geplaatst 16-01-2003 12:16
Jullie hoeven niet langer te twijfelen. Stem gewoon op het CDA. Ze gaan dan een coalitie aan met de VVD (mijn keus) en helpen de economie er weer een beetje op komen.
quote:Origineel van Budha: Jullie hoeven niet langer te twijfelen. Stem gewoon op het CDA. Ze gaan dan een coalitie aan met de VVD (mijn keus) en helpen de economie er weer een beetje op komen.
ik wilde op VVD stemmen?
| IP: Gelogd |
geplaatst 17-01-2003 04:50
Ik weet het nog steeds niet. Ik ga zondag maar even die landelijke stemtest op TV doen (sbs6). Kijken wat daar uit komt.
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
geplaatst 21-01-2003 08:11
Buitenlandse kranten lopen nog niet massaal warm voor de verkiezingen van woensdag. Slechts een handjevol besteedt er aandacht aan, maar vaak wel vanuit een opmerkelijke invalshoek of met een voor de Nederlandse onderdanen leerzame blik op het landje.
Planet Multimedia deed een rondje langs de meer gerenommeerde buitenlandse kranten. Elke krant kiest zijn eigen invalshoek, waarbij de Isra�lische Haaretz aandacht besteedt aan het feit dat Cohen de eerste joodse minister-president van Nederland zou kunnen worden. BBC kiest voor de (technologische) vernieuwing van het CDA met het gebruik van e-mail palmtop Blackberry. In de Washington Post krijgt Ratelband, als een echo van Fortuyn, alle aandacht. Het overzicht
Zuid-Afrika
Q: Islam seen as central in Dutch immigration debate
Isra�l
Haaretz: Amsterdam mayor could become Holland's first Jewish PM
Verenigde Staten
Miami Herald: Dutch Hold 2nd Election in Eight Months Washington Post: In Fortuyn's Absence, Another Dutch Maverick Rides In to Shake Up System
Duitsland
Die Welt: Der Wankelmut der Niederl�nder Frankfurter Algemeine Zeitung: Und wieder w�hlen die Niederl�nder Financial Times Deutschland: Parlamentswahl in Holland: Christdemokrat will schmalen Koalitionsvertrag
Belgi�
Gazet van Antwerpen: 'Factor Bos' speelt in Nederlandse verkiezingen
Groot Brittanni�
BBC: Politicians move on with handhelds The Guardian: Fortuyn's party faces meltdown at polls The Times: Positive thinking guru aims to fill Fortuyn vacuum The Times: Girl in headscarf goes centre stage in Dutch election The Economist: Labour returns from the dead
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002