Ik ben een ochtendmens en word om half 6 al wakker dan ga ik tv kijken/radio of cd luisteren, 6:30 ga ik eruit ff eten enz.. 7:10 stap ik op me fiets richting werk en begin dan om 7:30 meestl eerst met internetten. 16:30 Ga ik weer richting huis om me om te kleden/boterham naar binnen te werken en om 17:15 zit ik in de sportschool bij te babbelen met my best friend en heel hard te trainen rond 19:30 richting huis en ga ik wat te eten klaarmaken internetten/douchen enz... en om 22:00 duik ik me bedje in.... a buzy bee dus...
-------------------- Venus Attack "M@ke Love not War" kusje Chrissy Berichten: 7 | Plaats: Tussen Rotterdam en Den Haag | Geregistreerd: Jul 2002
|
geplaatst
ik doe niet aan dagritmes, net als nu, ben al 4 uur wakker en heb nog steeds geen fuck gedaan, just surfing the net en proberen om iets leuks te vinden maar ik ga er nu mee stoppen dus dit is het laatste dat jullie van me horen (voor vandaag dan) massols Berichten: 5 | Geregistreerd: Jul 2002
|
geplaatst
hahahaha ja zoiets met dat diploma, vaag he, zo'n VRIJBEWIJS. niet normaal. En druk dat t dr was, DRUK!!! Mocht je gezelli op n rooie bank gaan zitten en vertellen aan een of andere vrouw wat jou ervaringen zijn. Ik heb gelachen niet normaal. Zaten allemaal van die zielige ventjes met van die OJEE WAT NOU -Tina problemen. me vriendin en ik kwamen niet meer bij. Hurkniveau, eg waar. En als ik met mn vriendje (je?) in bed lig zeg ik niet van dat soort dingen je moet uberhaupt geen gesprekken gaan voeren, ken je beter n hond nemen. Kussss van mij maar weer!
-------------------- En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA... Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002
|
geplaatst
De laatste tijd is het eigenlijk 2:30 bij mij. Ik weet niet hoe het kan, maar op de e.o.a. manier wordt het toch steeds weer laat.
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
| IP: Gelogd |
quote:Origineel van Maria: Misschien moet je eens wat minder lang kletsen met leuke meisjes en vroeger gaan slapen
Is dat zo?
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
quote:Origineel van Maria: Misschien beter voor je nachtrust, je humeur en je gemoedsrust?
Daar is allemaal niets mis mee hoor