Dit is onderwerp Wat is jullie dag-ritme? in forum De Kroeg bij Goedzo?! NiMS Forum.


Om dit onderwerp te bezoeken gebruik deze URL:
http://forum.goedzo.com/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi/ubb/get_topic/f/8/t/000084.html

Gereageerd door NiMS op :
 
Ik ga ongeveer rond 1:30 naar bed, en ben rond 8:20 er weer uit. Dan rijd ik ongeveer 8:45 naar mijn werk, en afhankelijk van de files ben ik daar rond 9:15-9:30.
Dan werk ik meestal tot 18:30 en ga weer naar huis.
 
Gereageerd door LPChip op :
 
en nu in Nederlandse tijd [Big Grin]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Nederlandse tijd?
 
Gereageerd door LPChip op :
 
ja. Het lijkt er bijna op dat deze tijd in New Yorkse tijd staat. (6 uur eerder) [Big Grin]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Over welke tijd heb je het? Ik snap het niet meer helemaal.
 
Gereageerd door Red girl op :
 
Tja, wat is mijn dagritme... Dat hangt eigenlijk helemaal van de periode af waarin ik leef. Zo heb ik nu vakantie (dus rust), maar omdat ik vrij ben werk ik veel (in de horica), na het werken is het meestal nog behoorlijk nazitten en dan is het meestal weer een urrtje of drie (vandaag wat later). Dit is nu beina elke dag zo en overdag slaap ik héérlijk uit. Als ik naar school moet dan werk ik wat minder en dan zit ik minder snel na omdat ik meestal na het werk nog mijn opdrachten moet maken. Dan is het meestal ook nachtwerk, aangezien ik meestal niet zo vroeg hoef te beginnen lig ik dan meestal ook wel tot een uur of 11.00 in mijn bed (I like it to be a student [Big Grin] ). En ja in het weekend is het meestal ook nog anders, dan heb ik ander belangstellingen en ja, dan heb ik eigenlijk helemaal geen ritme [Big Grin]
 
Gereageerd door Stokkie op :
 
Mijn ritme ligt normaal gesproken als ik aan de studie ben van 01.00 - 07.30 slapen ofzo..
Nu het vakantie is slaap ik veel uit, meestal in de middag pas op en ga ik rons 03.00-04.00 naar bed...
student....i'ts a life:D
Ik het weekend heb ik ook geen ritme zoals miss rooie dame ook al zei, dan zien we wel hoe alles loopt;)
 
Gereageerd door Natasha op :
 
Uh dat van mij is n rimte? da hectische? lemmytellya:

om 6:oo opstaan, ontbijten en al die shit, dan op me fietsie naar t werk, om 7:oo heel snel die koffie inschenken, werken tot half 7 savonds, eten thuis, 20:00 naar me friends en rond n uur of 24:00 me nessie in. en de volgende dag wer lekker aan het werk om 7 uur hahahha en dat 6 dagen per week. Op die ene dag doe ik:

Helemaal......niets.... [Smile] [Smile] [Smile] [Smile]

En da houe we graag zo. Tenzij dr natuurlijk n leuk iemand is he...dan maken we dr wel tijd voor vrij ghehe:)

Veel liefs,
Natas.
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Jemig, das wel erg veel. Zo geteld maak je meer dan 60 uur per week. Hoe houd je het vol, en wat voor werk doe je wel niet?
 
Gereageerd door Natasha op :
 
Haha , errug veel jah, maar neem t met n knipoog:)

Mijn werk? is behoorlijk dankbaar, ik werk in een verpleeghuis voor dementen, en mensen die zichzelf verwaarlozen. Tis heel leuk werk, maar ongeloveloos zwaar en je moet oppassen dat je dr zelf niet bij betrokken raakt he, onder t motto van Waar je mee omgaat........
[Big Grin]
Ik ga zo es ff op de megafestatie loeren, of dr nog iets leuks te doen is en daarna shoppen op HC wie wil mee?!

Dikke kus, Natas.
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Ik zou wel mee willen, maar ik ben aan het werk. En ja de megafestatie, daar ben ik ondertussen een beetje te oud voor geworden. Maar je mag wel even een review plaatsen [Smile]
 
Gereageerd door Erik op :
 
ik heb nooit een vast ritme, ik leef gewoon van dag tot dag:)
 
Gereageerd door Natasha op :
 
Mijn review van de Megafestatie?? ghehe ik poot hem hierneer, dan heeft t nog n beetje inhoud hahaha
komtie:

