Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Uitgaan » Feesten & Concerten. » In Qontrol zaterdag 10 april 2004 (Pagina 1)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 4 pagina's: 1  2  3  4   
Auteur Onderwerp: In Qontrol zaterdag 10 april 2004
misterm
Zee Babaloeba


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor misterm     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Op 10 april 2004 zal de RAI in Amsterdam in het teken staan van het nieuwste evenementenconcept van Q-dance. 4 zalen zullen worden ingericht met een decor zoals de bezoekers dat van de organisatie gewend zijn. 30.000 mensen zullen getuige zijn van de geboorte van het hardste indoor festival van Nederland.

artiesten:

· Scot Project
· Marco Remus
· DJ Energy
· Tatana
· Deepack
· Chris Liebing
· Gizmo
· Lady Tom
· DJ Luna
· Pila
· Igor S
· Miss Djax
· SHOKK
· Flutlicht
· Charly Lownoise
· Isaac
· Darkraver
· The Prophet
· Pavo
· DJ Dean
· DJ Yves
· Lady X
· Cristian Varela
· Buzz Fuzz
· Max Savietto
· Ben Sims
· Alpha Twins
· Outblast
· Gary D
· Franky Jones
· Lars Klein
· Bas & Ram
· Sunny D
· Bass D & King Matthew
· Justin Berkovi (live)
· Mark E.G.
· Beholder
· Balistic
· Showtek
· Xanno Gallois
· D-Jay-Alias
· Technoboy
· Ruffian
· Da Mouth of Madness

--------------------
Mag ik van jou de honing?

Berichten: 651 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
misterm
Zee Babaloeba


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor misterm     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Naast het festival Defqon 1 in juni 2004 en het in november 2004 te organiseren Qlimax, zal ‘In Qontrol’ het derde grote evenement van Q-dance worden. Zoals je van Q-dance kan verwachten zullen alle stevige dance stijlen op In Qontrol zijn vertegenwoordigd, waarbij de nadruk zal liggen op Techno, Hardtrance, Hardstyle en Early Hardcore. Daarnaast zullen enkele buitenlandse artiesten een nieuwe ‘sound’ ten gehore brengen die goed bij het concept past. De organisatie heeft inmiddels het grootste gedeelte van de line-up al rond en men kan een verrassend geheel verwachten.

Het streven voor de organisatie is om met In Qontrol de hoge standaard van Defqon 1 en Qlimax te overtreffen. Q-dance exceleert in het neerzetten van visuele spektakels door middel van hoogwaardige technische producties.
De RAI is de grootste uitdaging voor de organisatie tot nu toe. “De RAI is voor Q-dance altijd een doel opzich geweest. Nu dat doel in zicht is gaat ons bloed nog sneller stromen en ontstaat er enorme drang om daar het beste feest ooit te geven”, aldus Jonas Schmidt van Q-dance.

De campagne voor In Qontrol zal de komende weken starten. De bijna 40 namen tellende internationale line-up zal 17 december gereleased worden in het programma van Q-dance op ID&T radio. Voor alle overige informatie moet je Q-dance.nl de komende tijd goed in de gaten houden.

De kaartverkoop is zaterdag 10 januari 2004 gestart. Kaarten kosten € 42 (ex fee) en zijn landelijk verkrijgbaar bij alle filialen van de Ticketbox en de Free Record Shop.

--------------------
Mag ik van jou de honing?

Berichten: 651 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
vraagje: heb je Qdance gemeld dat je hun txt hebt [Wink] die apen willen nog wel es moeilijk doen hierover..

In Qontrol mss, DefQon ook mss...dus als je me wil bewonderen voor diegene (A)

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
q-dance en het erg vinden dat er extra reclame voor ze wordt gemaakt? Dat lijkt me heel sterk.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
uh dat logo gebruiken mag officieel niet eens en dan hebbe we het over reclame wil je zegge?? Je mag je eigen mix of site promoten waarom zou je Qdance promoten
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
misterm
Zee Babaloeba


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor misterm     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
hmm nou weetje wat dan zal ik volgende keer een eigen tekste schrijven maar ze zullen niet moeilijk doen denk ik zo

--------------------
Mag ik van jou de honing?

Berichten: 651 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
kuin
Poster


Beoordeeld:
3
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor kuin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ja mark schrijf die lap tekst de volgende keer maar zelf [Wink]

--------------------
Kill Bill _O_

Berichten: 102 | Plaats: zeist | Geregistreerd: Jan 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
goh, leef jij ook nog kuintje?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
misterm
Zee Babaloeba


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor misterm     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
it's a live

--------------------
Mag ik van jou de honing?

Berichten: 651 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
kuin
Poster


Beoordeeld:
3
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor kuin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ja ik ben terug [Wink]

--------------------
Kill Bill _O_

Berichten: 102 | Plaats: zeist | Geregistreerd: Jan 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van kuin:
ja ik ben terug [Wink]

Voor hoe lang?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
kuin
Poster


Beoordeeld:
3
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor kuin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
dat heb ik nog niet besloten [Razz]

--------------------
Kill Bill _O_

Berichten: 102 | Plaats: zeist | Geregistreerd: Jan 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
misterm
Zee Babaloeba


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor misterm     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
haha 3 dagen ofzo [Razz]

--------------------
Mag ik van jou de honing?

Berichten: 651 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik ben op dit feest!!! [Big Grin]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Sweetammy
Daily Poster


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Sweetammy     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ikke ook [Big Grin]

--------------------
Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen!

Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 4 pagina's: 1  2  3  4   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS