Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Uitgaan » Meetings » NiMS Forum Beachparty: 7 juni 15:00-?, Strand Scheveningen, kom jij ook? (Pagina 6)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 8 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7  8   
Auteur Onderwerp: NiMS Forum Beachparty: 7 juni 15:00-?, Strand Scheveningen, kom jij ook?
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
en dan?

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Stokkie:
en dan?

Kunnen je medeforummers je tieten eens in het echt zien [Big Grin]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ff een up to date lijst maken

De NiMS Forum Beachparty guestlist:
Beachbabe
Budha
Chrissy (ovb)
Liekkos
LilWiz
Montoya
NiMS
Yoda
Stokkie
Sweetammy

Helaas heeft Steven-H@rddrive moeten afzegge ivm school. Daarom is hij ook zo weinig hier meer te vinden..ik wens hem alvast veel sterke met zijn school en zie hem wel met DefQon..suc6 Steven

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 8 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
k wil ook [Frown]

Nou ja lieve mensen heeeeeeel erg veel plezier, ik hoop dat jullie mooi weer hebben en dat dr alleen maar leuke dingen gebeuren.

Dikke kussen voor jullie allemaal en die gaat Lil Wiz jullie geven *whihihi* doeiiiiiiiiiii

natas.

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Yoda
Becoming Member


Beoordeel
Icoon 6 geplaatst      Profiel voor Yoda     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
CU 2morrow [Cool]
Berichten: 13 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Mar 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Budha:
quote:
Origineel van Stokkie:
en dan?

Kunnen je medeforummers je tieten eens in het echt zien [Big Grin]
staat nergens dat ik ze wil laten zien hoor...

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
jammer dat natas niet komt, had weleens iemand van de breezergeneratie willen ontmoeten [Razz]

BrEeZaH:D JuMmIe

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
liekkos
Half way Member


Icoon 13 geplaatst      Profiel voor liekkos     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik weet het ook nog niet... heb die week erna 5 tentamens en k moet nog leren.... Weinig kans dus.
Berichten: 28 | Plaats: Den Haag | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van liekkos:
ik weet het ook nog niet... heb die week erna 5 tentamens en k moet nog leren.... Weinig kans dus.

Dat zou erg jammer zijn, maar school is ook belangrijk. Ik zou het wel erg leuk vinden als je zou komen.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
school.... :S

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
liekkos
Half way Member


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor liekkos     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Tja nu tentamens halen en in september weg, of geen tentamens en in september niet weg... Vorig jaar voor het tweede gekozen, nu maar het eerste..! Sorry..
Berichten: 28 | Plaats: Den Haag | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van liekkos:
Tja nu tentamens halen en in september weg, of geen tentamens en in september niet weg... Vorig jaar voor het tweede gekozen, nu maar het eerste..! Sorry..

Erg jammer, maar ik begrijp het goed hoor. Heel veel suc6!

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
VERTEL!!! WIE HEEFT GEKUST MET WIE?
praat me bij?!??! hoe was het?!?!?!

kortom: spui alle roddels hier effe Nims [Wink] [Wink] kan ik vermoedelijk Lil Wiz weer n jaar gaan irriteren woehahahaha

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Binnenkort alle foto's komen online.
Dan krijg je ook het verhaaltje erbij [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Natasha:
VERTEL!!! WIE HEEFT GEKUST MET WIE?
praat me bij?!??! hoe was het?!?!?!

kortom: spui alle roddels hier effe Nims [Wink] [Wink] kan ik vermoedelijk Lil Wiz weer n jaar gaan irriteren woehahahaha

Ik heb met mezelf gekust...hahaha..nee grapje..er waren alleen maar jongens...en waarmee wilde je me irriteren dan??
Verslag volgt

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 8 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7  8   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS