Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Actueel » Nieuws » Stemmen?!?! (Pagina 2)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 2 pagina's: 1  2   
Auteur Onderwerp: Stemmen?!?!
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 5 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
quote:
Origineel van vitamin:
quote:
Origineel van LilWiz:
ik weet het al op wie ik ga stemmen [Big Grin]

ja en dat mag zijn.......
Ik ga ff kijken wat er uit de test komt en zal wel kijken of mijn stem overeenkomt met die van de test...

...vlieg toch gauw op met die test. Waarom komt bij mij LPF bovenaan. Daar stem ik dus niet op he

De vraag was waar je dan wel op gaat stemmen..?

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Jullie hoeven niet langer te twijfelen. Stem gewoon op het CDA. Ze gaan dan een coalitie aan met de VVD (mijn keus) en helpen de economie er weer een beetje op komen.

[Wink]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Budha:
Jullie hoeven niet langer te twijfelen. Stem gewoon op het CDA. Ze gaan dan een coalitie aan met de VVD (mijn keus) en helpen de economie er weer een beetje op komen.

[Wink]

ik wilde op VVD stemmen? [Embarrassed]
Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Steven-H@rddrive:
quote:
Origineel van Budha:
...

[Wink]

ik wilde op VVD stemmen? [Embarrassed]
Dan zweef je dus niet. [Smile]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik weet het nog steeds niet. Ik ga zondag maar even die landelijke stemtest op TV doen (sbs6). Kijken wat daar uit komt.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
gekkie
Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor gekkie   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ratelband for President!!

--------------------
melk met smaak, "banaan"

Berichten: 56 | Plaats: new hennep | Geregistreerd: Jan 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Buitenlandse kranten lopen nog niet massaal warm voor de verkiezingen van woensdag. Slechts een handjevol besteedt er aandacht aan, maar vaak wel vanuit een opmerkelijke invalshoek of met een voor de Nederlandse onderdanen leerzame blik op het landje.

Planet Multimedia deed een rondje langs de meer gerenommeerde buitenlandse kranten. Elke krant kiest zijn eigen invalshoek, waarbij de Israëlische Haaretz aandacht besteedt aan het feit dat Cohen de eerste joodse minister-president van Nederland zou kunnen worden. BBC kiest voor de (technologische) vernieuwing van het CDA met het gebruik van e-mail palmtop Blackberry. In de Washington Post krijgt Ratelband, als een echo van Fortuyn, alle aandacht.
Het overzicht

Zuid-Afrika

Q: Islam seen as central in Dutch immigration debate

Israël

Haaretz: Amsterdam mayor could become Holland's first Jewish PM

Verenigde Staten

Miami Herald: Dutch Hold 2nd Election in Eight Months
Washington Post: In Fortuyn's Absence, Another Dutch Maverick Rides In to Shake Up System

Duitsland

Die Welt: Der Wankelmut der Niederländer
Frankfurter Algemeine Zeitung: Und wieder wählen die Niederländer
Financial Times Deutschland: Parlamentswahl in Holland: Christdemokrat will schmalen Koalitionsvertrag

België

Gazet van Antwerpen: 'Factor Bos' speelt in Nederlandse verkiezingen

Groot Brittannië

BBC: Politicians move on with handhelds
The Guardian: Fortuyn's party faces meltdown at polls
The Times: Positive thinking guru aims to fill Fortuyn vacuum
The Times: Girl in headscarf goes centre stage in Dutch election
The Economist: Labour returns from the dead

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 2 pagina's: 1  2   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS