Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Uitgaan » Feesten & Concerten. » In Qontrol zaterdag 10 april 2004 (Pagina 2)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 4 pagina's: 1  2  3  4   
Auteur Onderwerp: In Qontrol zaterdag 10 april 2004
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Sweetammy:
Ikke ook [Big Grin]

Het is nu 100% zeker?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
misterm
Zee Babaloeba


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor misterm     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik ooK [Big Grin] haha maar ik ben overal [Wink]

--------------------
Mag ik van jou de honing?

Berichten: 651 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Sweetammy
Daily Poster


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Sweetammy     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van Sweetammy:
Ikke ook [Big Grin]

Het is nu 100% zeker?
Ja het is 100% maandag ff mn kaartje hale, maar ja zit je wel een hele n8 met me opgescheept hoor [Wink]

--------------------
Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen!

Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Sweetammy:
Ja het is 100% maandag ff mn kaartje hale, maar ja zit je wel een hele n8 met me opgescheept hoor [Wink]

Met plezier meisie

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
misterm
Zee Babaloeba


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor misterm     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
hmm nims dus niet alle aandacht nar mij :'(

--------------------
Mag ik van jou de honing?

Berichten: 651 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van misterm:
hmm nims dus niet alle aandacht nar mij :'(

Nee dit had ik zowieso al met haar afgesproken. Maar jij had toch ook al een meisie daar?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Sweetammy
Daily Poster


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Sweetammy     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van misterm:
hmm nims dus niet alle aandacht nar mij :'(

Nee je moet hem lekker dele met mij [Razz]

--------------------
Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen!

Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
kuin
Poster


Beoordeeld:
3
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor kuin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
dus ik sta daar weer in me uppie  -

--------------------
Kill Bill _O_

Berichten: 102 | Plaats: zeist | Geregistreerd: Jan 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Sweetammy
Daily Poster


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Sweetammy     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ahhhhhhh nee hoor..

--------------------
Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen!

Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
iets zegt mij dat ik ook hierheen moet en iets zegt mij dat ik niet moet gaan...dus ja ik wete het nog niet zozeer hoe en wat...Help [blink]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
misterm
Zee Babaloeba


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor misterm     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
haha in je uppie??? neej hoor Ik kom ook bij jou staan [Razz]

--------------------
Mag ik van jou de honing?

Berichten: 651 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Kuintje helemaal alleen op de wereld?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
iets zegt mij dat ik ook hierheen moet en iets zegt mij dat ik niet moet gaan...dus ja ik wete het nog niet zozeer hoe en wat...Help [blink]

Wat zijn dan je argumenten voor / tegen?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
voor:
- Weer nieuwe mensen van dit forum die ik (kan) zie
- Een leuke hardtrance line up
- Kom er ff niet op wat nog meer voor is [Embarrassed]

tegen:
- weinig vrienden van mij gaan (voor zover ik weet)
- te veel commerciële hs
- te druk (heb Qlimax meegemaakt 25.000 man)
- Heb ook andere feesjes op het oog in April

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Lotje
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Lotje   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik ga oooooooooooook!


Denk ik...

--------------------
Liefs Lot

Berichten: 230 | Plaats: Noordwijk | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 4 pagina's: 1  2  3  4   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS