Van welke muziekstyle houd jij? (Pagina 2)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 4 pagina's: 1  2  3  4   
Auteur Onderwerp: Van welke muziekstyle houd jij?
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 6 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Wie vind dat hij voor 24 uur gebanned moet worden?

ik stem voor de week!!!!
[Crazy] [Crazy] [Wink]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Het hoeft niet te gek te worden, misschien kan hij nog genezen. Ik denk dat een portie Dana op 25 jan, wel voldoende is [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Het hoeft niet te gek te worden, misschien kan hij nog genezen. Ik denk dat een portie Dana op 25 jan, wel voldoende is [Wink]

nou ik vraag me af of die set em goed zal doen

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Karen:
quote:
Origineel van NiMS:
Het hoeft niet te gek te worden, misschien kan hij nog genezen. Ik denk dat een portie Dana op 25 jan, wel voldoende is [Wink]

nou ik vraag me af of die set em goed zal doen
Ik ben genezen!!, alsjeblieft geen Dana!! [Wink] [Smile] heb t gewijzigd in wat ik heel af en toe als ik in een rustige bij ben luister
Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 6 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Luister dan in een rustige bui lounge ofzo!!

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik word nu gebrainwashed door Karen met Techno...

Tis wennen hoor meid...zoiets moet ik rustig aanhoren allemaal..maar ga me best doen voor je [Ok]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
Ik word nu gebrainwashed door Karen met Techno...

Tis wennen hoor meid...zoiets moet ik rustig aanhoren allemaal..maar ga me best doen voor je [Ok]

hahahahahaha, als je t niet mooi vindt hoef je t echt niet van me te luisteren hoor, ga je niet dwingen ofzow [Smile]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Karen:
quote:
Origineel van LilWiz:
Ik word nu gebrainwashed door Karen met Techno...

Tis wennen hoor meid...zoiets moet ik rustig aanhoren allemaal..maar ga me best doen voor je [Ok]

hahahahahaha, als je t niet mooi vindt hoef je t echt niet van me te luisteren hoor, ga je niet dwingen ofzow [Smile]
Dwingen is een groot woord Karen...maar ben best bereid om er naar te luisteren [Razz]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik heb een paar keer geprobeerd te wennen aan techno, ben ook zelfs naar teqnology geweest, maar het mocht niet baten. Ik houd er gewoon niet van. Ik mis de harde base.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Hmm..harde bass hou ik ook eigenlijk wel van, maar ik probeer ff naar de techno te luisteren als ik tijd heb...
Eerst maar weer es een weekje Hardcore [Big Grin]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 6 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
Hmm..harde bass hou ik ook eigenlijk wel van, maar ik probeer ff naar de techno te luisteren als ik tijd heb...
Eerst maar weer es een weekje Hardcore [Big Grin]

ik heb ook nog een cd Hardbass Techno voor je hoor [Big Grin]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Daar heb ik wel interesse in.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 12 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Daar heb ik wel interesse in.

vroeg ik jou wat?? [Wink]
nee maar is goed, ik zal em wel een x sturen, alleen moet nu eerst ff comp formatteren [Confused]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Karen:
quote:
Origineel van LilWiz:
Hmm..harde bass hou ik ook eigenlijk wel van, maar ik probeer ff naar de techno te luisteren als ik tijd heb...
Eerst maar weer es een weekje Hardcore [Big Grin]

ik heb ook nog een cd Hardbass Techno voor je hoor [Big Grin]
Hahha...ik heb net Masters of Hardcore Spain Vol. 2 en Thunderdome a decade..
Dus die ga ik eerst nog es grondig luisteren als je het niet erg vind??

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LaDY DaNaFaN
Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LaDY DaNaFaN   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
1 Industrial [Big Grin] [Big Grin] [Big Grin]
2 Hardcore zowel oude als nieuwe HC.
3 Hardstyle
4 Techno
na en gewoon van alles en nog wat wel een beetje soms,zijn wel is goeie nummers.
Je kan ook persoonlijke herinneringen hebben aan een nummer.
zo krijg ik nog kippenvel bij Live - Overcome.
en Dolphin's Cry is ook mooi...
Yahel - Voyage ...trance om kippenvel bij te krijgen..dat soort dingen dan ook wel.
Sommige Rocknummers nog wel,mja van alles wat eigenlijk maar toch Mainly dat was hierboven staat.
Techno luister ik vrij weinig,maar vind t zeker niet minder vet.

--------------------
~~ ¤¤ !! SPOOK !! ¤¤ ~~

Berichten: 63 | Plaats: Amsterdam,Q-dance Capital | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 4 pagina's: 1  2  3  4   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS