quote:Origineel van NiMS: Ik vierde vroeger altijd Sinterklaas en vind dat nog steeds erg leuk. Kerst zijn we later gaan vieren omdat mijn ouders gescheiden zijn. Sint bij mijn pa, en kerst bij mijn moe.
Dubbel kado's
Is alleen maar nadeel. Wij vieren dus twee keer sinterklaas 1 keer ma en 1 keer pa. Dat betekend wel weer dat ik twee keer kadootjes voor mijn broer moet kopen...
quote:Origineel van Red Girl: Dat betekend wel weer dat ik twee keer kadootjes voor mijn broer moet kopen...
Maar hij ook 2x voor jou
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
|
geplaatst
yep, maar dat maakte niets uit. tussen die tijd zit toch een paar weken (plus dat er vroeger nog een limiet was. Thank god dat ik niet op hetzelfde bedrag als me ouders zat dan had ik de eerste sinterklaas financieel nooit overleefd
-------------------- "Je bent ondersteboven, als je neus loopt, en je voeten ruiken!" - LPChip "LPChip zegt tegen LPChip: Ben ik gek?" - LPChip Berichten: 325 | Plaats: Jupiter | Geregistreerd: Jul 2002
|
quote:Origineel van Stokkie: Apennootjes zijn tegenwoordig ook niet goedkoop meer
Zeker niet met de euro
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
|
| IP: Gelogd |