Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Actueel » Nieuws » Uitslag kamerverkiezingen. (Pagina 1)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 2 pagina's: 1  2   
Auteur Onderwerp: Uitslag kamerverkiezingen.
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Als het goed is, is deze up to date:
 -

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 9 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Nou, maak je borst(en) maar nat. Dit wordt de moeilijkste formatie sinds tijden.

CDA wil liever niet met PvdA
PvdA kan alleen maar met CDA
D66 wil niet met CDA en VVD (maar Tom gaat weg)
CDA wil niet met LPF

Het zal uiteindelijk wel CDA met PvdA worden, maar dat gaat heeeeel erg moeilijk worden, want het CDA had haar zinnen gezet op een coalitie met de VVD met een bijbehorend regeerakkoord.

Opvallend trouwens dat de SP helemaal geen winst heeft geboekt terwijl ze zo trots waren dat ze de 4e keer op rij zouden winnen. Niet dus [Smile]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
ThApocalypse
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor ThApocalypse     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
CDA-PvdA


klaar

--------------------
Hardhouse Music Makes Me HoRNeY........ohhhhh YeaH!!

Berichten: 119 | Plaats: VenraY | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van ThApocalypse:
CDA-PvdA


klaar

Dat lijkt me ook het meest logisch. Maar omdat alle ideen zover uiteenlopen krijgen we waarschijnlijk zo'n compromissen kabinet. Dus alle beloftes kunnen ze vast niet meer waarmaken.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van ThApocalypse:
CDA-PvdA


klaar

Dat lijkt me ook het meest logisch. Maar omdat alle ideen zover uiteenlopen krijgen we waarschijnlijk zo'n compromissen kabinet. Dus alle beloftes kunnen ze vast niet meer waarmaken.
Ik vraag me heel erg sterk af of dit zal gebeuren. CDA, maar met name PvdA heeft nog heel erg vers in het geheugen staan wat een compromissen kabinet ze opleverde. Er zal dus keihard onderhandeld worden en ze zullen elkaar niet in het midden vinden.

De PvdA zal heel graag willen regeren, maar vast niet ten koste van haar geloofwaardigheid.

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
ThApocalypse
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor ThApocalypse     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Er is gwoon geen andre mogelijkheid, of je moet weer met de LPF gaan regeren, haha, dat zou helemaal triest zijn. Maar dat de verschillen ver uit elkaar liggen is duidelijk. Maar zo gaat het altijf, bij het vormen van een coalitie moeten er compromieen worden gesloten, ook tussen CDA en PvdA.....

--------------------
Hardhouse Music Makes Me HoRNeY........ohhhhh YeaH!!

Berichten: 119 | Plaats: VenraY | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Tenzij het CDA gewoon de oppositie in gaat [Smile]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
ThApocalypse
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor ThApocalypse     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Haha was ut maar zo. Dan kon er een Paars 3 komen [Big Grin]

--------------------
Hardhouse Music Makes Me HoRNeY........ohhhhh YeaH!!

Berichten: 119 | Plaats: VenraY | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van ThApocalypse:
Haha was ut maar zo. Dan kon er een Paars 3 komen [Big Grin]

PvdA + VVD + D66
42 + 28 + 6 = 76

Wauw, da's net genoeg voor een kamer meerderheid [Big Grin]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Budha:
quote:
Origineel van ThApocalypse:
Haha was ut maar zo. Dan kon er een Paars 3 komen [Big Grin]

PvdA + VVD + D66
42 + 28 + 6 = 76

Wauw, da's net genoeg voor een kamer meerderheid [Big Grin]

1. Zit er leuk uit die coalitie
2. Geen Harry Potter meer [Big Grin]
3. Budha kan rekenen [Wink]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
ThApocalypse
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor ThApocalypse     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
4. CDA heeft het voortouw en ze gaan echt nie in de oppositie zitten [Frown]

--------------------
Hardhouse Music Makes Me HoRNeY........ohhhhh YeaH!!

Berichten: 119 | Plaats: VenraY | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ben benieuwd of D66 en cda door 1 deur kunnen.

Ikzelf ben toch voor een CDA + VVD + LPF coalitie hoor.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
ThApocalypse
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor ThApocalypse     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Ben benieuwd of D66 en cda door 1 deur kunnen.

Ikzelf ben toch voor een CDA + VVD + LPF coalitie hoor.

Weet je nog waarom we opnieuw moesten stemmen??

--------------------
Hardhouse Music Makes Me HoRNeY........ohhhhh YeaH!!

Berichten: 119 | Plaats: VenraY | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van ThApocalypse:
quote:
Origineel van NiMS:
Ben benieuwd of D66 en cda door 1 deur kunnen.

Ikzelf ben toch voor een CDA + VVD + LPF coalitie hoor.

Weet je nog waarom we opnieuw moesten stemmen??
Ik gun ze nog wel een 2e kans. Ik denk dat ze het nu wel veel beter op orde hebben, plus de meeste punten zijn door de andere partijen gescoord doordat ze deze hebben overgenomen van de lpf.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
De LPF was te snel te groot. Daardoor moest deze nieuwe partij direct gaan regeren. Dat kon natuurlijk niet goed gaan.

Inmiddels zijn ze te klein om gevaarlijk te zijn. Ze zijn echter wel nodig om een solide financieel beleid te voeren.

Dit maal heb ik dus niet zo'n bezwaar tegen de LPF in de regering.

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 2 pagina's: 1  2   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS