Dit is onderwerp Vrouw verkracht na wachten bij stoplicht in forum Liefde bij Goedzo?! NiMS Forum.


Om dit onderwerp te bezoeken gebruik deze URL:
http://forum.goedzo.com/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi/ubb/get_topic/f/28/t/000078.html

Gereageerd door LilWiz op :
 
In Roosendaal is de politie op zoek naar de daders van een uiterst brutale verkrachting van een 37-jarige vrouw. Het slachtoffer, afkomstig uit Halderberge, stond rond vier uur vanochtend voor een rood stoplicht toen een gewapende man bij haar in de auto stapte. Hij dwong haar naar een terrein aan de Heerma van Vossstraat in Roosendaal te rijden.

Daar aangekomen trokken twee andere mannen de vrouw uit de auto waarna de gewapende man de auto verliet en de vrouw verkrachtte. Vervolgens gingen de mannen er lopend vandoor en lieten de vrouw achter.

Justitie neemt de zaak hoog op en heeft vijf man op de zaak gezet. Er is geen duidelijk signalement van de daders, maar het gaat vermoedelijk om lieden van Zuid-Europese danwel Noord-Afrikaanse afkomst.
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
ik vraag me af wat deze mensen bezielen...waarom verkracht je iemand? Is dat de kick als een vrouw zich niet kan verzette tegen zoiets, of is het pure lust.

Vindt dit maar zielige mensen eerlijk gezegd die zoiets doen
 
Gereageerd door Mar op :
 
Ziekelijk,Onbegrijpelijk, onnodig, onmenselijk...
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Ik hoop dat ze de daders te pakken krijgen. Echt te ziekelijk zulke mensen.
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
er moet toch wat dna materiaal achtergelaten zijn lijkt me zo
 
Gereageerd door Budha op :
 
Ik heb begrepen dat verkrachters uiterst zelden uit lust handelen. Het is meer de macht die ze over het slachtoffer hebben. Dat is ook wat ze opwindt.

Anders zouden er immers ook geen bejaarde vrouwtjes worden verkracht wat helaas toch echt voorkomt [Frown]
 
Gereageerd door misterm op :
 
Die mensen hebben zulke psycische problemen die m,oete zware tbs met een dwangbuis aan
 
Gereageerd door Sweetammy op :
 
Ben ik met je eens, deze mensen moeten geholpen worden..
 
Gereageerd door misterm op :
 
inderdaad die zijn echt niet orde
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
mensen helpen? sommige gevallen ja en sommige nee...want ik ga niet betalen voor die mensen hoor.

KLinkt mss hard maar zo denk ik erover...die regering bezuinigd al zoveel waar we niks vanaf weten en wij maar de dupe
 
Gereageerd door misterm op :
 
tjah... maar jaah dood straf is ook weer zo wat
stuur ze dan naar indonesie met zijn 20e in een cel [Wink]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Het plan van Donner vind ik wel wat. Stuur ze eerst naar een inrichting, doen ze het nog een keer, naar een gewone cel. Ze kunnen dan toch niet geholpen worden, dus waarom zou je er dan nog kostbare uren in steken?
 
Gereageerd door Maria op :
 
Misschien is castratie een oplossing haal je de lust bij die mannen weg. Want opsluiten in een cel of inrichting heeft volgens mij weinig nut, als ze er uit komen beginnen ze weer van voor af aan. [naughty]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van Maria:
Misschien is castratie een oplossing haal je de lust bij die mannen weg. Want opsluiten in een cel of inrichting heeft volgens mij weinig nut, als ze er uit komen beginnen ze weer van voor af aan. [naughty]

haha...castratie...ding weg vrouwen zijn dan ook weer minder blij....moeten ze het maar met tarzan doen..maar die zal wel niet aan de eisen voldoen dan een tarzan [Razz]
 
Gereageerd door misterm op :
 
hmm gewoon ze pikkie der af jah
 
Gereageerd door Maria op :
 
quote:
Origineel van LilWiz:
quote:
Origineel van Maria:
Misschien is castratie een oplossing haal je de lust bij die mannen weg. Want opsluiten in een cel of inrichting heeft volgens mij weinig nut, als ze er uit komen beginnen ze weer van voor af aan. [naughty]

haha...castratie...ding weg vrouwen zijn dan ook weer minder blij....moeten ze het maar met tarzan doen..maar die zal wel niet aan de eisen voldoen dan een tarzan [Razz]
Bestaat de mannenwereld dan alleen maar uit verkrachters Pat? Ik mag toch hopen dat er ook genoeg "normale"mannen bestaan. Dus Tarzan is niet altijd nodig [Razz]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
nee nee hoor de mannenwereld is verschillend he in alle soorten en maten. Neem een voorbeeld aan mij [Wink] Ik ben toch normaal en schilder me niet af als verkrachter.

En tarzan is onnodig
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Jij normaal? Wat is nu eigenlijk normaal?
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
ja ik normaal...ik gedraag me en ben vriendelijk en sociaal [Razz]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
En is dat normaal?
 
Gereageerd door misterm op :
 
ik wou net zeggen wat is normaal mischien beschouwd een verkrachter zich zelf oook als normaal :S
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Precies, dat was ook mijn punt.
 
Gereageerd door Natasha op :
 
haha n verkrachter heeft geen gevoel meer , heeft zijn emoties uitgeschakeld doordat er in zijn jeugd iets met hem gebeurd is. Hij heeft of hetzelfde mee gemaakt of heeft n vrouwenhaat doordat hij n keer goed hard gekwetst is. Ikzelf heb vele vriendinnen die dit overkomen is en heb gezworen dat als ik een van hun verkrachters ooit tegen kom (en die wonen ook hier bij mij in de buurt en zijn daarvoor NIET gestraft) dat ik persoonlijk zn ballen dr af trek. En ik doe het, lilwiz je weet dat ik gestoord genoeg ben om het te doen. Voor mensen die zoiets anderen aan doen, want dat doen ze, ze richten permanente schade aan, zoals bij n andere kennis van me, die kan geen aanraking meer van n man hebben. nergens niet. n hand schudden gaat prima, maar n hand op dr schouders is zwaar foute boel. Wel moeilijk onderwerp dit. maar om me zin af te maken: voor dat soort mensen heb ik absoluut geen greintje respect meer. 100 jaar celstraf op water en brood. en dan niet n dik auping bed op zn kamer en n X box, maar echt, n donker gat.

Dikke kussss Natas.
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Je hebt gelijk natas. Dat soort mensen mogen niet vrij rondlopen vind ik.
 
Gereageerd door Natasha op :
 
haha Dat soort mensen moge niet........(eigen invul) ze mogen niets meer! [Big Grin]
 


Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS