geplaatst
Ik weet nog steeds niet of ik ga, wie kan me overhalen? zit nog beetje met geldkwestie en ik heb sinds HQ dat ik die hs feesten maar laat zitten. Mindcontroller staat voor mij op t programma nu nl. Bovendien wil ik niet teveel feesten achter elkaar doen, zo blijft het leuk nl. (ervaring inmiddels) Maarrrr..iets zegt me dat ik Xplosion niet moet missen .. maar wie haalt me dus over?
| IP: Gelogd |
quote:Origineel van Steven-H@rddrive: Ik weet nog steeds niet of ik ga, wie kan me overhalen? zit nog beetje met geldkwestie en ik heb sinds HQ dat ik die hs feesten maar laat zitten. Mindcontroller staat voor mij op t programma nu nl. Bovendien wil ik niet teveel feesten achter elkaar doen, zo blijft het leuk nl. (ervaring inmiddels) Maarrrr..iets zegt me dat ik Xplosion niet moet missen .. maar wie haalt me dus over?
Ja, kijk maar of je komt..ik heb geen zin om je over te halen Zou wel leuk zijn als je er ook bent
geplaatst
Gewoon komen! Ik ben er, en stokkie is er ook.
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
btw people ik ga naar de volgende editie van Intenz en de aankomende DancePop (ja, ik weet t, ni mijn style maar Ok vriendendienstje) dus....maybe.... wie had ook die plannen? dp is iig ontzettend gezwellie....... hintttt
maar goe. K hoor et wel en btw een beetje inleven in andermans muziek kan geen kwaad
-------------------- En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA... Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002
quote:Origineel van Steven-H@rddrive: Ik weet nog steeds niet of ik ga, wie kan me overhalen? zit nog beetje met geldkwestie en ik heb sinds HQ dat ik die hs feesten maar laat zitten. Mindcontroller staat voor mij op t programma nu nl. Bovendien wil ik niet teveel feesten achter elkaar doen, zo blijft het leuk nl. (ervaring inmiddels) Maarrrr..iets zegt me dat ik Xplosion niet moet missen .. maar wie haalt me dus over?
Ik zie dat je het een beetje hebt gehad met hs feesten, maar op X-plosion wordt niet alleen hardstyle gedraaid. Meer dan een uur Techno Meer dan een uur Hard-trance Meer dan een uur Early-Hardstyle (en waar kom je dat tegen op feesten, terwijl dat toch de beste HS is ofnie?) Meer dan een uur Oldschool/ Early Hardcore (Mindcontroller stijl!!!!) Meer dan een uur New Hardcore
reden genoeg lijkt me...ook zijn er geen vervelende patserbilly's of breezerpikkies...
117 Db gratis fruit Goedkope entree
HALLO, wat wil je meer????
-------------------- Ik haat clowns! Berichten: 10 | Plaats: Apeldoorn | Geregistreerd: Dec 2002
Ik zie dat je het een beetje hebt gehad met hs feesten, maar op X-plosion wordt niet alleen hardstyle gedraaid. Meer dan een uur Techno Meer dan een uur Hard-trance Meer dan een uur Early-Hardstyle (en waar kom je dat tegen op feesten, terwijl dat toch de beste HS is ofnie?) Meer dan een uur Oldschool/ Early Hardcore (Mindcontroller stijl!!!!) Meer dan een uur New Hardcore
reden genoeg lijkt me...ook zijn er geen vervelende patserbilly's of breezerpikkies...
117 Db gratis fruit Goedkope entree
HALLO, wat wil je meer????
uh....dat het de 14e is misschien
geplaatst
Kom nu allemaal maar wordt het weer is ouderwets gezellig
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
geplaatst
K zit de 14e bij me vriend sorry lieve mensen jullie krijgen me weer niet te zien
-------------------- En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA... Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002
quote:Origineel van Natasha: K zit de 14e bij me vriend sorry lieve mensen jullie krijgen me weer niet te zien
Was dat nu weer...je kan niet komen We weten nog steeds niet hoe je dr nu uitziet
als ik nou beloof t n x he-le-maal goed te gaan maken met jullie allemaal? verzin maar iets.
Kusjes van mij
ps: doe dan wel iets wat ik goedkeur he
quote:Origineel van LilWiz: Nims...ledenvergadering
Niet verlegen worden jongen
geplaatst
hahahaha spreek uw fantasie maar uit hoor schat hahaha dikke lol nu