-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
| IP: Gelogd |
-------------------- Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen! Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003
quote:Origineel van Maria: heb je ook nog zo iets knaps en onweerstaanbaars in mijn leeftijdsklasse?
Die leeftijdsklasse is denk ik helaas uitgestorve
-------------------- Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen! Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003
geplaatst
Ach ik heb 1 mazzel mijn ideale man bestaat al die van jou moet nog uitgevonden worden en tegen de tijd dat hij jouw leeftijd heeft ben jij ook een uitgestorven soort.
-------------------- Gelukkig maken is gelukkig zijn. Berichten: 436 | Plaats: Veghel | Geregistreerd: Jul 2003
quote:Origineel van Sweetammy: Dat vind ik nou weer sociaal, je weet wel waar die man dan ongeveer aan moet voldoen he, je weet ik ben kieskeurig
Zo beter tam
Ja pat dit is al stukke beter
quote:Origineel van Sweetammy: Ja pat dit al stukke beter
wat een leuke jongen is het toch
ja hij komt me ergens vaag bekend van voor, maar kom er nie helemaal op waarvandaan
quote:Origineel van Sweetammy: ja hij komt me ergens vaag bekend van voor, maar kom er nie helemaal op waarvandaan
misschien was ie wel bij jou in je dromen voorgekomen of was het niet iemand die je steeds bijstaat ofzo...ik zou het ook nie weten anders...moet je maar es vragen he
geplaatst
Hmzzz er gaat nog niet echt een lichtje brande.. geef nog eens wat meer hints
quote:Origineel van Sweetammy: Hmzzz er gaat nog niet echt een lichtje brande.. geef nog eens wat meer hints
hmm hints...ff denken hoor...steeds contact legge maar komt er nie van omdat a) tel is kapot b) jij bent te druk c)iemand die zeer veel om je geeft...rest hou ik achterwege hoor
quote:Origineel van Sweetammy: Hmzzz er gaat nog niet echt een lichtje brande.. geef nog eens wat meer hints
hmm hints...ff denken hoor...steeds contact legge maar komt er nie van omdat a) tel is kapot b) jij bent te druk c)iemand die zeer veel om je geeft...rest hou ik achterwege hoor
Hmzzz denk denk, ik heb zo mn vermoeden, Pat ben jij het toevallig
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002