Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » Liefde » Het verschil tussen mannen en vrouwen (Pagina 2)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 4 pagina's: 1  2  3  4   
Auteur Onderwerp: Het verschil tussen mannen en vrouwen
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
NiMS, hoe kom je aan die grens van 30 jaar? Rijden jongere vrouwen in jouw optiek beter?

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Budha:
NiMS, hoe kom je aan die grens van 30 jaar? Rijden jongere vrouwen in jouw optiek beter?

Vind ik wel hoor. Ik vind de gemiddelde vrouw onder de 30 stukken beter rijden. Die rijden tenminste door enzo.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Hm, ben ik niet met je eens. Ik vind dat jongere vrouwen, uitzonderingen daargelaten, ook niet kunnen autorijden.

Sneller is wel prettiger, maar niet beter.

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 5 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Budha:
Hm, ben ik niet met je eens. Ik vind dat jongere vrouwen, uitzonderingen daargelaten, ook niet kunnen autorijden.

Sneller is wel prettiger, maar niet beter.

nou dan word ik iig lekker een uitzondering [Smile] [Wink]
ik vraag me alleen af waar je dit op baseert?

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Zie de tweede paragraaf van NiMS oorspronkelijke post.

Ik vind dat je in het verkeer heel goed het verschil tussen mannen en vrouwen kunt herkennen.

Maar dat geeft niet. Vrouwen zijn weer goed in andere dingen [Wink]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Budha:
Ik vind dat je in het verkeer heel goed het verschil tussen mannen en vrouwen kunt herkennen.

Waaraan zie je dan precies het verschil? Geef eens voorbeelden.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 13 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Budha:

Maar dat geeft niet. Vrouwen zijn weer goed in andere dingen [Wink]

[Confused] [Confused] [Confused] [Confused]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Budha wat doe je nu met Vitamin?? Nu is ze helemaal in de war [Wink]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 2 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
Budha wat doe je nu met Vitamin?? Nu is ze helemaal in de war [Wink]

idd!!

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Het bewijs vrouwen kunnen minder goed rijden dan mannen:

Het onderzoeksbureau Traffic Test benaderde voor het onderzoek eind vorig jaar ruim 3000 rijschoolleerlingen. Het onderzoek is uitgevoerd in opdracht van het ministerie van Verkeer en Waterstaat, het milieubureau Novem en het Centraal Bureau Rijvaardigheidsbewijzen (CBR). De resultaten zijn zaterdag bekendgemaakt in het blad van het CBR, Reflector.

De rijschoolleerling blijkt gemiddeld twee lessen meer nodig te hebben om te slagen voor het rijbewijs dan in 1999. Een kandidaat voor het B-rijbewijs had in 2002 gemiddeld 44 lesuren nodig. Wie in een keer slaagt, heeft er ook al 38 lesuren op zitten. Ook dat zijn er twee meer dan drie jaar geleden.

Leerlingen van spoedopleidingen zijn niet per se beter af. Hoewel ze minder lesuren nodig hebben, neemt het verschil wel af. Leerlingen van de zogeheten compactopleiding hebben gemiddeld 39 lesuren nodig om te slagen voor het rijbewijs; een stijging van vier lesuren ten opzichte van 1999.

Ook sekse speelt een rol in het aantal lesuren dat nodig is om het rijbewijs te halen. Mannen blijken minder lessen nodig te hebben voordat ze slagen. Voor de leeftijdscategorie 18- en 19-jarigen is het verschil met vier lesuren nog relatief klein. Mannen tussen de 20 en 25 jaar hebben echter ruim 34 lesuren nodig terwijl dat aantal voor vrouwen in dezelfde leeftijdscategorie op 50 lesuren ligt.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
altijd al zo geweest...
vrouwen kunnen rijden op een andere goede manier... waar ze geen les voor nodig hebben

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
ThApocalypse
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor ThApocalypse     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
vrouwen: ON-BE-GRIJ-PE-LIJK!!!

--------------------
Hardhouse Music Makes Me HoRNeY........ohhhhh YeaH!!

Berichten: 119 | Plaats: VenraY | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van ThApocalypse:
vrouwen: ON-BE-GRIJ-PE-LIJK!!!

Dat is zeker altijd al zo geweest. Ik denk dat ze er eerder achter komen waarom het heelal oneindig is, dan dat ze vrouwen zullen begrijpen.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
ThApocalypse
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor ThApocalypse     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
lol, dat denk ik ook [Razz]

--------------------
Hardhouse Music Makes Me HoRNeY........ohhhhh YeaH!!

Berichten: 119 | Plaats: VenraY | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
houtcha bekjah!

vrouwen onbegrijpelijk nee mannen zijn lekker helder af en toe!

voorbeeld: Lief, zullen we pizza eten of macaroni?
-Maak mij niet uit
Ja maar wat wil je het liefste dan?
- jou
Ja dat gaat niet op n bordjuh
- huh?
Laat maar
-pizza.


JA SORRY HOOR! dit is n eg gesprek. btw voordat nims weer gaat mekkeren kusjuh schatjuh

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 4 pagina's: 1  2  3  4   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS