Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Computers » Software & Games » Ik ben onder de indruk van Mozilla! (Pagina 2)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 2 pagina's: 1  2   
Auteur Onderwerp: Ik ben onder de indruk van Mozilla!
LPChip
I love Chips


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LPChip   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
*ook mee eens*

en dat skinnen vindt ik niet belangrijk, als de interface maar goed is. en dat is helaas niet zo (wel goed, maar te anders)

--------------------
"Je bent ondersteboven, als je neus loopt, en je voeten ruiken!" - LPChip
"LPChip zegt tegen LPChip: Ben ik gek?" - LPChip

Berichten: 325 | Plaats: Jupiter | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Beetje jammer LPChip, dat de Internet Explorer manier al zo ingebrand is, dat je nu al niets anders wilt dan de Microsoft Standaard [Not Ok]

[ 26.03.2003, 01:24: Bericht ge-edit door: NiMS ]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LPChip
I love Chips


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LPChip   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Weet je wat nog veel jammerder is?

Je bent zo tegen Microsoft, Nims, dat je anderen wilt overhalen om alles te gebruiken dat geen Microsoft is.

Je bent zelfs zo'n fan van NetScape dat je iedereen wilt overhalen om Mozilla te gaan gebruiken (dit werkt samen met NetScape, en heeft dezelfde interface)

Microsoft mag dan niet de beste software maken, maar zolang het functioneerd en de interface goed is, zie ik geen probleem.

--------------------
"Je bent ondersteboven, als je neus loopt, en je voeten ruiken!" - LPChip
"LPChip zegt tegen LPChip: Ben ik gek?" - LPChip

Berichten: 325 | Plaats: Jupiter | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ben ik niet met je eens.

Internet Explorer is een prima programma, maar qua inovatie valt het wel erg tegen. Sinds versie 4 zijn er voor de gebruiker maar weinig vernieuwingen te ontdekken.

Netscape vond ik te eigenzinnig en eigenlijk niet prettig werken. Versie 6 was echt een misslag, maar met versie 7 heb je een degelijke browser in handen.

Als ontwikkelaar bevalt Mozilla me wel. Er zitten een aantal features in die IE node mist.

NiMS laat zien dat er meer achter de horizon is en daar heeft ie in dit geval absoluut gelijk in.

Als je Mozilla gaat afzeiken met als argument dat het niet genoeg op IE lijkt, snap ik wel dat NiMS je een verstokte MS fanboy noemt.

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Idd LPchip, het is absoluut niet waar dat ik anti microsoft ben:
* Ik verdien mijn geld met het maken van Microsoft oplossingen.
* Ik heb onlangs een Microsoft certificaat gehaald
* Ik ben erg onder de indruk van het nieuwe .net platform
* Ik heb genoeg (of eerder te weinig [Wink] ) Microsoft seminairs bijgewoond.


Ik vind alleen IE een sch*t programma. Dat mag toch best? Ohja, en die klote MSN messenger van hun (geef mij mar trillian, of OMS [Smile] )

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 2 pagina's: 1  2   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS