quote:Origineel van Steven-H@rddrive: ahhhhh..kijk weer wat geleerd. dit is op dit forum al een nuttigere dag gebleken qua leren dan hier op stage
Nietes, jij kan met rookworsten werken
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
|
geplaatst
Ik ben verslaafd aan internetten. Ik kan gewoon niet meer zonder.
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
| IP: Gelogd |
geplaatst
ik ben verslaafd aan experimenteren en dan vooral op programmeergebied
geplaatst
Mar die verslaving deel ik dan met je mee!!!!!
-------------------- Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen! Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003
geplaatst
Helemaal nie, van choco word je juist mega happy....
-------------------- Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen! Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003
quote:Origineel van Sweetammy: Helemaal nie, van choco word je juist mega happy....
in films/series zie ik ze vaak naar ijs pakken en dan gaan ze die hele bak leegeten als er iets aan de hand is Hoee krijgen jullie dat voorelkaar
geplaatst
Das toch nie zo moeilijk, je pakt een bak ijs, je pakt een lepel en eten maar... Geen enkel probleem en helemaal nie als het chocolade ijs is
geplaatst
nah vooruit jij je zin met je chocolade anders hou je toch niet op geef mij maar drop Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002
quote:Origineel van misterm: vrouwen.. flirten... KOFFIE Damn dat is een uitvinding
Ik denk dat je daar wel een goed rijtje hebt