Na een lange zit in de trein kwam ik samen met mn vriendinnen daar aan, en kwamen dr al gauw achter dat het verdomde verstandig was geweest van ons om van te voren kaarten te halen want t was weer lekker druk aan de kassa. Binnengekomen eerst doodgegooid met folders, die we vervolges dumpten in de eerste de beste container, tha usual... haha Ik zal eerst even een tip geven: doe dit niet als je niet de hele dag de tijd hebt!! Geloof me, als je alles wil zien dan hebbie toch wel van 12:00 tot 20:00 nodig, omdat het zo druk is.
nah wat ken ik vertellen, als je nog ni wist hoe je met n condoom om moest gaan dan bennie nu n expert,en in soa's hebbie nu ook n diploma behaald. Dj Jean kwam nog ff kieken, Sitahhhh (help...... [Confused] ) en drie meiden en n boy kwamen nog ff optreden, was vet lache. Het was meer n soort van danswedstrijd dan n van-alles wat zooitje, anders dan last year.
En te oud bennie dr ni voor ik heb t bejaardentehuis dr zien wandelen, zegt maybe wel iets over het niveau..mmhh....
Radio 538 was dr, de Yes, Fancy, en de libresse, waar je gratis met je friends op de foto kon wat ik dus maar ff heb gedaan en ja-haah die foto's krijgen jullie.
Het was beter als vorig jaar, maar nog niet je-van-het, er word een grotere ophef over gedaan terwijl, als je het eerlijk bekijkt, t nie eens zoveel is. Tis leuk voor een daggie, maar niet voor een week ofsow.
Aanraden? Is dat n goed idee volges mij? haha don't think so. Het is meer een rommelmarkt dan n megafestatie hahaha ik ben dr ni zo tespreken over maar ik ben dan ook wel heel wat gewend [Big Grin]

Ow ja, wat wel leuk is is een soort van spin, maar je compleet helemaal kotsmisselijk van word en wat nog leuker is als je net een broodje hebt gegeten ofsow. Aanrader!!!

Tot zover ff n kort reviewtje over de Megafestatie, t was leuk hoor! hahahaha

Dikke kussen van Natas.
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Originally posted by Natasha:
als je nog ni wist hoe je met n condoom om moest gaan dan bennie nu n expert,en in soa's hebbie nu ook n diploma behaald.

Wat is dit nu weer? Een condoom diploma? Lig je met je vriendje in bed: "Ik doe hem er wel even om schat, want ik hem mijn diploma."?? Wel apart hoor, alsof het een soort "vaardigheid" is om bij iemand een condoom om te doen. Een soort veterstrik diploma, maar dan met condooms.
Achja, ik ben hier toch echt te oud voor denk ik [Wink]
 
Gereageerd door Stefan op :
 
ik heb geen ritme ik slaap wanneer ik in slaap val en sta op wanneer ik wakker wordt behalve als me wekker gaat
 
Gereageerd door gigakai op :
 
Ja.. in de vakantieperiode is me ritme echt ver te zoeke [Confused]
 
Gereageerd door TechnoBabe op :
 
Mijn dagritme....

Ik ben een ochtendmens en word om half 6 al wakker dan ga ik tv kijken/radio of cd luisteren, 6:30 ga ik eruit ff eten enz.. 7:10 stap ik op me fiets richting werk en begin dan om 7:30 meestl eerst met internetten.
16:30 Ga ik weer richting huis om me om te kleden/boterham naar binnen te werken en om 17:15 zit ik in de sportschool [Big Grin] bij te babbelen met my best friend en heel hard te trainen [Wink] rond 19:30 richting huis en ga ik wat te eten klaarmaken internetten/douchen enz... en om 22:00 duik ik me bedje in.... a buzy bee dus...
 
Gereageerd door Gabbazzz op :
 
ik doe niet aan dagritmes, net als nu, ben al 4 uur wakker en heb nog steeds geen fuck gedaan, just surfing the net en proberen om iets leuks te vinden maar ik ga er nu mee stoppen dus dit is het laatste dat jullie van me horen (voor vandaag dan) massols [Beer] [Euro] [Beer]
 
Gereageerd door Natasha op :
 
hahahaha ja zoiets met dat diploma, vaag he, zo'n VRIJBEWIJS. niet normaal. En druk dat t dr was, DRUK!!! Mocht je gezelli op n rooie bank gaan zitten en vertellen aan een of andere vrouw wat jou ervaringen zijn. Ik heb gelachen niet normaal. Zaten allemaal van die zielige ventjes met van die OJEE WAT NOU -Tina problemen. me vriendin en ik kwamen niet meer bij. Hurkniveau, eg waar.
En als ik met mn vriendje (je?) in bed lig zeg ik niet van dat soort dingen je moet uberhaupt geen gesprekken gaan voeren, ken je beter n hond nemen.
Kussss van mij maar weer!
 
Gereageerd door NiMS op :
 
De laatste tijd is het eigenlijk 2:30 bij mij. Ik weet niet hoe het kan, maar op de e.o.a. manier wordt het toch steeds weer laat.
 
Gereageerd door Maria op :
 
Misschien moet je eens wat minder lang kletsen met leuke meisjes en vroeger gaan slapen [Razz]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van Maria:
Misschien moet je eens wat minder lang kletsen met leuke meisjes en vroeger gaan slapen [Razz]

Is dat zo?
 
Gereageerd door Maria op :
 
Misschien beter voor je nachtrust, je humeur en je gemoedsrust? [Wink]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van Maria:
Misschien beter voor je nachtrust, je humeur en je gemoedsrust? [Wink]

Daar is allemaal niets mis mee hoor [Wink]
 


Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS