Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » De Kroeg » Rare mensen topic (Pagina 12)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 12 pagina's: 1  2  3  ...  9  10  11  12   
Auteur Onderwerp: Rare mensen topic
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Zweedse kinderen drinken zeep om dronken te worden

Jeugdige bezoekers van een popfestival in het Zweedse Karlshamn zijn ziek geworden na het consumeren van alcoholhoudende zeep die zij uit de toiletten hadden ontvreemd. Dat berichtte het lokale dagblad Blekinge Laens Tidning dinsdag.

De kinderen wilden graag dronken worden. Ze dachten dat te kunnen bereiken door de zeep, die 62 procent alcohol bevat, te mengen met een populaire energiedrank. Een veertienjarig meisje moest in een ziekenhuis worden opgenomen met een alcoholvergiftiging na het drinken van zo'n 'cocktail'.

Maffe mensen die Zweden als je het mij vraagt

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Djuna
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Djuna     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
in zweden is alcohol heel erg duur.. haha maar om nou zeep te gaan drinken is wel erg dom..

--------------------
How low can you go..

Berichten: 238 | Plaats: Alphen aan den Rijn | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Djuna:
in zweden is alcohol heel erg duur.. haha maar om nou zeep te gaan drinken is wel erg dom..

Ze zijn wanhopig daar in Zweden dus pakken ze maar wat ze pakken kunnen [Razz]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
jvb
Junior Member


Beoordeel
Icoon 3 geplaatst      Profiel voor jvb     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Origineel van Maria:

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Origineel van Maria:
Meisje (3) gebeten door rottweiler.


--------------------------------------------------------------------------------

Rottweiler afgemaakt.

Quinty, de rottweiler die in Enschede het drie jaar oude meisje Germaine toetakelde, is afgemaakt.

Zijn baasje Wilco C. heeft de rottweiler gisteren laten inslapen. Zijn vriendin Bianca, die samen met haar partner rottweilers fokt, blijft erbij dat het dier niets te verwijten viel en om die reden dan ook niet is gestraft. ?Ze had drie puppy?s van drie weken oud. Het is een natuurlijke reactie van een hond dat ze haar jongen verdedigt.?

Niettemin is Quinty gisteren afgemaakt omdat het echtpaar geen ruzie wil in de volksbuurt Dolphia. Op de website van het echtpaar staat een grote foto van het beest met de vermelding: ?Rust in vrede, je was een echte vriend, ondanks wat de mensen van je vonden.?
--------------------------------------------------------------------------------

Wel terecht vind ik het ook.

--------------------------------------------------------------------------------

Het zit in de natuur dat de hond zijn puppy's beschermd daar kan het dier zelf niks aan doen en dat kan je de hond ook niet afleren. in het algemeen zijn rotweilers helemaal niet zo argessief als de meeste mensen denken! , het zijn juiste hele lieve honden en trouw aan hun baas en ze kunnen goed met kinderen overweg. Dat zoiets gebeurd kan altijd voorkomen , het is heel triest voor het kind . maar je kan zoiets niet op de hond afreageren .

Berichten: 1 | Plaats: rooi | Geregistreerd: Sep 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Misschien niet, maar ik weet niet hoe de situatie is. Wie weet was de hond altijd al agressief. En je kan niet alle rotweilers over 1 kam scheren netzoals je niet alle mensen over 1 kam kunt scheren. Er zullen best hele lieve en hele slechte tussen zitten.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
nou sorry maar ik zou dat ook doen! De hond heeft zich warschijnlijk erg bedreigd gevoeld en ach kommop we weten allemaal hoe druk n 3 jaar oud meisje kan zijn. die wil spelen etc maar de hond niet. dus dan gaat ze zih vervelen bij die hond.. en najah, dan gaat het mis. Ik geloof heilig in de fout van het kind.
Maar, de fout van de ouders dat ze dat kind alleen bij die hond hebben gelaten!

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
In dit geval is het ongetwijfeld zo, maar daarmee vind ik niet dat je het over 1 kam moet scheren (beide partijen). Dat was het enige dat ik wilde zeggen.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 12 pagina's: 1  2  3  ...  9  10  11  12   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Unfeature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS