Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » Foto's » Ex-Miss Bulgarije vrijwel naakt tegen de oorlog

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Ex-Miss Bulgarije vrijwel naakt tegen de oorlog
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
 -
Miss Bulgarije 2001, Tania Karabelova, heeft zondag, slechts gehuld in het nationale dundoek van haar land, voor de Amerikaanse ambassade in Sofia tegen een aanval op Irak betoogd.

Volgens de organisator van de betoging, de journalist Martin Karbovski, is Karabelova niet voor Irak of tegen de VS maar enkel voor de vrede. Dat was tevens de boodschap op een bord dat de ex-miss vasthield.

Bulgarije is momenteel lid van de Veiligheidsraad en is voorstander van militair ingrijpen. Het land heeft zich achter de Amerikaans-Britse politiek geschaard. Hetzelfde deed zondag een ander land op de Balkan, Albanië.

De Albanese regering heeft besloten troepen ter beschikking te stellen voor actie in de Golfregio. Een Albanees dagblad schatte dat de Albanese eenheid voor de Golf uit tussen de dertig en zeventig man zal bestaan. Het parlement moet nog met het sturen van de militairen instemmen.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Mag ik dr tel.nr??? [Big Grin] [Big Grin]
Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Croaton
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Croaton     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Steven-H@rddrive:
Mag ik dr tel.nr??? [Big Grin] [Big Grin]

0800-naaktevredesduif (0800-622583873373843)

--------------------
mijn naam spreek je niet uit als Cro-aton, maar op zun engels "Krotun"

Berichten: 219 | Plaats: Kerkdriel | Geregistreerd: Feb 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Steven-H@rddrive:
Mag ik dr tel.nr??? [Big Grin] [Big Grin]

jij geile beer dat je ook bent he [Big Grin] Jij geilt ook op alles wat los en vast zit he [Wink]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
GoedeWiet
Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor GoedeWiet   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ja ja , flep haar tussen die ogen
fleppen tussen die ogen....

--------------------
goedewiet.no-ip.com

Berichten: 95 | Plaats: Arsse | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Hm, als ze op die site van een ander topic had gestaan, had ik gezegd: "transseksueel".

Verder steun ik deze aktie van harte. Ik denk dat het echt kan helpen om wereldvrede te krijgen. Dus dames, nog even volhouden en het komt goed met de wereld [Smile] [emot-angel]

Wat ben ik toch een vredesduifje hè [Cool]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
BTW, ze lijkt het niet eens zo koud te hebben [Crazy]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
quote:
Origineel van Steven-H@rddrive:
Mag ik dr tel.nr??? [Big Grin] [Big Grin]

jij geile beer dat je ook bent he [Big Grin] Jij geilt ook op alles wat los en vast zit he [Wink]
hij geilt erop, jij wordt meteen flieft!!!

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
hahahaa jezus christus lil wiz hij heeft gelijk, jij word meteen vlieft [Big Grin] [Big Grin] [Big Grin] [Crazy] maar k hou wel van je oor....

over koud gesproken: dat vind ik best wel mee vallen. T valt me btw ook nog mee dat ze niet zo'n tandenpastareclame smile op dr bek heeft, zo'n Mc Donalds glimlach. Hallo, ik ben Tania...... *giggle*

hahahahah [Big Grin]

Nee hoor, tis idd wel n mooi meisje. en dus geen transseksueel oor...... nee dat haar is echt! [Crazy] [Crazy]

hele dikke kusssssssssssssss voor me schatjes doehoei

[wub]
Natas.

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Natasha:
hahahaa jezus christus lil wiz hij heeft gelijk, jij word meteen vlieft [Big Grin] [Big Grin] [Big Grin] [Crazy] maar k hou wel van je oor....

over koud gesproken: dat vind ik best wel mee vallen. T valt me btw ook nog mee dat ze niet zo'n tandenpastareclame smile op dr bek heeft, zo'n Mc Donalds glimlach. Hallo, ik ben Tania...... *giggle*

hahahahah [Big Grin]

Nee hoor, tis idd wel n mooi meisje. en dus geen transseksueel oor...... nee dat haar is echt! [Crazy] [Crazy]

hele dikke kusssssssssssssss voor me schatjes doehoei

[wub]
Natas.

Nu heb ik het weer es gedaan he...laat mij toch mijn gang gaan
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Heej natas jij hebt wel hele goede ogen, want ik kan dat haar toch echt niet zien...

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Heej natas jij hebt wel hele goede ogen, want ik kan dat haar toch echt niet zien...

Dat komt omdat jij alleen naar die tiet kijkt [Razz]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
MuHAhHAHhaHHAhaHNHAhahA


PRECIESSSS!!!!!!

(slimmerik he, die nims)

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LPChip
I love Chips


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LPChip   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
MuHAhHAHhaHHAhaHNHAhahA


PRECIESSSS!!!!!!

(slimmerik he, die nims)

wie is muhahana? [naughty]

--------------------
"Je bent ondersteboven, als je neus loopt, en je voeten ruiken!" - LPChip
"LPChip zegt tegen LPChip: Ben ik gek?" - LPChip

Berichten: 325 | Plaats: Jupiter | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
me beste vriendin [Big Grin]

Haha knutver wat een niveau [Big Grin] [Big Grin] [Big Grin]

I don't love Chips [Big Grin]

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS