-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
| IP: Gelogd |
geplaatst
"Ik wilde volgens mij vliegen ofzo...weet ik het..maar smaakte lekker het bier hoor"
"Tada mooi flesje he...en smaakte ook wel heerlijk"
"Helaas daar loopt ze leeg..*snik*"
"Kijk en leer hoe je moet bestellen..haha"
"Uh weinig woorden voor over dit keer"
"Ja dit keer maar zonder me maatje Smoker..alleen boxhangen dan maar"
Dit waren ze...maar volgens mij mis ik er nog een paar..ik vond het zeer leuk al die foto's en heb enorme pret gehad die avond ermee
geplaatst
**ligt plat op de grond en kan niet meer opstaan van het lachen**
oooooooohhh lieverd je lijkt mij wel, waar camera's zijn ben ik ook al met al vind ik t toch tof van je dat je ze dr wel op zet.
respect patje
-------------------- En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA... Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002
quote:Origineel van Natasha: **ligt plat op de grond en kan niet meer opstaan van het lachen**
oooooooohhh lieverd je lijkt mij wel, waar camera's zijn ben ik ook al met al vind ik t toch tof van je dat je ze dr wel op zet.
respect patje
dank je meis....hahaha ze zijn toch iets anders dan ik verwacht had Maar ik zocht de fun erachter en ik had geen zin in nieuwjaar..dus moest wat