Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » Liefde » Vrouw verkracht na wachten bij stoplicht (Pagina 1)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 2 pagina's: 1  2   
Auteur Onderwerp: Vrouw verkracht na wachten bij stoplicht
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
In Roosendaal is de politie op zoek naar de daders van een uiterst brutale verkrachting van een 37-jarige vrouw. Het slachtoffer, afkomstig uit Halderberge, stond rond vier uur vanochtend voor een rood stoplicht toen een gewapende man bij haar in de auto stapte. Hij dwong haar naar een terrein aan de Heerma van Vossstraat in Roosendaal te rijden.

Daar aangekomen trokken twee andere mannen de vrouw uit de auto waarna de gewapende man de auto verliet en de vrouw verkrachtte. Vervolgens gingen de mannen er lopend vandoor en lieten de vrouw achter.

Justitie neemt de zaak hoog op en heeft vijf man op de zaak gezet. Er is geen duidelijk signalement van de daders, maar het gaat vermoedelijk om lieden van Zuid-Europese danwel Noord-Afrikaanse afkomst.

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik vraag me af wat deze mensen bezielen...waarom verkracht je iemand? Is dat de kick als een vrouw zich niet kan verzette tegen zoiets, of is het pure lust.

Vindt dit maar zielige mensen eerlijk gezegd die zoiets doen

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Mar
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Mar   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ziekelijk,Onbegrijpelijk, onnodig, onmenselijk...
Berichten: 379 | Plaats: Alphen aan den Rijn | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik hoop dat ze de daders te pakken krijgen. Echt te ziekelijk zulke mensen.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
er moet toch wat dna materiaal achtergelaten zijn lijkt me zo
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik heb begrepen dat verkrachters uiterst zelden uit lust handelen. Het is meer de macht die ze over het slachtoffer hebben. Dat is ook wat ze opwindt.

Anders zouden er immers ook geen bejaarde vrouwtjes worden verkracht wat helaas toch echt voorkomt [Frown]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
misterm
Zee Babaloeba


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor misterm     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Die mensen hebben zulke psycische problemen die m,oete zware tbs met een dwangbuis aan

--------------------
Mag ik van jou de honing?

Berichten: 651 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Sweetammy
Moderator


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Sweetammy     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ben ik met je eens, deze mensen moeten geholpen worden..

--------------------
Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen!

Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
misterm
Zee Babaloeba


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor misterm     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
inderdaad die zijn echt niet orde

--------------------
Mag ik van jou de honing?

Berichten: 651 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
mensen helpen? sommige gevallen ja en sommige nee...want ik ga niet betalen voor die mensen hoor.

KLinkt mss hard maar zo denk ik erover...die regering bezuinigd al zoveel waar we niks vanaf weten en wij maar de dupe

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
misterm
Zee Babaloeba


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor misterm     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
tjah... maar jaah dood straf is ook weer zo wat
stuur ze dan naar indonesie met zijn 20e in een cel [Wink]

--------------------
Mag ik van jou de honing?

Berichten: 651 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Het plan van Donner vind ik wel wat. Stuur ze eerst naar een inrichting, doen ze het nog een keer, naar een gewone cel. Ze kunnen dan toch niet geholpen worden, dus waarom zou je er dan nog kostbare uren in steken?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Maria
Moderator


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Maria     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Misschien is castratie een oplossing haal je de lust bij die mannen weg. Want opsluiten in een cel of inrichting heeft volgens mij weinig nut, als ze er uit komen beginnen ze weer van voor af aan. [naughty]

--------------------
Gelukkig maken is gelukkig zijn.

Berichten: 436 | Plaats: Veghel | Geregistreerd: Jul 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Maria:
Misschien is castratie een oplossing haal je de lust bij die mannen weg. Want opsluiten in een cel of inrichting heeft volgens mij weinig nut, als ze er uit komen beginnen ze weer van voor af aan. [naughty]

haha...castratie...ding weg vrouwen zijn dan ook weer minder blij....moeten ze het maar met tarzan doen..maar die zal wel niet aan de eisen voldoen dan een tarzan [Razz]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
misterm
Zee Babaloeba


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor misterm     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
hmm gewoon ze pikkie der af jah

--------------------
Mag ik van jou de honing?

Berichten: 651 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 2 pagina's: 1  2   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS