Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Uitgaan » Meetings » 14 Maart ----->Xplosion Meeting (Pagina 1)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 2 pagina's: 1  2   
Auteur Onderwerp: 14 Maart ----->Xplosion Meeting
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Mensen wie komen er allemaal hier naartoe de 14e maart??

Zo ja....kleine meetingje organiseren??
Gezellig [beerchug] [hug]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
ThApocalypse
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor ThApocalypse     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ja ik als het nog goed komt met die kaartjes... [Frown]

--------------------
Hardhouse Music Makes Me HoRNeY........ohhhhh YeaH!!

Berichten: 119 | Plaats: VenraY | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik weet nog steeds niet of ik ga, wie kan me overhalen? zit nog beetje met geldkwestie en ik heb sinds HQ dat ik die hs feesten maar laat zitten. Mindcontroller staat voor mij op t programma nu nl. Bovendien wil ik niet teveel feesten achter elkaar doen, zo blijft het leuk nl. (ervaring inmiddels) Maarrrr..iets zegt me dat ik Xplosion niet moet missen .. maar wie haalt me dus over? [Smile]
Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Steven-H@rddrive:
Ik weet nog steeds niet of ik ga, wie kan me overhalen? zit nog beetje met geldkwestie en ik heb sinds HQ dat ik die hs feesten maar laat zitten. Mindcontroller staat voor mij op t programma nu nl. Bovendien wil ik niet teveel feesten achter elkaar doen, zo blijft het leuk nl. (ervaring inmiddels) Maarrrr..iets zegt me dat ik Xplosion niet moet missen .. maar wie haalt me dus over? [Smile]

Ja, kijk maar of je komt..ik heb geen zin om je over te halen [Wink] Zou wel leuk zijn als je er ook bent
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Gewoon komen! Ik ben er, en stokkie is er ook.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Nims k wor hieper van je wortel

is ie aan de anabolen ofzo?

btw people ik ga naar de volgende editie van Intenz en de aankomende DancePop (ja, ik weet t, ni mijn style maar Ok vriendendienstje) dus....maybe.... wie had ook die plannen? dp is iig ontzettend gezwellie....... hintttt

maar goe. K hoor et wel en btw een beetje inleven in andermans muziek kan geen kwaad [music]

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
big_eyed
Becoming Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor big_eyed     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Steven-H@rddrive:
Ik weet nog steeds niet of ik ga, wie kan me overhalen? zit nog beetje met geldkwestie en ik heb sinds HQ dat ik die hs feesten maar laat zitten. Mindcontroller staat voor mij op t programma nu nl. Bovendien wil ik niet teveel feesten achter elkaar doen, zo blijft het leuk nl. (ervaring inmiddels) Maarrrr..iets zegt me dat ik Xplosion niet moet missen .. maar wie haalt me dus over? [Smile]

Ik zie dat je het een beetje hebt gehad met hs feesten, maar op X-plosion wordt niet alleen hardstyle gedraaid.
Meer dan een uur Techno
Meer dan een uur Hard-trance
Meer dan een uur Early-Hardstyle (en waar kom je dat tegen op feesten, terwijl dat toch de beste HS is ofnie?)
Meer dan een uur Oldschool/ Early Hardcore (Mindcontroller stijl!!!!)
Meer dan een uur New Hardcore


reden genoeg lijkt me...ook zijn er geen vervelende patserbilly's of breezerpikkies...

117 Db
gratis fruit
Goedkope entree


HALLO, wat wil je meer????

--------------------
Ik haat clowns!

Berichten: 10 | Plaats: Apeldoorn | Geregistreerd: Dec 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van big_eyed:
quote:
Origineel van Steven-H@rddrive:
Ik weet nog steeds niet of ik ga, wie kan me overhalen? zit nog beetje met geldkwestie en ik heb sinds HQ dat ik die hs feesten maar laat zitten. Mindcontroller staat voor mij op t programma nu nl. Bovendien wil ik niet teveel feesten achter elkaar doen, zo blijft het leuk nl. (ervaring inmiddels) Maarrrr..iets zegt me dat ik Xplosion niet moet missen .. maar wie haalt me dus over? [Smile]

Ik zie dat je het een beetje hebt gehad met hs feesten, maar op X-plosion wordt niet alleen hardstyle gedraaid.
Meer dan een uur Techno
Meer dan een uur Hard-trance
Meer dan een uur Early-Hardstyle (en waar kom je dat tegen op feesten, terwijl dat toch de beste HS is ofnie?)
Meer dan een uur Oldschool/ Early Hardcore (Mindcontroller stijl!!!!)
Meer dan een uur New Hardcore


reden genoeg lijkt me...ook zijn er geen vervelende patserbilly's of breezerpikkies...

117 Db
gratis fruit
Goedkope entree


HALLO, wat wil je meer????

uh....dat het de 14e is misschien [Big Grin]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Kom nu allemaal maar [Wink] wordt het weer is ouderwets gezellig [Big Grin]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 9 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
K zit de 14e bij me vriend sorry lieve mensen jullie krijgen me weer niet te zien [Frown] [cry]

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Natasha:
K zit de 14e bij me vriend sorry lieve mensen jullie krijgen me weer niet te zien [Frown] [cry]

Was dat nu weer...je kan niet komen [Confused] We weten nog steeds niet hoe je dr nu uitziet
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 9 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
I'm so sorry lil wiz....... [Frown]

als ik nou beloof t n x he-le-maal goed te gaan maken met jullie allemaal? verzin maar iets.

Kusjes van mij

ps: doe dan wel iets wat ik goedkeur he [Wink] [sex]

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Natasha:
I'm so sorry lil wiz....... [Frown]

als ik nou beloof t n x he-le-maal goed te gaan maken met jullie allemaal? verzin maar iets.

Kusjes van mij

ps: doe dan wel iets wat ik goedkeur he [Wink] [sex]

Nims...ledenvergadering [Wink]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
Nims...ledenvergadering [Wink]

Niet verlegen worden jongen [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
hahahaha spreek uw fantasie maar uit hoor schat [Wink] hahaha dikke lol nu [Big Grin]

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 2 pagina's: 1  2   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS