quote:Origineel van vitamin: dit is nu ook mijn eerstkomende feest.. Patrick hoe zit t btw nou met die memberpasjes, dat gaat cker niet door he?
Heb ze eergister nog gemaild...ben benieuwd of ik nog een antw. van ze krijg Ik hoop het wel dat het doorgaat aan de ene kant..maar ik hou je op de hoogte hoor Karen Weet je al iets van de tijd dat ik in A'dam moet zijn dan..Station zal wel Duivendrecht zijn of niet? Ik hoor (misschien dadelijk wel)
|
geplaatst
over tijden enzo moet ik nog allemaal overleggen iig ik heb nu zo'n kaartje (had ik vanochtend gehad bij de flyer van MG) waarmee je tussen 11:45 en 00:30 gratis champagne kan halen, dus das iig nog wat
quote:Origineel van vitamin: over tijden enzo moet ik nog allemaal overleggen iig ik heb nu zo'n kaartje (had ik vanochtend gehad bij de flyer van MG) waarmee je tussen 11:45 en 00:30 gratis champagne kan halen, dus das iig nog wat
Zonder of met stempel?
|
geplaatst
Zonder stempel volgens mij, ik heb er inmiddels ook al een aantal zonder stemper...maar ik hef me biertje wel om 00.00u hoor, hoef geen champagne persé
quote:Origineel van Stokkie: Zonder stempel volgens mij, ik heb er inmiddels ook al een aantal zonder stemper...maar ik hef me biertje wel om 00.00u hoor, hoef geen champagne persé
Mail jij anders ook es naar hun, want ik heb nog steeds geen antw. van hun Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002
|
geplaatst
kankers wat een heerlijk feesie, begin was klote maar de laatste paar uurtjes hebben het voor mij gedaan.... hardcore + terror ken niet beter
-------------------- Handtekeningen worden onderaan je reactie geplaatst. Je mag in deze handtekening UBB Code� gebruiken, maar geen HTML. UBB Code� Plaatjes zijn toegestaan. Berichten: 122 | Plaats: Uithoorn | Geregistreerd: Jul 2002
|
geplaatst
Ja Thierry het was me het feesje wel ja...hoe later het werd des te beter werd de muziek..alleen het geluid in het begin stond zo zacht he Mijn 1e Multi is dan ook meteen een feit dat het een zeer goed feest is, ga dr denk ik wel vaker heen Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002
|
geplaatst
het geluid stoned echt triest z8 in het begin maar eenmaal bijna aan het einde hoorde alleen maar bass als je voorin stond kwam ook door dat masterlijke rijtje van 6 subwoofers naast elkaar
-------------------- Handtekeningen worden onderaan je reactie geplaatst. Je mag in deze handtekening UBB Code� gebruiken, maar geen HTML. UBB Code� Plaatjes zijn toegestaan. Berichten: 122 | Plaats: Uithoorn | Geregistreerd: Jul 2002
|
|
geplaatst
heb ze niet geteld Thierry...maar ik weet wel dat later opde avond de bass in je hele lichaam voelde als je vooraan stond
|
geplaatst
Die bass was gruwelijk naarmate de avond vorderde, ik was r pas om 22.30 maar vond dat wel een prima tijd... Heb me aardig voor stuiterbal uitgemaakt zeg die avond/nacht, was echt heerlijk, was echt zwaar los
geplaatst
jammer dat je weer snel naar huis was ouwe...we hadden op de afloop nog ff met Durk staan praten op de parkeerplaats...was wel lachwekkend en kou..brrrrrr
|
quote:Origineel van LilWiz: heb ze niet geteld Thierry...maar ik weet wel dat later opde avond de bass in je hele lichaam voelde als je vooraan stond
stond alleen vooraan, of tegen de woofers aan
|