geplaatst
yo tim sinds wanneer ben jij weer online en kom je hier weer? en wrom staat dr nijmegen bij je pro?
ja kwee ni oor, jij en ik samen in n auto.........
we shall see.......
Kusjes natas.
-------------------- En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA... Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002
| IP: Gelogd |
quote:Origineel van Natasha: yo tim sinds wanneer ben jij weer online en kom je hier weer? en wrom staat dr nijmegen bij je pro?
ja kwee ni oor, jij en ik samen in n auto.........
we shall see.......
Kusjes natas.
lukt wel
-------------------- Van sommige mensen kan ik niet begrijpen, dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest Berichten: 13 | Plaats: Nijmegen | Geregistreerd: Jul 2002
De NiMS Forum Beachparty guestlist: Budha LilWiz (alleen als er meer dan 5 personen bijkomen) Montoya Natasha NiMS Yoda Stokkie Timmie
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
geplaatst
nah, jullie hebben zeker een relaxte locatie gekozen! denk dat ik wel ff langs komen trammen dan
quote:Origineel van liekkos: nah, jullie hebben zeker een relaxte locatie gekozen! denk dat ik wel ff langs komen trammen dan
Gezellig! Leuk dat jij ook komt.
De NiMS Forum Beachparty guestlist: Budha Liekkos LilWiz (alleen als er meer dan 5 personen bijkomen) Montoya Natasha NiMS Yoda Stokkie Timmie
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
geplaatst
ik wil er bij zijn, en ga het ook zeker proberen. probleem is alleen dat ik danin mn tentamenperiode zit, dus het hangt er van af hoeveel ik die dag moet doen. ik probeer natuurlijk zoveel mogelijk op de andere dagen te gooien, maar je weet het natuurlijk nooit.
dus noteer mij maar ovb
geplaatst
De NiMS Forum Beachparty guestlist: Budha Liekkos LilWiz (alleen als er meer dan 5 personen bijkomen) Montoya Natasha NiMS Yoda Steven-H@rddrive (ovb) Stokkie Timmie
geplaatst
ik ben ook ovb he ff me zaakies op n rijtje krijgen (in mijn volgorde)
-------------------- En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA... Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002
geplaatst
school, iemand van me werk waar k n beetje gek van ben, me vriend waar t ni goed mee gaat, hier rthuis alles n beetje dus kmoe ff zien ik wil ff alles rustig op kunnen lossen voorlopig hou ik me met 2 dingen bezig: me vriend of die boy die het zelfde voor mij voelt als ik voor hem dusssss kmoe ff zien.
Kussies Natas.
geplaatst
Och jee, liefdes problemen natas? Vertel het maar in het liefdes forum..
geplaatst
hahahaha nou ken je t nr van robbie williams COME UNDONE???
nou zoek die 2 woorden maar es op dan weet je hoe ik me voel