Dit is onderwerp 14 Maart ----->Xplosion Meeting in forum Meetings bij Goedzo?! NiMS Forum.


Om dit onderwerp te bezoeken gebruik deze URL:
http://forum.goedzo.com/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi/ubb/get_topic/f/27/t/000004.html

Gereageerd door LilWiz op :
 
Mensen wie komen er allemaal hier naartoe de 14e maart??

Zo ja....kleine meetingje organiseren??
Gezellig [beerchug] [hug]
 
Gereageerd door ThApocalypse op :
 
ja ik als het nog goed komt met die kaartjes... [Frown]
 
Gereageerd door Steven-H@rddrive op :
 
Ik weet nog steeds niet of ik ga, wie kan me overhalen? zit nog beetje met geldkwestie en ik heb sinds HQ dat ik die hs feesten maar laat zitten. Mindcontroller staat voor mij op t programma nu nl. Bovendien wil ik niet teveel feesten achter elkaar doen, zo blijft het leuk nl. (ervaring inmiddels) Maarrrr..iets zegt me dat ik Xplosion niet moet missen .. maar wie haalt me dus over? [Smile]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van Steven-H@rddrive:
Ik weet nog steeds niet of ik ga, wie kan me overhalen? zit nog beetje met geldkwestie en ik heb sinds HQ dat ik die hs feesten maar laat zitten. Mindcontroller staat voor mij op t programma nu nl. Bovendien wil ik niet teveel feesten achter elkaar doen, zo blijft het leuk nl. (ervaring inmiddels) Maarrrr..iets zegt me dat ik Xplosion niet moet missen .. maar wie haalt me dus over? [Smile]

Ja, kijk maar of je komt..ik heb geen zin om je over te halen [Wink] Zou wel leuk zijn als je er ook bent
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Gewoon komen! Ik ben er, en stokkie is er ook.
 
Gereageerd door Natasha op :
 
Nims k wor hieper van je wortel

is ie aan de anabolen ofzo?

btw people ik ga naar de volgende editie van Intenz en de aankomende DancePop (ja, ik weet t, ni mijn style maar Ok vriendendienstje) dus....maybe.... wie had ook die plannen? dp is iig ontzettend gezwellie....... hintttt

maar goe. K hoor et wel en btw een beetje inleven in andermans muziek kan geen kwaad [music]
 
Gereageerd door big_eyed op :
 
quote:
Origineel van Steven-H@rddrive:
Ik weet nog steeds niet of ik ga, wie kan me overhalen? zit nog beetje met geldkwestie en ik heb sinds HQ dat ik die hs feesten maar laat zitten. Mindcontroller staat voor mij op t programma nu nl. Bovendien wil ik niet teveel feesten achter elkaar doen, zo blijft het leuk nl. (ervaring inmiddels) Maarrrr..iets zegt me dat ik Xplosion niet moet missen .. maar wie haalt me dus over? [Smile]

Ik zie dat je het een beetje hebt gehad met hs feesten, maar op X-plosion wordt niet alleen hardstyle gedraaid.
Meer dan een uur Techno
Meer dan een uur Hard-trance
Meer dan een uur Early-Hardstyle (en waar kom je dat tegen op feesten, terwijl dat toch de beste HS is ofnie?)
Meer dan een uur Oldschool/ Early Hardcore (Mindcontroller stijl!!!!)
Meer dan een uur New Hardcore


reden genoeg lijkt me...ook zijn er geen vervelende patserbilly's of breezerpikkies...

117 Db
gratis fruit
Goedkope entree


HALLO, wat wil je meer????
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van big_eyed:
quote:
Origineel van Steven-H@rddrive:
Ik weet nog steeds niet of ik ga, wie kan me overhalen? zit nog beetje met geldkwestie en ik heb sinds HQ dat ik die hs feesten maar laat zitten. Mindcontroller staat voor mij op t programma nu nl. Bovendien wil ik niet teveel feesten achter elkaar doen, zo blijft het leuk nl. (ervaring inmiddels) Maarrrr..iets zegt me dat ik Xplosion niet moet missen .. maar wie haalt me dus over? [Smile]

Ik zie dat je het een beetje hebt gehad met hs feesten, maar op X-plosion wordt niet alleen hardstyle gedraaid.
Meer dan een uur Techno
Meer dan een uur Hard-trance
Meer dan een uur Early-Hardstyle (en waar kom je dat tegen op feesten, terwijl dat toch de beste HS is ofnie?)
Meer dan een uur Oldschool/ Early Hardcore (Mindcontroller stijl!!!!)
Meer dan een uur New Hardcore


reden genoeg lijkt me...ook zijn er geen vervelende patserbilly's of breezerpikkies...

117 Db
gratis fruit
Goedkope entree


HALLO, wat wil je meer????

uh....dat het de 14e is misschien [Big Grin]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Kom nu allemaal maar [Wink] wordt het weer is ouderwets gezellig [Big Grin]
 
Gereageerd door Natasha op :
 
K zit de 14e bij me vriend sorry lieve mensen jullie krijgen me weer niet te zien [Frown] [cry]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van Natasha:
K zit de 14e bij me vriend sorry lieve mensen jullie krijgen me weer niet te zien [Frown] [cry]

Was dat nu weer...je kan niet komen [Confused] We weten nog steeds niet hoe je dr nu uitziet
 
Gereageerd door Natasha op :
 
I'm so sorry lil wiz....... [Frown]

als ik nou beloof t n x he-le-maal goed te gaan maken met jullie allemaal? verzin maar iets.

Kusjes van mij

ps: doe dan wel iets wat ik goedkeur he [Wink] [sex]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van Natasha:
I'm so sorry lil wiz....... [Frown]

als ik nou beloof t n x he-le-maal goed te gaan maken met jullie allemaal? verzin maar iets.

Kusjes van mij

ps: doe dan wel iets wat ik goedkeur he [Wink] [sex]

Nims...ledenvergadering [Wink]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van LilWiz:
Nims...ledenvergadering [Wink]

Niet verlegen worden jongen [Wink]
 
Gereageerd door Natasha op :
 
hahahaha spreek uw fantasie maar uit hoor schat [Wink] hahaha dikke lol nu [Big Grin]
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
met die ledenvergadering bedoelde ik alleen maar dat we nog es moesten gaan overleggen met een eventuele forum meeting dag ofzo...en mijn fantasieën deel ik niet met jullie..althans niet alle [Razz]
 
Gereageerd door Natasha op :
 
haha ik bedoelde dus dat je iets mocht verzinnen maar had ook ni verwacht hoor, n ledenvergadering om da wensjuh wat jullie mogen vragen hahahahahha
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
Whahaha...dit was me toch een relax feesje...ff denken wie ik allemaal geizen heb van dit forum: NiMS, ThApocalypse, BeachBabe [Smile] , ThaSpeedPuppet, Liekkos, Stokkie, Smoker...uhuhuh bend e helft alweer vergeten [Confused]
Maar dit was zeker een super feesje...veel lol gehad met BB en NiMS en Stokkie...was supers mensen...tot de volgende meeting weer he
 


Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS