Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Uitgaan » Meetings » NiMS Forum Beachparty: 7 juni 15:00-?, Strand Scheveningen, kom jij ook? (Pagina 2)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 8 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7  8   
Auteur Onderwerp: NiMS Forum Beachparty: 7 juni 15:00-?, Strand Scheveningen, kom jij ook?
Montoya
Half way Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Montoya     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
De NiMS Forum Beachparty guestlist:
Budha
LilWiz (alleen als er meer dan 5 personen bijkomen)
Montoya
Natasha
NiMS
Yoda
Stokkie

[ 04.04.2003, 14:35: Bericht ge-edit door: NiMS ]

Berichten: 36 | Plaats: Netherlands | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
yo tim sinds wanneer ben jij weer online en kom je hier weer? en wrom staat dr nijmegen bij je pro?

ja kwee ni oor, jij en ik samen in n auto......... [Razz] [blink]

we shall see.......


Kusjes natas.

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
tiMMie
Becoming Member


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor tiMMie   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Natasha:
yo tim sinds wanneer ben jij weer online en kom je hier weer? en wrom staat dr nijmegen bij je pro?

ja kwee ni oor, jij en ik samen in n auto......... [Razz] [blink]

we shall see.......


Kusjes natas.

lukt wel [Smile]

--------------------
Van sommige mensen kan ik niet begrijpen, dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Berichten: 13 | Plaats: Nijmegen | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Omdat timmie het zelf niet doet [Wink]

De NiMS Forum Beachparty guestlist:
Budha
LilWiz (alleen als er meer dan 5 personen bijkomen)
Montoya
Natasha
NiMS
Yoda
Stokkie
Timmie

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
liekkos
Half way Member


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor liekkos     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
nah, jullie hebben zeker een relaxte locatie gekozen! [Big Grin] denk dat ik wel ff langs komen trammen dan [Smile]
Berichten: 28 | Plaats: Den Haag | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van liekkos:
nah, jullie hebben zeker een relaxte locatie gekozen! [Big Grin] denk dat ik wel ff langs komen trammen dan [Smile]

Gezellig! Leuk dat jij ook komt.

De NiMS Forum Beachparty guestlist:
Budha
Liekkos
LilWiz (alleen als er meer dan 5 personen bijkomen)
Montoya
Natasha
NiMS
Yoda
Stokkie
Timmie

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik wil er bij zijn, en ga het ook zeker proberen. probleem is alleen dat ik danin mn tentamenperiode zit, dus het hangt er van af hoeveel ik die dag moet doen. ik probeer natuurlijk zoveel mogelijk op de andere dagen te gooien, maar je weet het natuurlijk nooit.

dus noteer mij maar ovb

Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
De NiMS Forum Beachparty guestlist:
Budha
Liekkos
LilWiz (alleen als er meer dan 5 personen bijkomen)
Montoya
Natasha
NiMS
Yoda
Steven-H@rddrive (ovb)
Stokkie
Timmie

[ 09.04.2003, 21:53: Bericht ge-edit door: LilWiz ]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Lijkt me wel een lachen meeting dagje met z'n allen...tenminste mensen die ik nog niet heb gezien of nog ken enzo...leukleuk [Big Grin]

Ik ken NiMS uiteraard wel en Liekkos heb ik wel es gezien (en ze is 2 dagen na mij jarig)

Ik heb er zin in [Big Grin]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
liekkos
Half way Member


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor liekkos     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
Liekkos heb ik wel es gezien (en ze is 2 dagen na mij jarig)


dat doet het 'm! [Big Grin]
Berichten: 28 | Plaats: Den Haag | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik ben ook ovb he ff me zaakies op n rijtje krijgen (in mijn volgorde)

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Waar ben je dan mee bezig?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
school, iemand van me werk waar k n beetje gek van ben, me vriend waar t ni goed mee gaat, hier rthuis alles n beetje dus kmoe ff zien ik wil ff alles rustig op kunnen lossen voorlopig hou ik me met 2 dingen bezig: me vriend of die boy die het zelfde voor mij voelt als ik voor hem dusssss kmoe ff zien.

Kussies Natas.

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Och jee, liefdes problemen natas? Vertel het maar in het liefdes forum.. [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 9 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
hahahaha nou ken je t nr van robbie williams COME UNDONE???

nou zoek die 2 woorden maar es op dan weet je hoe ik me voel

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 8 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7  8   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS