Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Uitgaan » Meetings » NiMS Forum Beachparty: 7 juni 15:00-?, Strand Scheveningen, kom jij ook? (Pagina 1)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 8 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7  8   
Auteur Onderwerp: NiMS Forum Beachparty: 7 juni 15:00-?, Strand Scheveningen, kom jij ook?
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Jawel mensen, het is eindelijk zover.
De NiMS forum beachparty is gepland.
Datum: 7 juni
Tijdstip: 15:00 tot wanneer je ons zat bent.
Activiteiten / Kosten:
- Strand (gratis)
- Zon (gratis, p.s. geen zon-garantie)
- Zee (gratis)
- Bier/Frisdrank/... (ligt eraan op welk terras we terecht komen)
- Bioscoop (rond de 7 euro denk ik)
- Uitteten (ligt aan je eetlust)

Meeting plek: Voor het Kurhuis aan de strandkant (dus op de boulevard)

*Plak deze dag af in je agenda!
*Stel alle verjaardagen / andere bezigheden uit!
Dit mag je niet missen!!!!!

Reageer op dit onderwerp en zet je op de lijst.
Tot dan!

De NiMS Forum Beachparty guestlist
NiMS

[ 30.03.2003, 14:52: Bericht ge-edit door: NiMS ]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 7 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
De NiMS Forum Beachparty guestlist
Budha
NiMS

[ 30.03.2003, 15:04: Bericht ge-edit door: NiMS ]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
De NiMS Forum Beachparty guestlist:
Budha
LilWiz (alleen als er meer dan 5 personen bijkomen)
NiMS

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
tiMMie
Becoming Member


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor tiMMie   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
oeh gezellig.. [bounce]

mogen ook niet active users komen? [Smile]

--------------------
Van sommige mensen kan ik niet begrijpen, dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Berichten: 13 | Plaats: Nijmegen | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van tiMMie:
oeh gezellig.. [bounce]

mogen ook niet active users komen? [Smile]

Gij zijt welkom!

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Yoda
Becoming Member


Beoordeel
Icoon 14 geplaatst      Profiel voor Yoda     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Staat nu in mijn agenda!
Berichten: 13 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Mar 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
De NiMS Forum Beachparty guestlist:
Budha
LilWiz (alleen als er meer dan 5 personen bijkomen)
NiMS
Yoda

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Croaton
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Croaton     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik weet nognie of ik erbij ben............

--------------------
mijn naam spreek je niet uit als Cro-aton, maar op zun engels "Krotun"

Berichten: 219 | Plaats: Kerkdriel | Geregistreerd: Feb 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Croaton:
ik weet nognie of ik erbij ben............

Ok, laat het weten wanneer je erbij bent!

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
De NiMS Forum Beachparty guestlist:
Budha
LilWiz (alleen als er meer dan 5 personen bijkomen)
NiMS
Yoda
Stokkie

zo goed heren en dames?

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
The Omen
Junior Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor The Omen     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Stokkie:
quote:
Origineel van NiMS:
De NiMS Forum Beachparty guestlist:
Budha
LilWiz (alleen als er meer dan 5 personen bijkomen)
NiMS
Yoda
Stokkie

zo goed heren en dames?
Nee stok!!! Dat kan je niet want je kan dan ook niet je verjaardag vieren weet je nog??
Berichten: 5 | Plaats: Aalsmeer | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Hij is in november jarig, dus waarom zou die dan zijn verjaardag vieren?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
oioooooojjj

en ikke dan??? [Big Grin]

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Natasha:
oioooooojjj

en ikke dan??? [Big Grin]

Ja ik neem jou wel mee dan...kom je wel ophalen in arnhem

De NiMS Forum Beachparty guestlist:
Budha
LilWiz (alleen als er meer dan 5 personen bijkomen)
Natasha
NiMS
Yoda
Stokkie

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
tiMMie
Becoming Member


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor tiMMie   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
quote:
Origineel van Natasha:
oioooooojjj

en ikke dan??? [Big Grin]

Ja ik neem jou wel mee dan...kom je wel ophalen in arnhem

De NiMS Forum Beachparty guestlist:
Budha
LilWiz (alleen als er meer dan 5 personen bijkomen)
Natasha
NiMS
Yoda
Stokkie

ej, heb je toevallig nog een plekkie vrij vanuit arnhem [kiss_1]

--------------------
Van sommige mensen kan ik niet begrijpen, dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Berichten: 13 | Plaats: Nijmegen | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 8 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7  8   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS