Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Uitgaan » Feesten & Concerten. » Sensation White in recordtempo uitverkocht

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Sensation White in recordtempo uitverkocht
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Alle 38.000 kaartjes van het dance-evenement Sensation White zijn binnen 2,5 uur verkocht. Dat is een recordtempo, meldde organisator ID&T zaterdag.

Nog nooit gingen de kaartjes voor een dergelijk evenement zo snel over de toonbank. ID&T baseert zich op cijfers van kaartverkoper TicketBox. In de eerste tien minuten werden al 10.000 kaarten verkocht. Vorig jaar duurde het twee dagen langer voordat alle kaartjes weg waren. Uiteindelijk wilden toen 35.000 mensen een toegangsbewijs hebben.

Sensation White, met een witte 'dresscode', is op 3 juli in de Amsterdam ArenA. Een week later, op 10 juli, is het de beurt aan Sensation Black. De kaartverkoop van de zwarte editie verloopt ook goed. Vorig jaar trok deze editie, met wat hardere varianten van dancemuziek als hardstyle en techno, ook 35.000 bezoekers. De beide edities van het dance-evenement zijn vanaf het begin in 2000 in het buitenland ook populair. Dit jaar zijn weer veel kaartjes over de grenzen verkocht.

Line up Sensation White:

Erick Morillo
Paul van Dyk
Sander Kleinenberg
MEGAMIX
Benjamin Bates
Brian S
Joost van Bellen


Line up Sensation Black:

Marcel Woods
Yoiji Biomehanika
Luna
MEGAMIX
Darkraver
Pavo
Promo

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Niet normaal meer. Helemaal uitverkocht.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Lotje
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Lotje   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
wie gaat er nou naar sensation :S

hoiii trouwens [Smile] ik ben weer terug van weggeweest!

Xx

--------------------
Liefs Lot

Berichten: 230 | Plaats: Noordwijk | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
misterm
Zee Babaloeba


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor misterm     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik weete niet eigenoloijk

--------------------
Mag ik van jou de honing?

Berichten: 651 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS