-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
|
geplaatst
ff mijn lijsje bijwerken van mijn verslaving: ik ben ook zeer verslaafd aan cola en aan Non Stop cookies Heeeeeeeeeeeeeerlijk
|
geplaatst
ff kijken, mijn verslavingen zijn: eten (kom er geen grammetje van aan en ik ben dan ook nog in de groei ) ennn...vliegen (per vliegtuig), na 2 maanden dat niet gedaan te hebben MOET ik gewoon weer en computeren...geen computer = heel veel afkickverschijnselen
geplaatst
nee het zijn smileys...back ontopic weer een verslaving erbij voor mij: - NiMS forum - Hardcore
|
geplaatst
ah ik heb nog een verslaving gevonden: tippies fixen
-------------------- Handtekeningen worden onderaan je reactie geplaatst. Je mag in deze handtekening UBB Code� gebruiken, maar geen HTML. UBB Code� Plaatjes zijn toegestaan. Berichten: 122 | Plaats: Uithoorn | Geregistreerd: Jul 2002
|
quote:Origineel van Smoker: ah ik heb nog een verslaving gevonden: tippies fixen
Ik wou net zeggen, dat kan ik zelfs :$
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
|
quote:Origineel van Steven-H@rddrive: toch een klein vraagje...wat is "tippies fixen"?
Een tippie is het uiteinde van een joint, dat ervoor zorgt dat je bij het nemen van een hijs, niet meteen je mond vol grut hebt. Meestal is dit van Karton met een soort van gaasje erin.
Achterkant joint, waaraan je hijst: (/\/\)
|
quote:Origineel van Steven-H@rddrive: toch een klein vraagje...wat is "tippies fixen"?
Een tippie is het uiteinde van een joint, dat ervoor zorgt dat je bij het nemen van een hijs, niet meteen je mond vol grut hebt. Meestal is dit van Karton met een soort van gaasje erin.
Achterkant joint, waaraan je hijst: (/\/\)
ahhhhh..kijk weer wat geleerd. dit is op dit forum al een nuttigere dag gebleken qua leren dan hier op stage Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002
|