geplaatst
In Roosendaal is de politie op zoek naar de daders van een uiterst brutale verkrachting van een 37-jarige vrouw. Het slachtoffer, afkomstig uit Halderberge, stond rond vier uur vanochtend voor een rood stoplicht toen een gewapende man bij haar in de auto stapte. Hij dwong haar naar een terrein aan de Heerma van Vossstraat in Roosendaal te rijden.
Daar aangekomen trokken twee andere mannen de vrouw uit de auto waarna de gewapende man de auto verliet en de vrouw verkrachtte. Vervolgens gingen de mannen er lopend vandoor en lieten de vrouw achter.
Justitie neemt de zaak hoog op en heeft vijf man op de zaak gezet. Er is geen duidelijk signalement van de daders, maar het gaat vermoedelijk om lieden van Zuid-Europese danwel Noord-Afrikaanse afkomst.
| IP: Gelogd |
geplaatst
ik vraag me af wat deze mensen bezielen...waarom verkracht je iemand? Is dat de kick als een vrouw zich niet kan verzette tegen zoiets, of is het pure lust.
Vindt dit maar zielige mensen eerlijk gezegd die zoiets doen
geplaatst
Ik hoop dat ze de daders te pakken krijgen. Echt te ziekelijk zulke mensen.
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
geplaatst
Ik heb begrepen dat verkrachters uiterst zelden uit lust handelen. Het is meer de macht die ze over het slachtoffer hebben. Dat is ook wat ze opwindt.
Anders zouden er immers ook geen bejaarde vrouwtjes worden verkracht wat helaas toch echt voorkomt
geplaatst
Ben ik met je eens, deze mensen moeten geholpen worden..
-------------------- Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen! Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003
geplaatst
mensen helpen? sommige gevallen ja en sommige nee...want ik ga niet betalen voor die mensen hoor.
KLinkt mss hard maar zo denk ik erover...die regering bezuinigd al zoveel waar we niks vanaf weten en wij maar de dupe
geplaatst
Het plan van Donner vind ik wel wat. Stuur ze eerst naar een inrichting, doen ze het nog een keer, naar een gewone cel. Ze kunnen dan toch niet geholpen worden, dus waarom zou je er dan nog kostbare uren in steken?
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
geplaatst
Misschien is castratie een oplossing haal je de lust bij die mannen weg. Want opsluiten in een cel of inrichting heeft volgens mij weinig nut, als ze er uit komen beginnen ze weer van voor af aan.
-------------------- Gelukkig maken is gelukkig zijn. Berichten: 436 | Plaats: Veghel | Geregistreerd: Jul 2003
quote:Origineel van Maria: Misschien is castratie een oplossing haal je de lust bij die mannen weg. Want opsluiten in een cel of inrichting heeft volgens mij weinig nut, als ze er uit komen beginnen ze weer van voor af aan.
haha...castratie...ding weg vrouwen zijn dan ook weer minder blij....moeten ze het maar met tarzan doen..maar die zal wel niet aan de eisen voldoen dan een tarzan