Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Uitgaan » Feesten & Concerten. » X-plosion (Pagina 3)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 4 pagina's: 1  2  3  4   
Auteur Onderwerp: X-plosion
Red Girl
Poster


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Red Girl     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ok hallo dan, kan iemand mij misschien vertellen hoe ik verder kom op die website? ik blijf een beetje steken op de falsh [Frown]

--------------------
~~~~SPOOKY~~~~

Berichten: 109 | Plaats: Leeuwarden | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Red Girl:
ok hallo dan, kan iemand mij misschien vertellen hoe ik verder kom op die website? ik blijf een beetje steken op de falsh [Frown]

Ga naar, http://dancetickets.nl/xplosion/ en klik op ik accepteer de algemene voorwaarden.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
gekkie
Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor gekkie   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van Red Girl:
ok hallo dan, kan iemand mij misschien vertellen hoe ik verder kom op die website? ik blijf een beetje steken op de falsh [Frown]

Ga naar, http://dancetickets.nl/xplosion/ en klik op ik accepteer de algemene voorwaarden.
wat gaat er niet goed dan?
mail me anders even, for tickets is een onderdeel van ons

berry@disevents.nl

--------------------
melk met smaak, "banaan"

Berichten: 56 | Plaats: new hennep | Geregistreerd: Jan 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
big_eyed
Becoming Member


Beoordeel
Icoon 7 geplaatst      Profiel voor big_eyed     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Zo nog maar iets meer dan een weekje..

--------------------
Ik haat clowns!

Berichten: 10 | Plaats: Apeldoorn | Geregistreerd: Dec 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Th@Speedpuppet
Becoming Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Th@Speedpuppet     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Heb er al zin in, nog 2 daagjes [bounce]

--------------------
(plaatje verwijderd, veel te groot)
"The surest sign that intelligent life exists elsewhere in the universe is that it has never tried to contact us."

Berichten: 14 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jan 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
ThApocalypse
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor ThApocalypse     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
zkrs [Big Grin]

--------------------
Hardhouse Music Makes Me HoRNeY........ohhhhh YeaH!!

Berichten: 119 | Plaats: VenraY | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
nog 1 dagje [Big Grin]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Th@Speedpuppet
Becoming Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Th@Speedpuppet     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
zometeen [Wink]

--------------------
(plaatje verwijderd, veel te groot)
"The surest sign that intelligent life exists elsewhere in the universe is that it has never tried to contact us."

Berichten: 14 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jan 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Nog 2 uurtjes, dan rijden we weg [Big Grin]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Xplosion zit erweer es op...maar het was wel een goed feesje hoor...wel klein allemaal maar er hing een goeie sfeer..de DJ's waren ook goed..en dj x-ception draaide lekker nrtjes hoor voor zijn 2e keer dat ie moest draaien. Verder was iedereen wel bekend voor me..of nie NiMSje hahaha
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Helemaal gelijk Lil, het was echt een heel erg leuk feestje! (te)veel bekenden gezien, maar dat was echt leuk. Mensen gezien die ik al een half jaar niet meer gezien had. Verder vond ik de sfeer echt top, en vond ik de kwaliteit van de DJ's ook erg goed! Echt heel erg goed vermaakt [Ok] .

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Darkside
Becoming Member


Beoordeeld:
2
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Darkside     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Wel leuk feestje, vond Dj Bernd het beste, vond de laatste 2 wel leuke platen draaien,alleen zat erg weinig tempo in,elke plaat hoorde je helemaal af, dat vond ik erg jammer
Berichten: 20 | Plaats: Amsterdam | Geregistreerd: Okt 2016  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
liekkos
Half way Member


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor liekkos     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
XP was zeker wel een geslaagd feest! Erg gezellig ook! Helaas, te veel tijd op de banken doorgebracht, maar mn benen waren te suf! [Frown]
Rond een uurtje of vier nog ff gaan hakkuh, maar tis niets voor mij! Nee doe mij maar hs of techno!! Maar de tweede editie ben ik zeker weer bij! [Smile]

Berichten: 28 | Plaats: Den Haag | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Hoe staat het eigenlijk met x-plosion 2? Wil zeker wel weer komen, maar dan wel op een zaterdag graag [Smile]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
gekkie
Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor gekkie   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
29 Maart in hoofddorp [Wink]

Nee geen XP maar DISorder
Illegaal feest in een loods, Hardcore Classics, Harstyle en Techno.

Gratis zuipen [Wink]
gaat leuk worden!

--------------------
melk met smaak, "banaan"

Berichten: 56 | Plaats: new hennep | Geregistreerd: Jan 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 4 pagina's: 1  2  3  4   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS