Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Uitgaan » Feesten & Concerten. » MultiGroove 31 December (Pagina 2)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 4 pagina's: 1  2  3  4   
Auteur Onderwerp: MultiGroove 31 December
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LaDY DaNaFaN:
ow mooi Karen jij bent ook Member dus beter...
ik heb nog 2 pasjes over voor de 31e.
Ben er natuurlijk ook bij.. [Smile]
BUZZ FUZZ ?
Technoboy iig 3 uurtjes [Smile]
Dana ook 3 uurtjes..:Sbeter in de vorm van LADY Dana eigenlijk,maja we zien het wel .. [Smile]

Emiel..misschien wil die maat(=SUPR3M3) van me wel je andere memberpass...goed of niet?
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LaDY DaNaFaN
Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LaDY DaNaFaN   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ja mij best hoor... [Smile] [Smile] [Big Grin]

--------------------
~~ ¤¤ !! SPOOK !! ¤¤ ~~

Berichten: 63 | Plaats: Amsterdam,Q-dance Capital | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
wat zijn we allemaal lekker aardig voor mekaar:) [Smile] [Smile]

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Emiel heb je dan nog 1 pasje over?

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LaDY DaNaFaN
Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LaDY DaNaFaN   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ja..maar had jij er niet ook al een dan?
anders mag je em wel hebben hoor [Smile]

--------------------
~~ ¤¤ !! SPOOK !! ¤¤ ~~

Berichten: 63 | Plaats: Amsterdam,Q-dance Capital | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
The-Q
Half way Member


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor The-Q     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Karen:
quote:
Origineel van LilWiz:
Wees niet getreurd...ik zal je wel ff blij maken met een memberpass en niet vergeten de koffie & koek
[Big Grin]

Ja nogmaals: vind ik echt super van je!! [Smile]
waar kan ik die pas aanvragen???

--------------------
Vaag???niet meer... ;)

Berichten: 34 | Plaats: venlo | Geregistreerd: Sep 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van The-Q:
waar kan ik die pas aanvragen???

Gewoon bij multigroove.nl

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 2 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LaDY DaNaFaN:
ja..maar had jij er niet ook al een dan?
anders mag je em wel hebben hoor [Smile]

Ik heb dus al maar Samantha niet, dus vandaar..

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Red Girl
Poster


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Red Girl     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
hallo, over wat voor passen hebben we het??? Ik bene r ook nog steeds [Razz]

--------------------
~~~~SPOOKY~~~~

Berichten: 109 | Plaats: Leeuwarden | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 7 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Red Girl:
hallo, over wat voor passen hebben we het??? Ik bene r ook nog steeds [Razz]

memberpass waarmee je gratis champagne kan drinken en dat soort dingen geloof ik [Smile]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Red Girl
Poster


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Red Girl     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
hmmm, en hoe komen jullie daar aan en hoe kom ik er aan [Smile]

--------------------
~~~~SPOOKY~~~~

Berichten: 109 | Plaats: Leeuwarden | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Kun je niet meer aankomen, althans niet meer via multigroove.nl dan moest je je aanmelden voor 1 november d8 ik
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LaDY DaNaFaN
Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LaDY DaNaFaN   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ow ja kweenie hoor Karen...
maar me spookie verdient er ook wel een als ze er geen meer kan krijgen eigenlijk.
En van die gratis champagne heb ik ook geen idee..

--------------------
~~ ¤¤ !! SPOOK !! ¤¤ ~~

Berichten: 63 | Plaats: Amsterdam,Q-dance Capital | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Red Girl
Poster


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Red Girl     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
zou errug aardig van je zijn Spookster [Smile] [Smile] [Smile]

--------------------
~~~~SPOOKY~~~~

Berichten: 109 | Plaats: Leeuwarden | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik heb ook een memberpass voor nieuwjaar!!!
Er is van 23.45u tot 00.30u gratis champagne is het vip gedeelte...
En wat betreft het aanmelden heb ik geen idee...zou ik wel even kunnen vragen op het multi forum...

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 4 pagina's: 1  2  3  4   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS