De NiMS Forum Beachparty guestlist: Beachbabe Budha Chrissy (ovb) Liekkos LilWiz Montoya NiMS Yoda Stokkie Sweetammy
Helaas heeft Steven-H@rddrive moeten afzegge ivm school. Daarom is hij ook zo weinig hier meer te vinden..ik wens hem alvast veel sterke met zijn school en zie hem wel met DefQon..suc6 Steven
| IP: Gelogd |
Nou ja lieve mensen heeeeeeel erg veel plezier, ik hoop dat jullie mooi weer hebben en dat dr alleen maar leuke dingen gebeuren.
Dikke kussen voor jullie allemaal en die gaat Lil Wiz jullie geven *whihihi* doeiiiiiiiiiii
natas.
-------------------- En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA... Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002
geplaatst
ik weet het ook nog niet... heb die week erna 5 tentamens en k moet nog leren.... Weinig kans dus.
quote:Origineel van liekkos: ik weet het ook nog niet... heb die week erna 5 tentamens en k moet nog leren.... Weinig kans dus.
Dat zou erg jammer zijn, maar school is ook belangrijk. Ik zou het wel erg leuk vinden als je zou komen.
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
geplaatst
Tja nu tentamens halen en in september weg, of geen tentamens en in september niet weg... Vorig jaar voor het tweede gekozen, nu maar het eerste..! Sorry..
quote:Origineel van liekkos: Tja nu tentamens halen en in september weg, of geen tentamens en in september niet weg... Vorig jaar voor het tweede gekozen, nu maar het eerste..! Sorry..
Erg jammer, maar ik begrijp het goed hoor. Heel veel suc6!
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
geplaatst
VERTEL!!! WIE HEEFT GEKUST MET WIE? praat me bij?!??! hoe was het?!?!?!
kortom: spui alle roddels hier effe Nims kan ik vermoedelijk Lil Wiz weer n jaar gaan irriteren woehahahaha
-------------------- En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA... Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002
geplaatst
Binnenkort alle foto's komen online. Dan krijg je ook het verhaaltje erbij
quote:Origineel van Natasha: VERTEL!!! WIE HEEFT GEKUST MET WIE? praat me bij?!??! hoe was het?!?!?!
kortom: spui alle roddels hier effe Nims kan ik vermoedelijk Lil Wiz weer n jaar gaan irriteren woehahahaha
Ik heb met mezelf gekust...hahaha..nee grapje..er waren alleen maar jongens...en waarmee wilde je me irriteren dan?? Verslag volgt