Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » De Kroeg » Kleintjes mogen niet bij kerstman op schoot

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Kleintjes mogen niet bij kerstman op schoot
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
In het Nieuw-Zeelandse plaatsje Mosgiel mogen kinderen niet bij de kerstman op schoot zitten.

De organisatoren van de kerstactiviteiten vrezen aansprakelijk te worden gesteld als de kerstman zijn handen niet thuis kan houden. De kinderen gaan nu op speciale ‘elfjesstoelen’ om de kerstman heen zitten. Ook is het snoepgoed aangepast zodat kinderen er niet in kunnen stikken.

Organisator Gail Thompson geeft toe dat de maatregel belachelijk is, maar vindt het niettemin noodzakelijk. Ze wil niet dat de kinderen over vijftien jaar met allerlei beschuldigingen over de kerstman aankomen.

Het besluit komt niet helemaal uit de hemel vallen. Veel organisatoren van openbare evenementen vrezen voor mogelijke claims, nadat een Nieuw-Zeelandse rechtbank vorig jaar de organisatie van een wielerwedstrijd aansprakelijk stelde voor de dood van een deelnemer.

De kerstman van Mosgiel, Graham Glass, heeft echter weinig begrip voor het besluit. “Het is belachelijk. Ik kan niet geloven dat we zo politiek correct zijn geworden.”

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS