Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Actueel » Nieuws » Uitslag kamerverkiezingen. (Pagina 2)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 2 pagina's: 1  2   
Auteur Onderwerp: Uitslag kamerverkiezingen.
ThApocalypse
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor ThApocalypse     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Nou IK wel. Als dat gebeurt snap ik echt NIX meer van politiek

--------------------
Hardhouse Music Makes Me HoRNeY........ohhhhh YeaH!!

Berichten: 119 | Plaats: VenraY | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Eigenlijk is het heel simpel. Als je in de politiek iets wilt bereiken dan kies je de partijen in de coalitie die het meest met elkaar eens zijn. In het geval van het CDA is dat toch wel de VVD en de LPF. Deze coalitie zou het beste zijn. CDA en PVDA zou een slecht idee zijn, want deze twee liggen gewoon te ver uit elkaar.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
ThApocalypse
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor ThApocalypse     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
je kan toch nie mensen opnieuw laten stemmen om opnieuw dezelfde coalitie in te gaan en opnieuw de fout in te gaan? Dan hadden ze net zo goed GEEN verkiezingen kunnen houden. Ze gokte op een meerderheid met CDA-VVD, nou dat is mislukt. PvdA heeft 19!! zetels erbij, daar kun je nie meer omheen. Dus ze moeten het maar proberen.

--------------------
Hardhouse Music Makes Me HoRNeY........ohhhhh YeaH!!

Berichten: 119 | Plaats: VenraY | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van ThApocalypse:
je kan toch nie mensen opnieuw laten stemmen om opnieuw dezelfde coalitie in te gaan en opnieuw de fout in te gaan? Dan hadden ze net zo goed GEEN verkiezingen kunnen houden. Ze gokte op een meerderheid met CDA-VVD, nou dat is mislukt. PvdA heeft 19!! zetels erbij, daar kun je nie meer omheen. Dus ze moeten het maar proberen.

Als je naar de zetelverdeling kijkt zie je dat 'links' maar 59 zetels heeft gekregen. Da's 39%.
Een duidelijke meerderheid van het volk heeft dus iets anders gestemd.

CDA en VVD hebben 5 zetels gewonnen, dus ik vind het te kort door de bocht om te zeggen dat het volk geen voortzetting wil.

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
ThApocalypse
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor ThApocalypse     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
sja, maar LPF mag je er nu niet wéér bij halen. Dan moeten ze het maar met D66 proberen, maar die willen niet. Maar ik zie het gwoon gebeuren dat ze het strax weer met LPF doen. En dan hoop ik dat het wéér foutgaat

--------------------
Hardhouse Music Makes Me HoRNeY........ohhhhh YeaH!!

Berichten: 119 | Plaats: VenraY | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 5 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van ThApocalypse:
En dan hoop ik dat het wéér foutgaat

why?

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Idd wat Karen zegt. Why??

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
ThApocalypse
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor ThApocalypse     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
omdat ik nie voor nix een 2e keer heb gestemd

--------------------
Hardhouse Music Makes Me HoRNeY........ohhhhh YeaH!!

Berichten: 119 | Plaats: VenraY | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van ThApocalypse:
omdat ik nie voor nix een 2e keer heb gestemd

Waarom denk je dat de LPF van toen dezelfde is als de LPF van nu?
Ze hebben echt wel geleerd van hun fouten, en met 8 zetels nu is het een veel beter gecontroleerde omgeving voor hun.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 2 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
vind ik ook Juul

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
ThApocalypse
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor ThApocalypse     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Als die niet hetzelfde is hadden we ook nie opnieuw hoeven te stemmen. Dat ze nog maar 8 zetels over hebben is een teken van de nederlandse bevolking dat ze niet willen dat de LPF de komende 4 jaar gaat regeren, anders hadden ze wel meer zetels gehad

--------------------
Hardhouse Music Makes Me HoRNeY........ohhhhh YeaH!!

Berichten: 119 | Plaats: VenraY | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van ThApocalypse:
Als die niet hetzelfde is hadden we ook nie opnieuw hoeven te stemmen. Dat ze nog maar 8 zetels over hebben is een teken van de nederlandse bevolking dat ze niet willen dat de LPF de komende 4 jaar gaat regeren, anders hadden ze wel meer zetels gehad

Kijk maar is naar d66 die hebben maar 6 zetels. Dat wil toch zeggen dat een groot deel nog wel wil dat zij in de kamer komen. Ik ben met je eens dat ze een flink stuk hebben verloren. Maar omdat ze 8 zetels nu hebben, wil niet zeggen dat niemand ze in de kamer wil.

Maar uit je opmerkingen neem ik op dat jij tegen de LPF bent?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
ThApocalypse
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor ThApocalypse     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Neej ik ben nie tegen de LPF, alleen lijkt het me verstandig deze nieuwe partij eerst es 4 jaar oppositie te voeren. Ik denk gwoon dat ze er nu nog nie klaar voor zijn. Over 4 jar krijgen ze weer een kans [Smile]

--------------------
Hardhouse Music Makes Me HoRNeY........ohhhhh YeaH!!

Berichten: 119 | Plaats: VenraY | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 2 pagina's: 1  2   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS